Τόμ. 2016 Αρ. 1: Πρακτικά 6ου Συνεδρίου

Δημοσιευμένα: 2017-11-20

Αιτιολογικοί παράγοντες των διαταραχών αυτιστικού φάσματος(ΔΑΦ)

Αλέξανδρος Σταμάτιος Αντωνίου, Νίκη Δαλιανά

Δυσαριθμησία και τρόποι αντιμετώπισης κατά τη διδακτική πρακτική

ΜΑΤΘΑΙΟΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ

Χαρισματικοί μαθητές και εκπαίδευση

Αργύριος Αργυρίου, Γεωργία Γιωτοπούλου, Αγγελική-Μαρία Παππά

Πότε τα χαρισματικά παιδιά παρουσιάζουν χαμηλή επίδοση;

Ανδρονίκη Γάκη, Αλέξανδρος-Σταμάτιος Αντωνίου

Αντιλήψεις των δασκάλων σχετικά με τις αιτίες, τα χαρακτηριστικά και τη θεραπευτική αντιμετώπιση της ΔΕΠ/Υ: Πιλοτική έρευνα

Λαμπρινή Γκανιάτσου, Εραστή Μαυρογιαννάκη, Χρυσάνθη Παπαηλιού, Σταυρούλα Πολυχρονοπούλου

Τα γνωστικά στυλ ως παράγοντες ενδυνάμωσης της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης

Μαρία Γονίδου, Βασιλική Τσούνη, Ιωάννης Αναστασόπουλος, Γεώργιος Τσούνης

Επίλυση προβλήματος και διδασκαλία

Ελευθερία Καλλιμάνη, Μαρία Κρικώνη

Μαθησιακές Δυσκολίες και Ξένες Γλώσσες: Δυσκολίες Μαθητών και Τεχνικές Παρέμβασης

Δέσποινα –Ειρήνη Κατζόλη, Φωτεινή – Βαλεντίνα Τσούγη, Παναγιώτα Γιαννέλου, Κατερίνα Λυκοτραφίτη

Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και ψηφιακό παιχνίδι

Άρτεμις Μαντζανά, Γιάννης Νικολόπουλος

Η Φυσική Αγωγή και οι Νέες Τεχνολογίες των Πληροφοριών & των Επικοινωνιών: Η περίπτωση των ψηφιακών παιχνιδιών κονσόλας «exergames».

Γεώργιος Μαντζουράτος, Θεοδώρα Κοκκινάκου, Ελευθέριος Δρόσος, Παναγιώτα Μπίρμπου, Αθηνά Κυλιτζίδου

Πρόγραμμα Βιωματικής Μάθησης στα Τμήματα Ένταξης

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΠΑΣΤΕΑ, ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ ΒΡΑΝΑΣ