ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ LOGO-LIKE ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ: ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ∆Ι∆ΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Περίληψη
Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η κατάθεση εµπειριών, προβληµατισµών και
προτάσεων σχετικών µε την εισαγωγή κι αξιοποίηση Logo-like περιβάλλοντος στη
διδακτική πράξη µε σκοπό την ανάδειξη σηµαντικών πτυχών της σχεδίασης, ανάπτυξης,
εφαρµογής και αξιολόγησης εκπαιδευτικών σεναρίων και δραστηριοτήτων στο πλαίσιο
της αποτελεσµατικής ένταξης των ΤΠΕ στην Πρωτοβάθµια Εκπαίδευση.
Ως απόσταγµα της µέχρι σήµερα βιωµατικής εµπειρίας πειραµατισµού αξιοποίησης
υπολογιστικών και δικτυακών περιβαλλόντων στη σχολική τάξη µε κύρια εστίαση στα
Logo-like περιβάλλοντα, προτείνονται διδακτικές παρεµβάσεις στη θεµατική ενότητα
«Ελέγχω και προγραµµατίζω» του διαθεµατικού ενιαίου πλαισίου προγράµµατος
σπουδών του ∆ηµοτικού σχολείου µε χρήση του προγραµµατιστικού περιβάλλοντος
πολυµέσων Microworlds Pro.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Γλέζου Κ., & Γρηγοριάδου Μ. (2025). ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ LOGO-LIKE ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ: ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ∆Ι∆ΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ . Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 269–280. ανακτήθηκε από https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/6910
- Τεύχος
- 2ο Συνέδριο Σύρου στις ΤΠΕ
- Ενότητα
- Articles