Τόμ. 2016 Αρ. 1: Πρακτικά 6ου Συνεδρίου
Πλήρες τεύχος
Εισηγήσεις
Διαφοροποίηση της Διδασκαλίας με τη χρήση Τ.Π.Ε. σε μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες Αναδόμηση μιας γλωσσικής ενότητας με τη χρήση εκπαιδευτικών λογισμικών
Ευθυμία Αλαμπουρνού, Αικατερίνη Σιδηροπούλου
Διερεύνηση των ψυχικών παραμέτρων και των κοινωνικών δεξιοτήτων στην προσαρμογή των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες στην Α/θμια εκπαίδευση
Αναστασία Αλεβίζου, Γιάννης Παπαδάτος
Αξιολόγηση μαθησιακών δυσκολιών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Μια μελέτη περίπτωσης.
Γεώργιος Αλεξανδρόπουλος
Σύνδεση της οικογενούς αριστεροχειρίας και της σχολικής επίδοσης σε παιδιά Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Μαρία A. Αντωνιάδου, Αθανάσιος Νίκας, Γεώργιος Γρούϊος
Αιτιολογικοί παράγοντες των διαταραχών αυτιστικού φάσματος(ΔΑΦ)
Αλέξανδρος Σταμάτιος Αντωνίου, Νίκη Δαλιανά
Δυσαριθμησία και τρόποι αντιμετώπισης κατά τη διδακτική πρακτική
ΜΑΤΘΑΙΟΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ
Χαρισματικοί μαθητές και εκπαίδευση
Αργύριος Αργυρίου, Γεωργία Γιωτοπούλου, Αγγελική-Μαρία Παππά
Πότε τα χαρισματικά παιδιά παρουσιάζουν χαμηλή επίδοση;
Ανδρονίκη Γάκη, Αλέξανδρος-Σταμάτιος Αντωνίου
Αυτισμός: Πρόγραμμα Παρέμβασης σε μαθητή με σύνδρομο Asperger στις κοινωνικές δεξιότητες
Αθηνά Γαλανάκη, Ελευθερία Σάλμοντ
Αντιλήψεις των δασκάλων σχετικά με τις αιτίες, τα χαρακτηριστικά και τη θεραπευτική αντιμετώπιση της ΔΕΠ/Υ: Πιλοτική έρευνα
Λαμπρινή Γκανιάτσου, Εραστή Μαυρογιαννάκη, Χρυσάνθη Παπαηλιού, Σταυρούλα Πολυχρονοπούλου
Τα γνωστικά στυλ ως παράγοντες ενδυνάμωσης της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης
Μαρία Γονίδου, Βασιλική Τσούνη, Ιωάννης Αναστασόπουλος, Γεώργιος Τσούνης
Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και παραβατική συμπεριφορά: Βιβλιογραφική οριοθέτηση και αναζήτηση σχέσεων στον πολιτισμό του σχολείου και της οικογένειας
Δρ. Μαρία Δροσινού Κορέα, Αφροδίτη Σκληβάγκου
Διερεύνηση διαφυλικών διαφορών ως προς την εκδήλωση αγχωδών διαταραχών σε μαθητές της Ε' και Στ' Δημοτικού
Βασίλειος Καρτέρης, Αλέξανδρος-Σταμάτιος Αντωνίου
Μαθησιακές Δυσκολίες και Ξένες Γλώσσες: Δυσκολίες Μαθητών και Τεχνικές Παρέμβασης
Δέσποινα –Ειρήνη Κατζόλη, Φωτεινή – Βαλεντίνα Τσούγη, Παναγιώτα Γιαννέλου, Κατερίνα Λυκοτραφίτη
Η επίδραση της γονικής κατάθλιψης στην ψυχική υγεία των παιδιών
Παρασκευή Κορωναίου, Alexandros - Stamatios Antoniou
Υλοποίηση προγραμμάτων Φιλαναγνωσίας στο Δημοτικό Σχολείο με τη μέθοδο project. Μια πρακτική εφαρμογή για την Α΄ Δημοτικού στη θεματική ενότητα «Διατροφή»
Ιωάννα Κούρτη, Μαρία Κωνσταντάτου, Ζωή Μιχαήλ
Δημοτικοί Παιδικοί σταθμοί: Εκπαίδευση ή Φύλαξη; Απόψεις γονέων παιδιών προσχολικής ηλικίας από δώδεκα μηνών (12) μηνών έως πέντε (5) ετών
Παναγιώτα Κωνσταντίνου, Γεώργιος Σταθάκης
" Το παιδί σας έχει αυτισμό!" Και τώρα...τι γίνεται; Συμβουλευτική γονέων παιδιών με αυτισμό
Ελένη Λουκοπούλου, Ζαχαρένια Καραθανάση, Παναγιώτα Ζέρβα
Η Φυσική Αγωγή και οι Νέες Τεχνολογίες των Πληροφοριών & των Επικοινωνιών: Η περίπτωση των ψηφιακών παιχνιδιών κονσόλας «exergames».
Γεώργιος Μαντζουράτος, Θεοδώρα Κοκκινάκου, Ελευθέριος Δρόσος, Παναγιώτα Μπίρμπου, Αθηνά Κυλιτζίδου
Τα καλλιγραφήματα ως εργαλεία κατανόησης και γραπτής έκφρασης στο Δημοτικό Σχολείο
Παρασκευή Μαστρονικόλα
«Παιδική κακοποίηση: “Διαμορφωτικός ρόλος στην ψυχοκοινωνική ανάπτυξη και σχολική επίδοση -Μελέτη περίπτωσης κακοποιημένης έφηβης»
Χριστόγιαννος Μαυράκης, Παναγιώτα Γαζή
Πρόγραμμα κοινωνικής και συναισθηματικής μάθησης με εργαλείο τη μουσική και το τραγούδι για μαθητές/τριες με εγκεφαλική παράλυση
Αναστασία Μαυρίδου, Αικατερίνη Γεροφώτη
Φωνολογική επίγνωση, βραχύχρονη μνήμη και ανάγνωση σε μαθητές σχολικής ηλικίας
Εραστή Μαυρογιαννάκη
Βασικές παρεμβάσεις διαχείρισης των συμπτωμάτων της ΔΕΠΥ στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Μαρία Ευθ. Μπαλατσού
Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας και Μαθησιακές Δυσκολίες
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΠΑΣΤΕΑ, ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΑΤΟΣ
Φτώχεια και ψυχική υγεία: Διερεύνηση των ψυχοκοινωνικών επιπτώσεων της φτώχειας στο παιδί και την οικογένεια
Anastasia Mpotou, Nikolaos Tsergas, Ourania Kalouri