Διερεύνηση της Διδακτικής Εμπειρίας των Καθηγητών Συμβουλών: Μελέτη Περίπτωσης στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο


Δημοσιευμένα: Νοε 1, 2015
Λέξεις-κλειδιά:
ερωτηματολόγιο ανατροφοδότησης διασφάλιση της ποιότητας διαρκής βελτίωση της ποιότητας διδακτική εμπειρία καθηγητής-σύμβουλος εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Βασιλική (Σύλβη) Ιωακειμίδου
Σοφία Παπαδημητρίου
Αντώνης Λιοναράκης
Περίληψη
Η έννοια της ποιότητας στην εκπαιδευτική διαδικασία και πολύ περισσότερο οι προσπάθειες διαμόρφωσης μοντέλων και μηχανισμών διασφάλισης και διαρκούς βελτίωσης της ποιότητας σε πανεπιστημιακά ιδρύματα προσεγγίζονται από τους εμπλεκόμενους με βάση διαφορετικές οπτικές γωνίες. Γίνεται έτσι επιτακτική η ανάγκη διαμόρφωσης μιας συναντίληψης για το τι σημαίνει ποιότητα στην εκπαίδευση και πώς μπορεί αυτή διαρκώς να βελτιώνεται. Αντικείμενο διερεύνησης του παρόντος άρθρου είναι η διδακτική εμπειρία των καθηγητών-συμβούλων σε πανεπιστημιακά ιδρύματα που προσφέρουν εξ αποστάσεως σπουδές με στόχο της ανάδειξη της δικής του οπτικής ως παράγοντα σε ένα πλαίσιο διαρκούς βελτίωσης της ποιότητας στη διδασκαλία και μάθηση. Ένα ερωτηματολόγιο ανατροφοδότησης χρησιμοποιείται για τη συλλογή δεδομένων στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο ως μια μελέτη περίπτωσης και παρουσιάζονται τα πρώτα ενδεικτικά αποτελέσματα.
Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Άρθρα