Δυσαριθμησία και τρόποι αντιμετώπισης κατά τη διδακτική πρακτική

Δημοσιευμένα:
Νοε 20, 2017
Λέξεις-κλειδιά:
δυσαριθμησία μαθηματικά προβλήματα
Περίληψη
Σε αυτή την εργασία στο πρώτο μέρος γίνεται αναφορά στα χαρακτηριστικά των ατόμων που έχουν δυσαριθμησία. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζονται κάποιες γενικές αρχές που μπορούν να ακολουθήσουν οι καθηγητές για την αντιμετώπιση των δυσκολιών στα μαθηματικά των μαθητών που έχουν δυσαριθμησία αλλά παράλληλα δίνονται και συγκεκριμένες στρατηγικές αντιμετώπισης.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ Μ., & ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ Ε. (2017). Δυσαριθμησία και τρόποι αντιμετώπισης κατά τη διδακτική πρακτική. Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης, 2016(1), 152–160. https://doi.org/10.12681/edusc.1166
- Ενότητα
- Εισηγήσεις
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του πανελληνίου Συνεδρίου Επιστημών Εκπαίδευσης διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).