Τόμ. 10 Αρ. 2Α (2019)
Άρθρα
Στάσεις Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Απέναντι στα Ψηφιακά Μαθησιακά Αντικείμενα για τις Φυσικές Επιστήμες - Το Παράδειγμα του Φωτόδεντρου
Στέλα-Μαρίνα Κωστάκη, Μιχαήλ Καλογιαννάκης
Σύγχρονες Πολιτικές Ανάπτυξης Ψηφιακών Δεξιοτήτων και Εκπαίδευση Ενηλίκων
ΖΩΗ ΚΑΡΑΝΙΚΟΛΑ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ
Designing Infographics in a Higher Education context: content and aesthetics in a timeline layout
Olga Fragou, Maria Papadopoulou
Σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση: μελέτη περίπτωσης με το σχεδιασμό, την ανάπτυξη και αρχική αποτίμηση του εκπαιδευτικού υλικού για τη διδασκαλία της ενότητας της κινηματικής στη Φυσική της Α’ Λυκείου
Στυλιανός Σταυγιαννουδάκης, Μιχάλης Καλογιαννάκης
Reviewing inquiry-based learning approaches in virtual laboratory environment for science education
Athanasios Sypsas, Evgenia Paxinou, Dimitris Kalles
Η τεχνολογική αποδοχή των Μαζικών Ανοικτών Διαδικτυακών Μαθημάτων (MOOCs) από τους φοιτητές/φοιτήτριες των Ελληνικών Α.Ε.Ι.: Η περίπτωση των Παιδαγωγικών Τμημάτων
Δημήτριος Δανελλάκης, Απόστολος Κώστας, Αλιβίζος Σοφός
Καλές Πρακτικές Ψηφιακού Γραμματισμού στα Οπτικοακουστικά Μέσα: Αποτελέσματα Έρευνας Δράσης στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Sofia Theodor Papadimitriou, Alivizos Sofos
O εκπαιδευτικός σχεδιασμός της τηλεδιάσκεψης με χρήση και αξιοποίηση συμμετοχικών –βιωματικών τεχνικών
Στέφανος Αρμακόλας, Χρήστος Παναγιωτακόπουλος, Iωσήφ Φραγκούλης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση και εκμάθηση της γαλλικής γλώσσας. / Distance learning and teaching of French language.
Ευσεβία Ιωάννης Κουντουρατζόγλου
Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού για διαδικτυακή ασύγχρονη επιμόρφωση εκπαιδευτικών στο πεδίο «Εισαγωγή στη Διαφοροποιημένη Διδασκαλία»
Κωνσταντίνος Κακουλάκης, Χρήστος Θ. Παναγιωτακόπουλος, Γεράσιμος Κουστουράκης
Σύγχρονη εξ’ αποστάσεως εξειδικευμένη επιμόρφωση ειδικών παιδαγωγών με την ηλεκτρονική πλατφόρμα Cisco Webex.
Δήμητρα Καγκαρά, Σωτηρία Τζιβινίκου
Η αυτορρυθμιζόμενη μάθηση στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής αξιοποίησης του Word-Press σε συνεργατικά περιβάλλοντα μάθησης - “Self-regulated learning as part of WordPress's educational development in collaborative learning environments”
Γεώργιος (Georgios) Γεωργιάδης (Georgiadis), Αλιβίζος Σοφός