ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ ΚΑΙ ΡΟΛΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ - ΜΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑΣ ΒΟΛΗΣ
Περίληψη
Με την παρούσα εργασία επιχειρείται, αφ’ ενός μια προσέγγιση ενός γνωστικού
αντικειμένου της φυσικής, το οποίο είναι η οριζόντια βολή, και αφ’ ετέρου η ανάδειξη
ρόλων για τρία από τα λογισμικά που έχουμε στην διάθεσή μας, το Interactive Physics,
το Geometer’s Sketchpad και το Modellus.
Οι γενικές παιδαγωγικές αρχές, στις οποίες στηρίζεται η ανάπτυξη της προσέγγισης,
είναι:
• να ανατίθεται στους μαθητές ο σχεδιασμός και η χρήση των μικρόκοσμων που
παρέχουν τα λογισμικά, ώστε να είναι ενεργοί και συμμετοχικοί στην
μαθησιακή διαδικασία.
• να αντιληφθούν οι μαθητές την φύση και την λειτουργία της επιστήμης. Η
επιστήμη δεν αφορά μόνο κάποιες δυσνόητες ιδιοφυΐες αλλά όλους τους
ανθρώπους και
• να συνειδητοποιήσουν ότι η προσπάθεια που σκοπεύει στην γνώση δεν αρχίζει
και τελειώνει με την αποστήθιση του περιεχόμενου ενός βιβλίου, αλλά είναι
συνεχής προσπάθεια που συντελείται σε ένα περιβάλλον, το οποίο περιλαμβάνει
τους συμμαθητές τους, τους δασκάλους, τα βιβλία, τους υπολογιστές και τα
λογισμικά, το εργαστήριο.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Αντωνίου Α. (2025). ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ ΚΑΙ ΡΟΛΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ - ΜΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑΣ ΒΟΛΗΣ . Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 601–611. ανακτήθηκε από https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/7177
- Τεύχος
- 2ο Συνέδριο Σύρου στις ΤΠΕ
- Ενότητα
- Articles