ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΕΠΑΓΩΓΗΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙ∆ΕΥΤΙΚΩΝ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ ΙΡ 2000 ΚΑΙ MODELLUS
Περίληψη
Η αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισµικού περιλαµβάνει την αξιολόγηση τόσο
τεχνικών– µε βάση τυποποιηµένα κριτήρια – όσο και εκπαιδευτικών χαρακτηριστικών.
Στη συγκεκριµένη παρουσίαση και µε βάση την προσοµοίωση του φαινοµένου της
επαγωγής σε κατακόρυφα κινούµενο ευθύγραµµο αγωγό, διερευνώνται εκείνα τα
χαρακτηριστικά των εκπαιδευτικών λογισµικών Modellus και Interactive Physics, που
τα κάνουν φιλικά προς τον εκπαιδευτικό και ενισχύουν το εκπαιδευτικό του έργο.
∆ιερευνάται η δυνατότητα κάλυψης συγκεκριµένων διδακτικών στόχων, µε τη χρήση
και των δύο λογισµικών τα οποία αξιολογούνται τόσο για την ποιότητα των
προσοµοιώσεων και την ακρίβεια των λύσεων που παρέχουν, όσο και για το βαθµό
δυσκολίας της δηµιουργίας των συγκεκριµένων δραστηριοτήτων. Τα δύο λογισµικά µε
σχετικά εύκολο προγραµµατισµό, έχουν τη δυνατότητα δηµιουργίας ενός
αλληλεπιδραστικού περιβάλλοντος µάθησης, όπου οι πολλαπλές αναπαραστάσεις και η
δυνατότητα εύκολης µεταβολής των παραµέτρων του προβλήµατος , είναι το κυρίαρχο
στοιχείο.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Μαστρογιάννης Α. (2025). ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΕΠΑΓΩΓΗΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙ∆ΕΥΤΙΚΩΝ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ ΙΡ 2000 ΚΑΙ MODELLUS . Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 593–600. ανακτήθηκε από https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/7176
- Τεύχος
- 2ο Συνέδριο Σύρου στις ΤΠΕ
- Ενότητα
- Articles