Vol. 9 No. 5Α (2017): Ο Σχεδιασμός της Μάθησης

Published: 2017-12-21

Evaluation of the distant education methodology: the case of Neapolis University Pafos

Ανδρέας Παυλάκης, Σάββας Ζαννέτος, Δέσποινα Αθανασιάδη

Meanings of assessment dimensions in tertiary distance education

Βασιλική Ιωακειμίδου, Αντώνης Λιοναράκης

Visual Literacy Using Salmon Approach in Distance Learning Supplementary Secondary Education

ΕΥΑΝΘΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΟΝΤΟΓΟΥΡΗ, ΣΤΑΜΑΤΙΑ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΤΡΕΤΣΟΥ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΗΛΙΩΤΗΣ, ΜΙΧΑΗΛ ΤΕΡΕΖΑΚΗΣ, ΑΛΙΒΙΖΟΣ ΣΟΦΟΣ

Math Trails for M-Learning Enhanced Realistic Mathematics Education

Πασχαλίνα Γεώργιος Κάρτα, Γεώργιος Νικόλαος Φεσάκης

E-learning: the multifaceted and complexity of the concept: A systematic literature review

ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΘΩΜΑΣ ΜΑΚΡΗ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΣ

The necessity of developing support systems in open and distance learning: Key issues and good practices

Αντώνης Λιοναράκης, Άννα Αποστολίδου, Ευαγγελία Μανούσου, Έφη Λιγούτσικου, Βασιλική Ιωακειμίδου, Σοφία Παπαδημητρίου, Αντωνία-Μαρία Χαρτοφύλακα, Μαριάννα Σταμάτη

Collaborative learning as a tool for supporting distance learning students

Αντώνης Λιοναράκης, Βασίλειος Βερύκιος, Μαρία Νιάρη, Κυριακή Σφακιωτάκη, Αθανασία Αγγέλη, Γεωργία Τζήλου, Σπυρίδων Σιάκας, Ηλίας Σταυρόπουλος

An exploratory study on attitudes towards gamification and the role of learning approach in the context of distance learning

Πάνος Χουντάλας, Αναστάσιος Μαγκούτας, Κωνσταντίνα Μπότση, Ειρήνη Φαφαλιού, Ειρήνη Τσίκα