2ο Συνέδριο Σύρου στις ΤΠΕ
Articles
ΔΙΓΛΩΣΣΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ ΣΕ ΚΩΦΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ. Design and Development of a Bilingual Multimedia Educational Tool for Teaching Chemistry Concepts to Deaf Students in Greek
Μαρία Πανσεληνά , Μιχαήλ Σιγάλας , Χρύσα Τζουγκράκη
ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΑ ΛΕΞΙΚΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ: ΓΛΩΣΣΙΚΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ
Βασίλης Κουρμπέτης , Ελένη Ευθυμίου, Μαριάννα Κατσογιάννου , Γρηγόρης Σταϊνχάουερ
ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΚΙΝΗΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
Σοφία Κρητικού , Ιωάννης Παλυβός
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΥΛΗΣ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ (epyna.gr)
Βαγγέλης Ηλιάδης , Βαγγέλης Βλαχογιάννης , Αλέξια Τζεφρίδου , Νίκος Τζιμόπουλος
ΤΑ ΠΟΛΥΤΡΟΠΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ Η ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΤΟΥΣ
Αικατερίνη Σφέτσου, Αννέτα Τάντση
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ∆Ι∆ΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ∆ΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. ΜΙΑ ∆Ι∆ΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ∆ΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥ∆ΩΝ.
Σπυρίδων Παπαδάκης, Ιωσήφ Φραγκούλης, Ανδρέας Βελισσάριος, Δημήτριος Φράγκος
«ΈΧΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΔΙΑΦΕΡΩ…» ΜΙΑ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΤΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ
Βασιλική Ζέττα, Χρυσάνθη Παλάζη, Χριστίνα Σωτηροπούλου
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΟΣ ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΟΥ Ο∆ΗΓΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ∆Ι∆ΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΗΣ ∆ΥΝΑΜΗΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Γ΄ ∆ΗΜΟΤΙΚΟΥ
Λαμπρινή Παπατσίμπα, Παναγιώτης Δημητριάδης, Αγνή Παύλου, Μιχάλης Σκαλοχωρίτης, Γ.Θ. Καλκάνης
Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΤΟ ∆ΗΜΟΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΠΑΙ∆ΕΥΣΗΣ
Βασίλειος Σ. Μπελεσιώτης, Κωνσταντίνος Γ. Γκυρτής
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ & ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗ
Βασίλης Παπαστάμος, Κων/νος Σαμαράς, Κων/νος Φουρναράκης
∆Ι∆ΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙ∆ΕΥΣΗ
Βασίλης Ζακόπουλος , Σωτήρης Τερζίδης
TΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ «ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ. ΘΕΜΑΤΑ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ». ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ, ΕΦΑΡΜΟΓΗ. THE EDUCATIONAL SOFTWARE «FROM THE PRESENT TO THE PAST. TOPICS OF BYZANTINE HISTORY». PLANNING, EVALUATION AND APPLICATION OF THE PROJECT.
Σόνια Γελαδάκη , Γιώργος Δάλκος , Γιάννης Κωτσάνης
∆Ι∆ΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΑΞΙΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
Σταύρος Τσέπας Ι., Χρήστος Κολοβός Β.
OΤΑΝ Η ΝΥΜΦΗ ΚΑΛΛΙΣΤΩ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕ ΤΟΝ ΚΕΠΛΕΡ: ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΟΣ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤ’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Θεόδωρος Αρχοντίδης, Δημήτριος Ζυμπίδης, Καλλιόπη Ξεναρίου , Ιωάννης Παρκοσίδης
ΜΥΘΟΣ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Θεόδωρος Αρχοντίδης, ∆ηµήτριος Ζυµπίδης , Καλλιόπη Ξεναρίου, Ιωάννης Παρκοσίδης
ΜΑΘΗΣΗ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ – ΜΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ
Αναστάσιος Μάτος, Κωνσταντίνος Πούλιος
«ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ» ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Ελένη Κανελλοπούλου, Αρτεμησία Στούμπα
Ι∆ΙΑΙΤΕΡΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΚΠΑΙ∆ΕΥΤΙΚΩΝ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ: ΜΕΛΕΤΗ ΕΝ∆ΕΙΚΤΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Ιωάννα Παπαδηµητρίου , Βασίλης Κόµης
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΕΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ
Παναγιώτα Παπαθανασίου , Βασίλης Κόμης
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ: ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
Αγγελική Τζαβάρα, Βασίλης Κόμης
ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ: ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ PREREQUISITES FOR THE USE OF ICT IN DIDACTICAL PRACTICE: AN EXAMPLE OF TEACHERS’ TRAINING IN THE DEVELOPMENT OF EDUCATIONAL ACTI
Χαράλαμπος Καλλιγάς, Σπύρος Φερεντίνος , Θεόδωρος Πετρέσκου
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ LOGO-LIKE ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ: ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ∆Ι∆ΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Κατερίνα Γλέζου, Μαρία Γρηγοριάδου
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ MICROWORDS PRO
Νίκος Δαπόντες, Νίκος Τζιμόπουλος, Σπύρος Τσοβόλας, Ιάκωβος Μαστρογιάννης , Στυλιανός Ιωάννου
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ∆Ι∆ΑΣΚΑΛΙΑ ΠΑΡΑ∆ΟΣΙΑΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΕΝΗΛΙΚΕΣ
Σοφία Κασόλα, ∆ηµήτρης Αλιµήσης
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΗ ∆Ι∆ΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ
Σωτήρης Μαρκάδας , Θεοδώρα Τελλίδου
Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΦΥΛΛΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ POWERPOINT ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ
Αλέξανδρος Ανδρεάδης , Ευγενία Σινά
ΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΓΕΒΡΙΚΗ ΛΥΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΥΟ ΓΡΑΜΜΙΚΩΝ ΕΞΙΣΩΣΕΩΝ ΜΕ ΔΥΟ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΕΝΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ: «ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΤΗ ΜΠΑΡΜΠΑΝΕΓΚΡΑ»
Ελένη Πράπα , Κωνσταντίνος Μαυρογένης , Ιωάννα Σκούρα , Στυλιανός Ιωάννου
TΟ ΣΧΕΔΙΟ Lab of Tomorrow ΚΑΙ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ
Μιχαήλ Ορφανάκης, Σοφοκλής Σωτηρίου, Σταύρος Σάββας, Εμμανουήλ Αποστολάκης, Βασίλειος Τόλιας, Ιωάννης Σταυράκης
ΔΙΚΤΥΑΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΡΟΜΠΟΤΙΚΟ ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΟ
Νικόλαος Ανδρικόπουλος , Όμηρος Κορακιανίτης , Σταύρος Σάββας , Σοφοκλής Σωτηρίου, Νικόλαος Σολωμός , Γεώργιος Φανουράκης , Γεώργιος Καλκάνης
ΗΟΒΒΙΤS ΚΑΙ ORCS. ΈΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ TOLKIEN. ΗΟΒΒΙΤS AND ORCS. A PROBLEM ON TOLKIEN’S CHARACTERS.
Παναγιώτα Κοταρίνου, Αλίκη Μπασιάκου , Ηλίας Ανδριανός , Κίμων Κοντώσης , Φώτης Καλαφάτης
ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Κων/νος Δαβαράκης , Νικόλαος Σαρρής, Σοφοκλής Σωτηρίου, Σταύρος Σάββας, Ελένη Μάλλιου
EΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΓΙΣΤΟΥ-ΕΛΑΧΙΣΤΟΥ. ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗΣ
Ειρήνη Μπιζά , Βασίλης Τσίτσος
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΤΥΠΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Δημήτρης Αλιμήσης , Βασιλική Τσιπουριάρη
ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΙΑΣ ΠΛΕΥΡΑΣ ΤΡΙΓΩΝΟΥ ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΛΕΥΡΩΝ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΟΒΟΛΩΝ ΤΗΣ ΣΕ ΑΥΤΈΣ
Ανάργυρος Μαστρογιάννης Ν.
«Ο ΑΡΒΗΛΟΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΜΗΔΗ»:. ΈΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΛΥΚΕΙΟΥ
Στυλιανός Ιωάννου, Κωνσταντίνα Κοκκίνη
ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΜΒΑΔΩΝ. Ο ΛΟΓΟΣ ΤΩΝ ΕΜΒΑΔΩΝ Α) ΔΥΟ ΟΜΟΙΩΝ ΤΡΙΓΩΝΩΝ Β) ΔΥΟ ΤΡΙΓΩΝΩΝ ΠΟΥ ΜΙΑ ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΣΗ Η ΠΑΡΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ ΜΕ ΜΙΑ ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ.
Μανόλης Νικολουδάκης, Στέλιος Ιωάννου
«ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (PROJECT) ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ». EXPLORING THE STRENGTHS OF PROJECT-BASED MULTIMEDIA LEARNING: DESIGNING AND DEVELOPING WEB-BASED MULTIMEDIA PROJECTS IN HIGH SCHOOL.
Χάιδω Σαμαρά , Pappas Vaso, Reba Kraus-Georgiadis
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΙΣ ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΓΡΑΦΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ 1ου ΒΑΘΜΟΥ
Κωνσταντίνος Λαμπρινίδης
ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ: ΤΡΙΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΔΥΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ, ΜΙΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ – (Η ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ @ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ)
Βασιλική Νιάρρου, Αριστείδης Λούβρης
ΣΥΝΘΕΣΗ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΧΗΜΕΙΑΣ ΑΞΙΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΜΙΚΡΟΕΦΑΡΜΟΓΕΣ (APPLETS)
Αθανάσιος Τζαμτζής , Αναστασία Γεωργιάδου , Παναγιώτης Γιαννακουδάκης
ΔΟΜΗΣΗ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΩΝ ΤΥΠΩΝ
Παύλος Σινιγάλιας, Σοφία Σωτηρίου, Ιάκωβος Μαστρογιάννης , Ιωάννα Βιτσάκη
ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΛΥΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ MS EXCEL
Βασίλειος Αγγελόπουλος , Αναστασία Γεωργιάδου
ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ: ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΩΝ ΑΡΧΟΝΤΙΚΩΝ ΜΑΣ
Χριστίνα Αγγελάκη, Θεοδώρα Τελλίδου
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΜΕΤΡΩΝ ΣΤΗ ΒΟΛΗ
Σοφία Σωτηρίου, Ιάκωβος Μαστρογιάννης , Παναγιώτης Ζάφειρας, Γιάννος Καρανίκας , Κωνσταντίνος Κορρές
«ΚΑΤΣΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΑΡΑ» Η ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΜΙΑΣ ΠΡΟΤΡΟΠΗΣ
Διονύσιος Καρούνιας , Νίκος Παπασταματίου, Χρήστος Χαντζόπουλος , Θεόδωρος Παναγόπουλος
ΜΟΥΣΙΚΗ, ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ξανθούλα Παπαπαναγιώτου
ΟΡΜΗ ΚΑΙ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΟΡΜΗΣ: ΜΕΛΕΤΗ ΜΕ ΤΕΣΣΕΡΑ ΕΙΚΟΝΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ
Λάμπρος Κακοδήμος , Σπύρος Τσοβόλας
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΠΟΓΡΑΦΕΣ – ΈΝΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ CENSUS AT SCHOOLS – A GLOBAL SCHOOL NET
Θεόδωρος Χατζηπαντελής , Θεοδόσης Κωτόπουλος , Ιωάννης Μιχάλης , Τρύφων Τερζόγλου , Ευάνθης Χατζηβασιλείου
Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΠΛΑΓΙΑΣ ΒΟΛΗΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΣΤΗ VISUAL BASIC
Ανδριάνα Καλογεροπούλου , Ευαγγελία Μανούσου, Κωνσταντίνα Χαραλαμποπούλου
Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ COACH 5 ΣΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ Τ.Ε.Ε.
Στέλιος Μπουλταδάκης , Νικόλαος Νικολόπουλος , Βικέντιος Βαφειάδης , Δημήτριος Κυριακός, Μαρία Τσακίρη , Ευριπίδης Χατζηκρανιώτης
ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΩΝ- ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ CAD-CAM
Κωνσταντίνος Καφετζόπουλος , Μαρία Μπαμπά , Νικόλαος Σπυρέλλης
H ΒΑΣΙΣΜΕΝΗ ΣΤΟΝ Η.Υ. ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΤΩΝ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΗ
Βάσω Τσιπουριάρη, Δημήτρης Αλιμήσης
ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΚΥΛΙΣΗΣ ΣΤΕΡΕΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ
Αθανάσιος Καλφαγιάννης , Βασιλική Πάτκου , Αχιλλέας Ταξίδης
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΤΗΣ ΥΠΕΡΙΩΔΟΥΣ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ MicroworldsPro
Όλγα Ορφανίδου , Δημήτρης Αλιμήσης
ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΜΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΒΑΣΙΣΜΕΝΗ ΣΤΟΝ Η.Υ. ΚΑΙ ΣΕ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗΣ
Ζωή Μπούρου , Νικολέττα Καραντζά , Δημήτρης Αλιμήσης
ΚΑΥΣΑΕΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ: ΜΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΒΑΣΙΣΜΕΝΗ ΣΤΟΝ Η.Υ.
Βασιλική Παπαδημητρίου, Δημήτρης Αλιμήσης
ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΥΓΧΡΟΝΙΚΗΣ ΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗΣ. ΕΝΑΣ ΧΡOΝΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΣΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ Φ.Ε. ΤΩΝ ΕΝΙΑΙΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ
Χριστόφορος Βαμβακούσης, Γιώργος Μακρυωνίτης
Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΕΡΓΩΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΜΕ «ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ» ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Μαρία Μαυροπούλου, Θεόδωρος Καρτσιώτης
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ & ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΑ ΤΕΕ – ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Θόδωρος Καρτσιώτης, Νικολίνα Ρενιέρη , Γιώργος Σταματίου
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΤΩΝ ΑΕΡΙΩΝ ΣΕ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ
Νίκος Καλογερόπουλος, Γιάννης Γάτσιος
ΦΥΛΛΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΗ -ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ «ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΜΟΝΤΕΛΩΝ»
Στέλιος Ορφανός , Αγγελική Δημητρακοπούλου
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΕ 4 ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΧΩΡΕΣ: ΙΤΑΛΙΑ, ΙΣΠΑΝΙΑ, ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ, Μ. ΒΡΕΤΑΝΙΑ - ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ.
Μαρία Πολίτου , Βασιλική Τσίφα
ΜΕΤΑΒΙΒΛΙΟ: ΠΡΩΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΝΟΣ ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ METBOOK: FIRST STAGE OF CREATION MULTIMEDIUM E- BOOK OF PHYSICS OF HIGH SCHOOL
Χρήστος Ραγιαδάκος , Στέλιος Κεσανίδης, Νίκος Papadovasilakis , Κώστας Παπαμιχάλης , Νίκος Παπασταματίου, Φίλιππος Κωνσταντίνου
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
Αρετή Παϊζάνου , Μόνικα Γαβριηλίδου
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ VIDEO ΑΝΑΛΥΣΗΣ, ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΗΣ
Κωνσταντίνος Φρειδερίκος, Ευριπίδης Χατζηκρανιώτης
ΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΧΗΜΙΚΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΜΙΚΡΟΕΦΑΡΜΟΓΩΝ (APPLETS)
Αθανάσιος Τζαμτζής, Αναστασία Γεωργιάδου, Παναγιώτης Γιαννακουδάκης
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΡΑΦΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΑΣΑΦΟΥΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΣΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Ειρήνη Ιωαννίδου, Στέφανος Παρασκευόπουλος, Παναγιώτης Τζιώνας
ΠΩΣ ΑΝΤΙΔΡΑ ΤΟ ΝΑΤΡΙΟ ΜΕ ΤΟ ΝΕΡΟ: ΕΝΑ ΥΠΕΡΜΕΣΙΚΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΕΠΙΔΕΙΞΗΣ
Νίκος Παπασταματίου, Κώστας Λάππας, Κώστας Παναγούλιας
ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ
Δήμος Μαυράκης, Κωνσταντίνος Κορομπίλης
ΔΙΑΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΣΤΙΣ ΤΠΕ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2001- 2002
Αναστασία Γεωργιάδου ; Μαρία Κασκαντάμη, Λουκία Μαρνέλη
ΜΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΑΛΥΜΑΤΑ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Αικατερίνη Ντότση , Ανδρέας Γιαννακουδάκης
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ «ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ» ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΕΩΣ
Βασίλειος Κόλλιας, Νεκτάριος Μαμαλούγκος , Αθανάσιος Μωλ
ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΠΕΙΡΑΜΑΤΩΝ ΘΕΡΜΟΧΗΜΕΙΑΣ
Δημήτριος Σόκουτης , Ανδρέας Γιαννακουδάκης, Μιχάλης Σιγάλας
ΣΕΝΑΡΙΑ ΚΑΙ ∆ΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΓΙΑ ∆ΙΑΦΟΡΑ ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ∆ΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΜΟΝΤΕΛΩΝ
Βασίλειος Κόµης, Αγγελική ∆ηµητρακοπούλου , Παναγιώτης Πολίτης, Χαράλαµπος Σακονίδης , Νίκος Αβούρης
ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ MODELLINGSPACE
Αγγελική Δημητρακοπούλου , Βασίλειος Κόμης, Ορφανός, Πασσάλης, Μιτσούλης
EΠΙMΟΡΦΩΣΗ EΚΠΑΙΔEΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠE ΣΤΗΝ EΚΠΑΙΔEΥΣΗΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΚΥΚΛΑΔΩΝ - ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Μερόπη Καΐρη , Γεώργιος Μακρυωνίτης, Πέτρος Προβελέγγιος , Νίκος Τζιμόπουλος
ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΧΕΔΙΟ MUSE: «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΟΛΙΓΟΘΕΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ»
Μιχαήλ Ορφανάκης, Σοφοκλής Σωτηρίου, Σταύρος Σάββας, Κωνσταντίνος Τσολακίδης, Εμμανουήλ Φωκίδης, Πέρσα Φωκιάδη , Χρυσάνθη Σαρίδου , Angela Little , Liz Greig
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΒΑΣΕΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ. Η ΜΕΛΕΤΗ ΜΙΑΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΕΞΙΣΤΟΡΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
Γιώργος Φεσάκης, Αγγελική Δημητρακοπούλου, Βασίλης Κόμης
ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ BSCW
Μαρία Πασπαράκη , Αριστείδης Λούβρης
Εφαρμογή ενός εκπαιδευτικού προγράμματος για την έννοια της σκιάς μέσω της χρήσης προσομοιώσεων του δικτυακού τόπου του μουσείου Cité des Sciences et de l’ Industrie
Μαρία Γεωργούτσου, Μαρία-Αντωνία Παναγιωτάκη, Δημήτριος Κολιόπουλος
ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΜΕ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΒΑΣΕΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ.
Βασίλειος Εφόπουλος, Γεώργιος Ευαγγελίδης, Βασίλειος Δαγδιλέλης , Θεόδωρος Κασκάλης
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ‘ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ’ ΠΟΥ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Γιώργος Ερρίκος Χλαπάνης, Θαρρενός Μπράτιτσης, Αθηνά Μηναΐδη , Αγγελική Δημητρακοπούλου
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΙΚΗΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Χρήστος Κοίλιας, Σπύρος Δουκάκης, Αλεξάνδρα Ψαλτίδου
ΟΨΕΙΣ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΚΟΥ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Γιώργος Τζωρτζακάκης , Χρίστος Μιτσούλλης , Χάρης Παπακυριακού , Αγγελική Δημητρακοπούλου
Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ – ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ» ΤΟΥ ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΣΤΗ ΓΝΩΣΗ. ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΞΗ
Βασίλειος Μπελεσιώτης, Νικόλαος Αλεξανδρής , Νικόλαος Σαγιάς
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΞΕΝΩΝ ΧΩΡΩΝ
Παναγιώτης Αγγελόπουλος
Η ΜΕΘΟ∆ΟΣ PROJECT ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙ∆ΩΝ
Αριστείδης Αράπογλου, Ελένη Καραντενίζη, Χρίστος Μαβόγλου , Ηλίας Οικονοµάκος
ΕΝΑ ΔΙΑΦΑΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Αριστείδης Λούβρης, Βασιλική Νιάρρου
MATLAB: ΕΝΑ ΙΣΧΥΡΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ & ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Ι&ΙΙ
Ευσταθία Ζιούβα , Χριστίνα Φούζα
ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ» ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΔΥΑΣΜΕΝΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ «ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ» ΚΑΙ «ΔΕΛΥΣ»
Αναστασία Χαρχαρίδου , Μαρία Κομνηνού, Ουρανία Καλαντζή , Κων/νος Μάλαμας