Απόψεις και στάσεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (ΠΕ60, 70) ως προς τη χρησιμότητα και την εφαρμογή της ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης μετά την πανδημία


Εξώφυλλο πρακτικών συνεδρίου
Δημοσιευμένα: Μαρ 19, 2024
Ευστάθιος Γεώργιος Ξαφάκος
Γεωργία Τζήλου
Γεώργιος Πασιόπουλος
Αικατερίνη Βάσιου
Περίληψη

Στην παρούσα έρευνα διερευνήθηκαν οι απόψεις και οι στάσεις 118 εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ως προς τη χρησιμότητα της ασύγχρονης μορφής εκπαίδευσης μετά την πανδημία, καθώς και η αντιλαμβανόμενη αυτοαποτελεσματικότητά τους ως προς τη χρήση και την εφαρμογή της. Οι αναλύσεις των πρωτογενών δεδομένων φανερώνουν ότι το 30% των συμμετεχόντων εφάρμοσε λίγο την ασύγχρονη τηλεκπαίδευση και το 55% αναγνωρίζει τη χρησιμότητα της ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης, με τις/τους εκπαιδευτικούς ΠΕ70 να εκφράζονται πιο θετικά σε σχέση με τις/τους εκπαιδευτικούς ΠΕ60. Επίσης, το 45,8% δηλώνει ότι είναι αποτελεσματικό ως προς την εφαρμογή της. Ακόμη, όσοι/όσες εφάρμοσαν με μεγαλύτερη συχνότητα την ασύγχρονη τηλεκπαίδευση αναγνωρίζουν σε μεγαλύτερο βαθμό τη χρησιμότητά της, καθώς επίσης εκφράζονται πιο θετικά ως προς την αντιλαμβανόμενη αυτοαποτελεσματικότητά τους. Τέλος,  εντοπίστηκε μέτρια θετική συσχέτιση μεταξύ της χρησιμότητας και της αντιλαμβανόμενης αυτοαποτελεσματικότητας.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Άρθρα
Βιογραφικά Συγγραφέων
Ευστάθιος Γεώργιος Ξαφάκος, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

Διδακτορικός φοιτητής στην Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης

Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βόλος

Γεώργιος Πασιόπουλος

Δάσκαλος - Υποψήφιος διδάκτορας

Αικατερίνη Βάσιου, ΠΤΔΕ Πανεπιστήμιο Κρήτης

Επίκουρη καθηγήτρια στο γνωστικό αντικείμενο "Μεθοδολογικές προσεγγίσεις στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία"