Απόψεις και στάσεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (ΠΕ60, 70) ως προς τη χρησιμότητα και την εφαρμογή της ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης μετά την πανδημία
Περίληψη
Στην παρούσα έρευνα διερευνήθηκαν οι απόψεις και οι στάσεις 118 εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ως προς τη χρησιμότητα της ασύγχρονης μορφής εκπαίδευσης μετά την πανδημία, καθώς και η αντιλαμβανόμενη αυτοαποτελεσματικότητά τους ως προς τη χρήση και την εφαρμογή της. Οι αναλύσεις των πρωτογενών δεδομένων φανερώνουν ότι το 30% των συμμετεχόντων εφάρμοσε λίγο την ασύγχρονη τηλεκπαίδευση και το 55% αναγνωρίζει τη χρησιμότητα της ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης, με τις/τους εκπαιδευτικούς ΠΕ70 να εκφράζονται πιο θετικά σε σχέση με τις/τους εκπαιδευτικούς ΠΕ60. Επίσης, το 45,8% δηλώνει ότι είναι αποτελεσματικό ως προς την εφαρμογή της. Ακόμη, όσοι/όσες εφάρμοσαν με μεγαλύτερη συχνότητα την ασύγχρονη τηλεκπαίδευση αναγνωρίζουν σε μεγαλύτερο βαθμό τη χρησιμότητά της, καθώς επίσης εκφράζονται πιο θετικά ως προς την αντιλαμβανόμενη αυτοαποτελεσματικότητά τους. Τέλος, εντοπίστηκε μέτρια θετική συσχέτιση μεταξύ της χρησιμότητας και της αντιλαμβανόμενης αυτοαποτελεσματικότητας.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Άρθρα
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0.
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του συνεδρίου για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).