Διερεύνηση απόψεων εκπαιδευτικών μουσικής για την εφαρμογή του μοντέλου της ανεστραμμένης τάξης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Περίληψη
Το μοντέλο της ανεστραμμένης τάξης αποτελεί μια μικτή παιδαγωγική μέθοδος διδασκαλίας που συνδυάζει την εξ αποστάσεως με την πρόσωπο-με-πρόσωπο διδασκαλία. Πιο συγκεκριμένα, η διδασκαλία του εκπαιδευτικού υλικού πραγματοποιείται διαδικτυακά, με ασύγχρονο τρόπο, ενώ το πρακτικό μέρος διενεργείται στην τάξη. Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να αξιολογήσει τον αντίκτυπο της πιθανής εφαρμογής του εν λόγω μοντέλου στη διδασκαλία του μαθήματος της μουσικής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Αρχικά, πραγματοποιήθηκε βιβλιογραφική ανασκόπηση σε έρευνες που πραγματοποιήθηκαν στην Ελλάδα και το εξωτερικό με θέμα την εφαρμογή του μοντέλου στο μάθημα της μουσικής. Στη συνέχεια, διεξήχθη έρευνα, η οποία μελέτησε τις απόψεις των εκπαιδευτικών μουσικής για τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της εφαρμογής του συγκεκριμένου μοντέλου στο μάθημα της μουσικής. Η μελέτη κατέδειξε τη θετική άποψη των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών να εφαρμοστεί η μέθοδος της ανεστραμμένης τάξης στο μάθημα της μουσικής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Άρθρα
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0.
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του συνεδρίου για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).