Η Εκπαιδευτική Ρομποτική στην εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και ο ρόλος του διδάσκοντα


Εξώφυλλο πρακτικών συνεδρίου
Δημοσιευμένα: Μαρ 19, 2024
Μαρία Φώτη
Σοφία Παπαδημητρίου
Ανθή Καρατράντου
Περίληψη

Με την εμφάνιση της εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (εξΑΕ) στην διδασκαλία, έχει αλλάξει ριζικά ο χώρος της εκπαίδευσης. Με την ανάπτυξη παράλληλα της τεχνολογίας έχουν δημιουργηθεί νέοι δρόμοι και ευκαιρίες για τον εμπλουτισμό της εκπαίδευσης με νέες δημιουργικές μεθόδους που εμπλουτίζουν τη διδασκαλία. Αυτό το άρθρο εξετάζει το εξελισσόμενο τοπίο της εξ Αποστάσεως Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, κάνοντας αναφορά ειδικά στον κρίσιμο ρόλο των καθηγητών στην καθοδήγηση και τη διευκόλυνση των ποιοτικών εκπαιδευτικών εμπειριών στην απομακρυσμένη εκπαίδευση με ρομποτική.


Μέσω εκτενούς ανασκόπησης της βιβλιογραφίας, αυτή η μελέτη εξετάζει τα οφέλη και τις προκλήσεις που συνδέονται με την ενσωμάτωση της Εκπαιδευτικής Ρομποτικής στην εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση. Εξετάζει συνοπτικά τις πλατφόρμες και τα εργαλεία που διευκολύνουν την εφαρμογή της εξ Αποστάσεως Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και διερευνά διάφορες παιδαγωγικές στρατηγικές και σχεδιασμούς διδασκαλίας που μπορούν οι διδάσκοντες να χρησιμοποιήσουν για να μεγιστοποιήσουν την αποτελεσματικότητα της εξ Αποστάσεως Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, λαμβάνοντας υπόψη τις ποικίλες ανάγκες και δυνατότητες μάθησης των  μαθητών. Επίσης, τονίζεται η σημασία της συνεχούς επαγγελματικής ανάπτυξης των καθηγητών για τη βελτίωση της ικανότητάς τους στις απομακρυσμένες παιδαγωγικές πρακτικές και τη χρήση της τεχνολογίας.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Άρθρα