Αξιολόγηση της επίδρασης στην γνώση και ικανοποίηση των μαθητών, μιας εφαρμογής εξ αποστάσεως διδασκαλίας του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής στο δημοτικό σχολείο.

Περίληψη
Περίληψη
Η προοπτική ενίσχυσης και υποβοήθησης της διδασκαλίας της σχολικής Φυσικής Αγωγής (ΦΑ), οδήγησε πολλούς ερευνητές στην παραγωγή ερευνητικών δεδομένων που αφορούν σε καινοτόμες εκπαιδευτικές διαδικασίες και στην αποτελεσματικότητά τους όσον αφορά την επίτευξη των στόχων του συγκεκριμένου μαθήματος. Συγκεκριμένα, η εξ αποστάσεως εκπαίδευση (εξΑΕ), και η συμβατότητά της με τη διδασκαλία των αντικειμένων της ΦΑ, αποτέλεσε αντικείμενο πολλών ερευνών, οι οποίες κατέγραψαν την αποτελεσματικότητα των διαφόρων μορφών (πχ αποκλειστική, συμπληρωματική) της εξΑΕ, στην διδασκαλία της ΦΑ. Η παρούσα εργασία κινείται προς αυτή την κατεύθυνση, ερευνώντας την μεταβολή της γνώσης (και την ικανοποίησή τους από την εκπαιδευτική διαδικασία της εξΑΕ), των μαθητών/τριών σε συγκεκριμένο διδακτικό αντικείμενο της σχολικής ΦΑ (ανατομία και φυσιολογία του ανθρώπινου σώματος). Συμπερασματικά, προκύπτει η διαπίστωση πως η συμπληρωματική εξΑΕ του εν λόγω αντικειμένου της ΦΑ, φαίνεται να παράγει θετικά εκπαιδευτικά αποτελέσματα. Αυτό ίσως αποτελεί επιχείρημα για την εξέταση της προοπτικής της εισαγωγής της συμπληρωματικής εξΑΕ στην διδασκαλία ορισμένων αντικειμένων της ΦΑ.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Τεύχος
- Τόμ. 11 Αρ. 3Α (2022)
- Ενότητα
- Άρθρα