EΠΙMΟΡΦΩΣΗ EΚΠΑΙΔEΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠE ΣΤΗΝ EΚΠΑΙΔEΥΣΗΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΚΥΚΛΑΔΩΝ - ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ


Δημοσιευμένα: Απρ 27, 2025
Μερόπη Καΐρη
Γεώργιος Μακρυωνίτης
Πέτρος Προβελέγγιος
Νίκος Τζιμόπουλος
Περίληψη

Μέσα από υην εμπειρία διαχείρισης της υλοποίησης προγραμμάτων πιμόρφωσης εκπαιδευτικών στην αξιοποίηση των ΤΠΕ στην διδακτική πράξη, κάνοντας έναν απολογισμό των τριών επιμορφωτικών περιόδων που πραγματοποιήθηκαν στο Νομό μας , μπορούμε να πούμε ότι κάποια σημάδια δια βίου εκπαίδευσης έχουν ήδη εμφανισθεί στη ζωή σημαντικού αριθμού εκπαιδευτικών. Ως επιτροπή επιμόρφωσης οφείλαμε να εφαρμόσουμε ένα έργο που σχεδιάστηκε για τον ελληνικό χώρο αλλά που η υλοποίηση του στο Νομό μας χρειαζόταν ιδιαίτερες ρυθμίσεις και παρεμβάσεις λόγω της ιδιαιτερότητας που
παρουσιάζει. Ο Νομός Κυκλάδων απαιτεί ειδικό σχεδιασμό ή αποφάσεις που να διευκολύνουν και να στηρίζουν την υλοποίηση σχεδίου του έργου, λόγω του νησιωτικού του χαρακτήρα ( 24 νησιά), των ιδιαιτεροτήτων κάθε νησιού , των δυσκολιών που
παρουσιάζει η επικοινωνία σύνδεσης των νησιών καθώς και προβλημάτων που παρουσιάζονται κατά τη διάρκεια υλοποίησης του έργου όπως για παράδειγμα της διαθεσιμότητας επιμορφωτών. 

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
  • Καΐρη Μ., Μακρυωνίτης Γ., Προβελέγγιος Π., & Τζιμόπουλος Ν. (2025). EΠΙMΟΡΦΩΣΗ EΚΠΑΙΔEΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠE ΣΤΗΝ EΚΠΑΙΔEΥΣΗΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΚΥΚΛΑΔΩΝ - ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ . Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 679–689. ανακτήθηκε από https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/7449
  • Ενότητα
  • Articles