Συμβουλευτική, δίκτυα κοινωνικής υποστήριξης, ειδική αγωγή


Δημοσιευμένα: Νοε 20, 2017
Λέξεις-κλειδιά:
Συμβουλευτική δίκτυα κοινωνικής υποστήριξης ειδική αγωγή
Ελένη Γαστουνιώτου
Ελπίδα Λάκκα
Περίληψη
Τα παιδιά και οι οικογένειές τους ιδωμένα μέσα σε ένα οικολογικό περιεχόμενο αποτελούν μέλη διαφόρων υποσυστημάτων και αλληλεπιδρούν με αυτά. Βασικός σκοπός της εργασίας είναι να εξετάσουμε στο πλαίσιο της συμβουλευτικής που παρέχεται στους γονείς παιδιών με αναπηρία ή/και ειδικές ανάγκες και ποια είδη κοινωνικής υποστήριξης τους παρέχονται. Τα ερωτήματα που διερευνώνται είναι αν υπάρχει σχέση ανάμεσα στην άτυπη και την τυπική υποστήριξη που παρέχεται στους γονείς παιδιών με αναπηρία ή/και ειδικές ανάγκες και αν υπάρχει διαφορά στα είδη υποστήριξης που παρέχονται ανάλογα με το φύλο και την εθνικότητα των γονέων παιδιών με αναπηρία ή/και ειδικές ανάγκες. Ο ερευνητικός μας σχεδιασμός περιελάμβανε τη διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας στην οποία συμμετείχαν 29 γονείς παιδιών με αναπηρία ή/και ειδικές ανάγκες από το Ελληνικό Κρανιοπροσωπικό Κέντρο στην Αθήνα, το Κέντρο Ανάπτυξης στη Λιβαδειά, και την Κύμη Ευβοίας Σύμφωνα με τα ευρήματα, υπάρχει θετική σχέση και αλληλεπίδραση ανάμεσα στην άτυπη και τυπική υποστήριξη, ενώ το φύλο και εθνικότητα των γονέων παιδιών με αναπηρία ή/και ειδικές ανάγκες δεν φάνηκε να επηρεάζουν το είδος της βοήθειας που τους παρέχεται.
Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Εισηγήσεις
Λήψεις
Βιογραφικά Συγγραφέων
Ελένη Γαστουνιώτου

απόφοιτος ΠΤΔΕ του ΕΚΠΑ, φοιτήτρια στο ΠΜΣ Λογοθεραπεία – Συμβουλευτική και στο τμήμα Ψυχολογίας του ΕΚΠΑ

Ελπίδα Λάκκα

απόφοιτος ΠΤΔΕ του ΕΚΠΑ, φοιτήτρια στο ΠΜΣ Λογοθεραπεία – Συμβουλευτική