Εξ αποστάσεως Εκπαίδευσης για την ενότητα της Ιστορίας της Γ’ Τάξης του Δημοτικού «Ο Θησέας»
Περίληψη
Η παρούσα μελέτη έχει ως σκοπό το σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σε μαθητές Γ΄ Δημοτικού στο πλαίσιο του γνωστικού αντικειμένου της Ιστορίας «ο Θησέας». Το υλικό αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως συμπληρωματικό εργαλείο για τον εκπαιδευτικό ή ως υποστηρικτικό εργαλείο για την αυτόνομη μάθηση των μαθητών. Για τη δημιουργία του αξιοποιήθηκαν οι Αρχές της Πολυμεσικής Μάθησης, αξιοποιήθηκε το ψηφιακό εργαλείο h5p καθώς και η πλατφόρμα Chamilo. Για την αποτίμησή του διεξήχθη ποιοτική έρευνα η οποία περιελάμβανε δύο μέρη. Το ένα μέρος αφορούσε την αποτίμηση από ειδικούς της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και το άλλο την αποτίμηση από εκπαιδευτικούς ΠΕ70. Χρησιμοποιήθηκαν και στις δυο έρευνες ερωτηματολόγια ανοικτών – κλειστών ερωτήσεων. Τα αποτελέσματα των ερευνών έδειξαν πως το εκπαιδευτικό υλικό διέπεται από τις αρχές και τη μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, έχει δημιουργηθεί σύμφωνα με τις Αρχές της Πολυμεσικής Μάθησης, ανταποκρίνεται στους στόχους του Προγράμματος Σπουδών, υπάρχει εγκυρότητα στο περιεχόμενό του και οι εκπαιδευτικοί είναι διατεθειμένοι να το χρησιμοποιήσουν στο πλαίσιο της διδασκαλίας της ενότητας «ο Θησέας».
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Άρθρα
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0.
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του συνεδρίου για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).