Τόμ. 12 Αρ. 3 (2023): ICODL2023
Άρθρα
Ντοκιμαντέρ μικρού μήκους από μαθητές Γυμνασίου με θέμα την ίδρυση της Νέας Ιωνίας Αττικής μετά την Μικρασιατική Καταστροφή του 1922
Παναγιώτης Αναστασόπουλος, Τριανταφυλλιά Κανάρη
Η πολυμορφική καθοδήγηση (e-mentoring) μεταξύ e-mentor και e-mentee ως εργαλείο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
Ελένη Νιάρχου, Ευαγγελία Μανούσου, Αντώνης Λιοναράκης
Εκμάθηση Εκτέλεσης Ρυθμικών Σχημάτων σε Παραδοσιακά Κρουστά Όργανα μέσω Εφαρμογής Εκπαιδευτικού Υλικού εξΑΕ σε Ανεστραμμένη Τάξη
Κωνσταντίνος Καλατζής, Δημήτριος Καλλές, Ευγενία Παξινού
Απόψεις και στάσεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (ΠΕ60, 70) ως προς τη χρησιμότητα και την εφαρμογή της ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης μετά την πανδημία
Ευστάθιος Γεώργιος Ξαφάκος, Γεωργία Τζήλου, Γεώργιος Πασιόπουλος, Αικατερίνη Βάσιου
Discovering the Collaborative Filtering (CF) Recommender System for Resource Selection in a Moodle Learning Environment
Theodora Kouvara, Vassilios Verykios
Διερεύνηση απόψεων εκπαιδευτικών μουσικής για την εφαρμογή του μοντέλου της ανεστραμμένης τάξης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Χριστίνα Σουρλατζή, Νικόλαος Κούκης
Η Εκπαιδευτική Ρομποτική στην εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και ο ρόλος του διδάσκοντα
Μαρία Φώτη, Σοφία Παπαδημητρίου, Ανθή Καρατράντου
Η Εφαρμογή της Υβριδικής Μάθησης στο Μάθημα της Γλώσσας σε Μαθητές/τριες Ε΄ δημοτικού Αξιοποιώντας την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα e-me
Κωνσταντίνα Ντέρη, Απόστολος Κώστας
Εξ αποστάσεως Εκπαίδευσης για την ενότητα της Ιστορίας της Γ’ Τάξης του Δημοτικού «Ο Θησέας»
Μαρία Καμαριανάκη, Κωνσταντίνος Κωτσίδης, Παναγιώτης Αναστασιάδης
Unpacking the Impact of E-Learning Participation on Academic Performance: An experimental study.
Maria Tolika, Dimitrios Karapiperis, Rozita Tsoni, Vassilios S. Verykios
Δραστηριότητες στην εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση για την ανάπτυξη γνωστικών δεξιοτήτων: Συμπεριφοριστική και Κονστρουκτιβιστική προσέγγιση
Σοφία Αντώνιος Κυριζοπούλου, Αδαμαντία Σπανακά, Αντώνης Λιοναράκης