Διερεύνηση της Διδακτικής Εμπειρίας των Καθηγητών Συμβουλών: Μελέτη Περίπτωσης στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο

Δημοσιευμένα:
Nov 1, 2015
Λέξεις-κλειδιά:
ερωτηματολόγιο ανατροφοδότησης διασφάλιση της ποιότητας διαρκής βελτίωση της ποιότητας διδακτική εμπειρία καθηγητής-σύμβουλος εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Περίληψη
Η έννοια της ποιότητας στην εκπαιδευτική διαδικασία και πολύ περισσότερο οι προσπάθειες διαμόρφωσης μοντέλων και μηχανισμών διασφάλισης και διαρκούς βελτίωσης της ποιότητας σε πανεπιστημιακά ιδρύματα προσεγγίζονται από τους εμπλεκόμενους με βάση διαφορετικές οπτικές γωνίες. Γίνεται έτσι επιτακτική η ανάγκη διαμόρφωσης μιας συναντίληψης για το τι σημαίνει ποιότητα στην εκπαίδευση και πώς μπορεί αυτή διαρκώς να βελτιώνεται. Αντικείμενο διερεύνησης του παρόντος άρθρου είναι η διδακτική εμπειρία των καθηγητών-συμβούλων σε πανεπιστημιακά ιδρύματα που προσφέρουν εξ αποστάσεως σπουδές με στόχο της ανάδειξη της δικής του οπτικής ως παράγοντα σε ένα πλαίσιο διαρκούς βελτίωσης της ποιότητας στη διδασκαλία και μάθηση. Ένα ερωτηματολόγιο ανατροφοδότησης χρησιμοποιείται για τη συλλογή δεδομένων στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο ως μια μελέτη περίπτωσης και παρουσιάζονται τα πρώτα ενδεικτικά αποτελέσματα.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Άρθρα
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του συνεδρίου για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).