ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΗ ΒΟΛΗ: ΜΕΛΕΤΗ ΜΕ ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
Περίληψη
Αφετηρία για την κατασκευή της δραστηριότητας ήταν η δυσκολία πολλών
μαθητών (ακόμη και «καλών») να κατανοήσουν ότι: στην κατακόρυφη βολή το σώμα
όταν περνάει από κάποιο σημείο στην άνοδο με ταχύτητα V, στην κάθοδο έχει
ταχύτητα ιδίου μέτρου και αντίθετης φοράς. Ένα άλλο σημείο, γνωστό από έρευνες στη
διδακτική των Φυσικών Επιστημών, είναι η παρανόηση των μαθητών ότι “στο
ανώτερο σημείο της τροχιάς η επιτάχυνση είναι μηδέν”.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Πολίτης Θ. (2025). ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΗ ΒΟΛΗ: ΜΕΛΕΤΗ ΜΕ ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ . Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 490–494. ανακτήθηκε από https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/7104
- Τεύχος
- 2ο Συνέδριο Σύρου στις ΤΠΕ
- Ενότητα
- Articles