Διερεύνηση απόψεων εκπαιδευτικών μουσικής για την εφαρμογή του μοντέλου της ανεστραμμένης τάξης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση


Εξώφυλλο πρακτικών συνεδρίου
Δημοσιευμένα: Μαρ 19, 2024
Χριστίνα Σουρλατζή
Νικόλαος Κούκης
Περίληψη

Το μοντέλο της ανεστραμμένης τάξης αποτελεί μια μικτή παιδαγωγική μέθοδος διδασκαλίας που συνδυάζει την εξ αποστάσεως με την πρόσωπο-με-πρόσωπο διδασκαλία. Πιο συγκεκριμένα, η διδασκαλία του εκπαιδευτικού υλικού πραγματοποιείται διαδικτυακά, με ασύγχρονο τρόπο, ενώ το πρακτικό μέρος διενεργείται στην τάξη. Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να αξιολογήσει τον αντίκτυπο της πιθανής εφαρμογής του εν λόγω μοντέλου στη διδασκαλία του μαθήματος της μουσικής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Αρχικά, πραγματοποιήθηκε βιβλιογραφική ανασκόπηση σε έρευνες που πραγματοποιήθηκαν στην Ελλάδα και το εξωτερικό με θέμα την εφαρμογή του μοντέλου στο μάθημα της μουσικής. Στη συνέχεια, διεξήχθη έρευνα, η οποία μελέτησε τις απόψεις των εκπαιδευτικών μουσικής για τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της εφαρμογής του συγκεκριμένου μοντέλου στο μάθημα της μουσικής. Η μελέτη κατέδειξε τη θετική άποψη των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών να εφαρμοστεί η μέθοδος της ανεστραμμένης τάξης στο μάθημα της μουσικής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Άρθρα