ΟΡΜΗ ΚΑΙ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΟΡΜΗΣ: ΜΕΛΕΤΗ ΜΕ ΤΕΣΣΕΡΑ ΕΙΚΟΝΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ
Περίληψη
Το σενάριο κατασκευάστηκε από ομάδα εκπαιδευτικών στα πλαίσια της
ενδοσχολικής επιμόρφωσης. Επιδιώκεται η εισαγωγή και οικοδόμηση της
έννοιας/μέγεθος ορμή. Μια τέτοια προσέγγιση μπορεί να είναι εφικτή και είναι
προτιμότερο να γίνει στο εργαστήριο Φυσικών Επιστημών. Αν υπάρχει αεροδιάδρομος
και καροτσάκια μπορεί να επιλεγεί η προσέγγιση του προγράμματος PSSC. Το εικονικό
εργαστήριο που κατασκευάστηκε δεν υποκαθιστά το πραγματικό, αλλά αποτελεί ένα
ακόμη εφόδιο για το διδάσκοντα. Πλεονεκτεί σε σχέση με το κανονικό εργαστήριο στα
εξής σημεία:
• εξασφαλίζει μεγάλο κέρδος χρόνου
• παρέχει πολλαπλές αναπαραστάσεις (διανύσματα, γραφικές παραστάσεις, στιγμιαίες
τιμές, προσομοίωση με ελεγχόμενο ρυθμό εξέλιξης)
• επιτρέπει επανάληψη ενός πειράματος με ακριβώς τις ίδιες αρχικές συνθήκες
• επιτρέπει τη μελέτη ακραίων καταστάσεων (π.χ. πολύ μεγάλη μάζα)
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Κακοδήμος Λ., & Τσοβόλας Σ. (2025). ΟΡΜΗ ΚΑΙ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΟΡΜΗΣ: ΜΕΛΕΤΗ ΜΕ ΤΕΣΣΕΡΑ ΕΙΚΟΝΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ . Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 459–466. ανακτήθηκε από https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/7088
- Τεύχος
- 2ο Συνέδριο Σύρου στις ΤΠΕ
- Ενότητα
- Articles