Εφαρμόζοντας το μοντέλο της ασύγχρονης και σύγχρονης μικτής μάθησης για τις ανάγκες της επιμόρφωσης των υποψήφιων Teachers 4 Europe (T4E)

Δημοσιευμένα:
Νοε 1, 2015
Λέξεις-κλειδιά:
σύγχρονη μικτή μάθηση εικονική τάξη επαγγελματική εξέλιξη δασκάλων
Περίληψη
Στο άρθρο περιγράφεται μια εκπαιδευτική πρακτική που εφαρμόστηκε κατά την εκπαίδευση εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίοι διέμεναν σε νησιωτικές περιοχές, στα πλαίσια του επιμορφωτικού προγράμματος “teachers 4 Europe”. Στην εκπαιδευτική εφαρμογή εφαρμόζεται το μοντέλο της ασύγχρονης και σύγχρονης σε εικονική τάξη μικτής μάθησης και η χρήση εργαλείων web 2.0, δίνοντας έμφαση στη συνεργασία και στην επικοινωνία των συμμετεχόντων. Τα αποτελέσματα της πρακτικής ήταν θετικά τόσο όσον αφορά τη μεθοδολογία που εφαρμόστηκε κατά την επιμόρφωση όσο και σχετικά με τη συμμετοχή και τη διαπροσωπική σχέση που αναπτύχθηκε ανάμεσα στους συμμετέχοντες.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Άρθρα
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του συνεδρίου για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).