Ένα διδακτικό σενάριο για την “Οργανωσιακή Κουλτούρα” βασιζόμενο στη μέθοδο της Μετασχηματίζουσας Μάθησης μέσα από την αισθητική εμπειρία.


Δημοσιευμένα: Νοε 20, 2017
Λέξεις-κλειδιά:
Μετασχηματίζουσα Μάθηση Τέχνη Αισθητική Εμπειρία Οργανωσιακή Κουλτούρα
Αναστάσιος Αθανασιάδης
Περίληψη

Η χρήση της τέχνης ως εργαλείου κριτικής σκέψης στην ενήλικη μάθηση παρουσιάστηκε από τον Α. Κόκκο το 2009, στην 8η Διεθνή συνδιάσκεψη για τη μετασχηματίζουσα μάθηση. Η μέθοδος υποστηρίζει τη σημασία της συστηματικής παρατήρησης και της κριτικής ανάλυσης έργων τέχνης στο πλαίσιο της μετασχηματίζουσας μάθησης. Αποτελείται από 5 διακριτά στάδια, ενώ οι βασικές της παραδοχές στηρίζονται στις ιδέες του Freire, στη χρήση σημαντικών έργων τέχνης, στη χρήση της αισθητικής εμπειρίας  και στις τεχνικές παρατήρησης Perkins και Visible thinking. Το διδακτικό σενάριο που ακολουθεί αποσκοπεί να αποτυπώσει τα βήματα της παραπάνω μεθόδου στην προσπάθεια μετασχηματισμού των στερεοτυπικών αντιλήψεων μιας ομάδας εκπαιδευομένων-δημοσίων υπαλλήλων- αναφορικά με το θέμα της Οργανωσιακής Κουλτούρας των δημόσιων υπηρεσιών. Η υλοποίησή του πραγματώθηκε στο πλαίσιο ενός 5νθήμερου επιμορφωτικού σεμιναρίου.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Εισηγήσεις
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Βιογραφικό Συγγραφέα
Αναστάσιος Αθανασιάδης
Οικονομολόγος, Εκπαιδευτής Ενηλίκων