Διαφοροποίηση της Διδασκαλίας με τη χρήση Τ.Π.Ε. σε μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες Αναδόμηση μιας γλωσσικής ενότητας με τη χρήση εκπαιδευτικών λογισμικών


Δημοσιευμένα: Νοε 20, 2017
Λέξεις-κλειδιά:
Διαφοροποιημένη Διδασκαλία Δυσλεξία ΔΕΠ-Υ ΤΠΕ
Ευθυμία Αλαμπουρνού
Αικατερίνη Σιδηροπούλου
Περίληψη

 Στον ευρύ κύκλο των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών εντάσσεται και η Δυσλεξία η οποία συνιστά, σύμφωνα με όλους τους ερευνητές, τη σοβαρότερη μορφή δυσκολίας κυρίως στην επεξεργασία και χρήση του γραπτού λόγου. Οι αδυναμίες στη Γραφή, με αντιστροφές, παραλήψεις και προσθήκες γραμμάτων ή και συλλαβών, οι δυσκολίες στην Ανάγνωση και συχνά και στα Μαθηματικά, καθώς και οι δυσκολίες Προσανατολισμού και Οργάνωσης των καθημερινών δραστηριοτήτων, καθιστούν αναγκαία την εκπαιδευτική παρέμβαση για την υπέρβαση αυτών των δυσκολιών. Στην προσπάθεια αυτή, οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) με το πλήθος των συνεχώς εξελισσόμενων εφαρμογών τους, έρχονται να υποστηρίξουν δημιουργικά τον δυσλεκτικό μαθητή. Μέσα από ειδικά σχεδιασμένα hardware και software, η ψηφιακή τεχνολογία βοηθά το μαθητή να διεκπεραιώνει με ασφάλεια τις σχολικές του υποχρεώσεις και να εξασκεί με παιγνιώδη τρόπο τις γενικές αντιληπτικές του ικανότητες, ενώ του προσφέρει και μια σειρά υποστηρικτικών προγραμμάτων για την οργάνωση των καθημερινών του υποχρεώσεων.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Εισηγήσεις
Λήψεις
Βιογραφικά Συγγραφέων
Ευθυμία Αλαμπουρνού
Νηπιαγωγός, Μεταπτυχιακές Σπουδές στην Ειδική Αγωγή
Αικατερίνη Σιδηροπούλου

Δασκάλα, Μεταπτυχιακές Σπουδές στην Ειδική Αγωγή