Vol. 9 No. 5Α (2017): Ο Σχεδιασμός της Μάθησης
Articles
Evaluation of the distant education methodology: the case of Neapolis University Pafos
Ανδρέας Παυλάκης, Σάββας Ζαννέτος, Δέσποινα Αθανασιάδη
Meanings of assessment dimensions in tertiary distance education
Βασιλική Ιωακειμίδου, Αντώνης Λιοναράκης
The implementation of Total Quality Management in Higher Education: the case of electronic administrative services
Μαρία Δημήτριος Δάρρα, Αναστασία Παπανθύμου
Badges: Qualitative Assessment in Open Education Systems
Sofia Theodor Papadimitriou, Maria Niari
The use of eportfolio as a basic assessment and self-assessment tool of the progress of student in primary education
Μαρία Δημήτριος Δάρρα, Άγγελος Χαραλάμπους
Visual Literacy Using Salmon Approach in Distance Learning Supplementary Secondary Education
ΕΥΑΝΘΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΟΝΤΟΓΟΥΡΗ, ΣΤΑΜΑΤΙΑ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΤΡΕΤΣΟΥ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΗΛΙΩΤΗΣ, ΜΙΧΑΗΛ ΤΕΡΕΖΑΚΗΣ, ΑΛΙΒΙΖΟΣ ΣΟΦΟΣ
Math Trails for M-Learning Enhanced Realistic Mathematics Education
Πασχαλίνα Γεώργιος Κάρτα, Γεώργιος Νικόλαος Φεσάκης
E-learning: the multifaceted and complexity of the concept: A systematic literature review
ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΘΩΜΑΣ ΜΑΚΡΗ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΣ
The necessity of developing support systems in open and distance learning: Key issues and good practices
Αντώνης Λιοναράκης, Άννα Αποστολίδου, Ευαγγελία Μανούσου, Έφη Λιγούτσικου, Βασιλική Ιωακειμίδου, Σοφία Παπαδημητρίου, Αντωνία-Μαρία Χαρτοφύλακα, Μαριάννα Σταμάτη
Collaborative learning as a tool for supporting distance learning students
Αντώνης Λιοναράκης, Βασίλειος Βερύκιος, Μαρία Νιάρη, Κυριακή Σφακιωτάκη, Αθανασία Αγγέλη, Γεωργία Τζήλου, Σπυρίδων Σιάκας, Ηλίας Σταυρόπουλος
An exploratory study on attitudes towards gamification and the role of learning approach in the context of distance learning
Πάνος Χουντάλας, Αναστάσιος Μαγκούτας, Κωνσταντίνα Μπότση, Ειρήνη Φαφαλιού, Ειρήνη Τσίκα