Τόμ. 11 Αρ. 3Α (2022)
Άρθρα
Οικονομική Κρίση, Αποδοχές και Επαγγελματική Ικανοποίηση: Στάσεις και Απόψεις Εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΣΠΥΡΙΑΔΟΥ, ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΟΥΤΟΥΖΗΣ
Η επικοινωνία διδασκόντων/ουσών - διδασκομένων στα τμήματα τηλεδιασκέψεων του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου: τα χαρακτηριστικά της ποιοτικής επικοινωνίας μέσα από την οπτική των φοιτητών/τριών του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών «Επιστήμες της αγωγής».
Κρυστάλω Χρήστος Λάππα, Παναγιώτα Ιωάννης Ξανθοπούλου
Evaluating Contact Sessions and Assignments Grades Impact with Association Rules
Nikolaos S. S. Alachiotis, Sotiris Kotsiantis, Elias C. Stavropoulos, Vassilios S. Verykios
Η ποιότητα στην επικοινωνία στην Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση – Αντιλήψεις εκπαιδευομένων
Panagiota Xanthopoulou, Περσεφόνη Σολωμού
Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ως εργαλεία στην υποστήριξη και επικοινωνία των φοιτητών της Ανοιχτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης υπό το πρίσμα των μελών ΣΕΠ του ΕΑΠ
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΤΖΟΓΛΟΥ, SOFIA PAPADIMITRIOU
Αξιολόγηση της επίδρασης στην γνώση και ικανοποίηση των μαθητών, μιας εφαρμογής εξ αποστάσεως διδασκαλίας του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής στο δημοτικό σχολείο.
Σπύρος (Spiros) Χρήστος Τσιλιγγίρης (Tsiligiris), Παναγιώτης Αντωνίου, Παναγιωτης Τσιωτάκης
Η εξ αποστάσεως διδασκαλία του ελληνικού παραδοσιακού χορού: Θέσεις και αντιθέσεις σε ένα επιμορφωτικό πρόγραμμα δια βίου μάθησης
Γεώργιος Κωνσταντίνος Φούντζουλας, Κωνσταντίνος Στέφανος Δημόπουλος, Χαρίτων Αναστάσιος Χαριτωνίδης
Σχολική εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και Παραστατικές Τέχνες: μία έρευνα δράσης του μοντέλου της ανεστραμμένης τάξης στο μάθημα της Μουσικής στο Δημοτικό Σχολείο
ΑΝΝΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΝΙΚΟΛΑ, ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΜΑΝΟΥΣΟΥ
Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Αξιολόγηση Υλικού εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης για τη Διδασκαλία της Μουσικής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Δημοκρατία-Νεκταρία Κουτελιδάκη, Χαράλαμπος Μουζάκης
Παιδαγωγικός σχεδιασμός και οικοδόμηση εκπαιδευτικής διαδικασίας σύμφωνα με τις ανάγκες έγκλειστων ενηλίκων
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΟΥΤΖΕΚΛΙΔΟΥ
Διερεύνηση παραγόντων που σχετίζονται με τη ψηφιακή επάρκεια εκπαιδευτών Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης, σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο για την Ψηφιακή Επάρκεια Εκπαιδευτών
Κλεάνθης Εμμανουήλ Νόου, Άννα Καρολίνα Ιωάννης Ρετάλη