Εφαρμόζοντας το μοντέλο της ασύγχρονης και σύγχρονης μικτής μάθησης για τις ανάγκες της επιμόρφωσης των υποψήφιων Teachers 4 Europe (T4E)


Δημοσιευμένα: Nov 1, 2015
Λέξεις-κλειδιά:
σύγχρονη μικτή μάθηση εικονική τάξη επαγγελματική εξέλιξη δασκάλων
Ράλια Θωμά
Ειρήνη Τζοβλά
Νεκτάριος Φαρασόπουλος
Περίληψη
Στο άρθρο περιγράφεται μια εκπαιδευτική πρακτική που εφαρμόστηκε κατά την εκπαίδευση εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίοι διέμεναν σε νησιωτικές περιοχές, στα πλαίσια του επιμορφωτικού προγράμματος “teachers 4 Europe”. Στην εκπαιδευτική εφαρμογή εφαρμόζεται το μοντέλο της ασύγχρονης και σύγχρονης σε εικονική τάξη μικτής μάθησης και η χρήση εργαλείων web 2.0, δίνοντας έμφαση στη συνεργασία και στην επικοινωνία των συμμετεχόντων. Τα αποτελέσματα της πρακτικής ήταν θετικά τόσο όσον αφορά τη μεθοδολογία που εφαρμόστηκε κατά την επιμόρφωση όσο και σχετικά με τη συμμετοχή και τη διαπροσωπική σχέση που αναπτύχθηκε ανάμεσα στους συμμετέχοντες.
Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Άρθρα