2o Πανελλήνιο Συνέδριο: «Ένταξη και χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία»
Articles
Ανάπτυξη Ενός E-learning Συστήματος για την Εξ’ αποστάσεως Εκπαίδευση
Μ.-Ε. Αγγελάκη, Γ. Καλλές, Ν. Τρύφωνα
Ο Διαδραστικός Πίνακας στη σχολική τάξη μέσα από την επισκόπηση της βιβλιογραφίας: Παιδαγωγικές προσεγγίσεις
Π. Αναστασιάδης, Α. Μικρόπουλος, Α. Σοφός, Μ. Φραγκάκη
Εισαγωγή Τ.Π.Ε. στα σχολεία: Ο παράγοντας «Εκπαιδευτικός»
Α. Βαγγελάτος, Φ. Φώσκολος, Θ. Κομνηνός
Οι αντιλήψεις των γονέων για τους κινδύνους που απειλούν τα παιδιά τους στο διαδίκτυο
Π. Βασάλα, Γ. Τσακιρίδου, Γ. Ανδρεάδου
Η σχέση μεταξύ της εμπειρίας χρήσης υπολογιστή και της αντιλαμβανόμενης χρήσης των υπηρεσιών του συστήματος διαχείρισης μαθημάτων E-Class
Ν. Βερναδάκης, Μ. Γιαννούση, Π. Αντωνίου, Ε. Ζέτου, Ε. Κιουμουρτζόγλου
Τα πρώτα βήματα στην Αγγλική Γλώσσα για τους μαθητές της Γ’ Δημοτικού με τη χρήση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ)
Π. Γεωργαλάς, Δ. Ανδρούτσου, Α. Αναστασίου
Το ηλεκτρονικό παιχνίδι και το παιδί: Επιδράσεις και προοπτικές
Α. Γιαννοπούλου, Χ. Παναγιωτακόπουλος
Χρήση απλών μορφών πολυ-πρακτορικών συστημάτων για τη διδασκαλία βασικών ιδιοτήτων των πολύπλοκων συστημάτων
Α. Γκιόλμας, Ά. Χαλκίδης, Α. Παπακωνσταντίνου, Κ. Σκορδούλης
H αξιοποίηση της τεχνολογίας Wiki για τη συνεργατική οικοδόμηση της γνώσης σε δυο διαφορετικά εκπαιδευτικά πλαίσια
Γ. Δαβράζος, Β. Κόμης, Ν. Τσέλιος
Η προστασία των μαθητών στο Διαδίκτυο από την οπτική των εκπαιδευτικών
Κ. Δημητρακάκης, Α. Σοφός, Θ. Βαλμάς
Η τεχνολογική, παιδαγωγική γνώση περιεχομένου των προπτυχιακών φοιτητών/τριών δημοτικής εκπαίδευσης στη γεωμετρία. Η μελέτη της τεχνολογικής γνώσης περιεχομένου.
Σ. Δουκάκης, Δ. Ζυμπίδης, Μ. Χιονίδου-Μοσκοφόγλου
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Προγράμματος Ενημέρωσης Εγκύων Εξ Αποστάσεως με χρήση του Διαδικτύου
Ε. Καλαθέρη, Π. Αντωνίου
Χρήση εργαλείων του διαδικτύου στο μάθημα των Εικαστικών. Μια διαθεματική προσέγγιση στο Γυμνάσιο με άξονα τα ιπποτικά μνημεία της Ρόδου.
Μ. Καμπουροπούλου , Ε. Στέφος, Π. Παναγιωτόπουλου
Αλληλεπιδράσεις μαθητών προσχολικής ηλικίας στα πλαίσια δραστηριοτήτων με ψηφιακά παιχνίδια
Σ. Κίργινας, Ε. Μασταύραλη
Μελέτη αξιοποίησης του Podcasting στην τεχνολογικά υποστηριζόμενη διδακτική της Γεωμετρίας
Κ. Κοκκίνη, Ε. Νικολουδάκης,
Ένα διαδικτυακό παιχνίδι ως περιβάλλον επίλυσης αλγεβρικών προβλημάτων από μαθητές των τριών τελευταίων τάξεων του Δημοτικού
Α. Κολοβού , M. Van den Heuvel-Panhuizen
Διερεύνηση της εξοικείωσης των νεοεισερχόμενων φοιτητών με τις ΤΠΕ στο Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η. του Πανεπιστημίου Πατρών: μια διαχρονική μελέτη
Γ. Κουστουράκης, Χ. Παναγιωτακόπουλος
eSchool++: Σχεδιασμός συστήματος διαφύλαξης Ιδιωτικότητας στην Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Ε. Κωλέτσου, Ε. Αγγέλη, Δ. Καλογιάννης
Σημασιολογική περιγραφή ψηφιακών εκπαιδευτικών αντικειμένων σε ηλεκτρονικό περιβάλλον εκπαίδευσης
Σ.Θ. Κωνσταντινίδης, Χ. Λάκκα, Χ. Μπράτσας, Κ. Παππάς, Π.Δ. Μπαμίδης
Διαδικτυακές Κοινότητες: Διερεύνηση προσδοκιών εκπαιδευτικών & χρήσης υπηρεσιών
A. Κώστας, K. Βρατσάλης, Α. Σοφός
Προβλέποντας την επίδοση μαθητών χρησιμοποιώντας τεχνικές εξόρυξης γνώσης: Μια μελέτη περίπτωσης
Σ. Κωτσιαντής, Δ. Παπανικολάου, Π. Πιντέλας
Οι αντιλήψεις των καθηγητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αναφορικά με τους κινδύνους του Διαδικτύου για τους μαθητές
Δ. Λιόβας, Β. Γερογιάννης, Κ. Δίπλας, Ε. Κωσταδήμα
Η αξιοποίηση των μαθητικών netbooks μέσω Κεντρικού Συστήματος Παρουσίασης και Προγράμματος Διαχείρισης Τάξης για την διδασκαλία της Γεωμετρίας
Παναγιώτης Λιακέας, Λεμονιά Γολικίδου, Ευάγγελος Κανίδης
Κοινωνικά δίκτυα και μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην εξ αποστάσεως τριτοβάθμια εκπαίδευση
Ε. Μανούσου, Τ. Χαρτοφύλακα
Διδακτική πρόταση αξιοποίησης της Δορυφορικής Τηλεόρασης στη διαδικασία εκμάθησης της Ιταλικής ως Ξένης Γλώσσας στην Ελληνική Εκπαίδευση
Γ. Μηλιώνη, Α. Δρακούλη, Σ. Μαμιδάκη
Ατομικοί και σχολικοί παράγοντες που επηρεάζουν τη χρήση ΤΠΕ στη διδασκαλία από εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Όλγα Μητσιοπούλου, Ιωάννα Βεκύρη
Ατομικοί και σχολικοί παράγοντες που επηρεάζουν τη χρήση ΤΠΕ στη διδασκαλία από εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Όλγα Μητσιοπούλου, Ιωάννα Βεκύρη
Μελέτη της υλοποίησης εκπαιδευτικού σεναρίου με ΤΠΕ στην προσχολική εκπαίδευση
Α. Μισιρλή, Β. Κόμης
Χρήση οντολογιών για την περιγραφή και τη διαχείριση μαθησιακών στόχων και μαθησιακών αντικειμένων
Μ. Μπαγιαμπού, Α. Καμέας
Εκπαιδευτικοί και ΤΠΕ: διευκολυντές και εμπόδια στη χρήση ψηφιακών εφαρμογών στη σχολική τάξη
Κ. Μπίκος, Μ. Τζιφόπουλος
Το facebook στην καθημερινότητα των εφήβων: κατασκευή ερωτηματολογίου διερεύνησης ενδιαφέροντος περί ιδιωτικότητας
Κ. Νικολοπούλου, Β. Γιαλαμάς
Χρήση εργαλείων δημιουργίας διαγραμμάτων ροής για την εισαγωγή στην Αλγοριθμική και τον Προγραμματισμό: μια επισκόπηση
Σ. Ξυνόγαλος, Κ. Λαμπροπούλου
Η εισαγωγή και διδασκαλία των N.T. στο «Νέο Σχολείο» - Πρώτες προσεγγίσεις και συμπεράσματα
Π. Παπαγεωργάκης, Σ. Πλιάσα, Ε. Γεωργακούδα
Είναι δυνατή η αξιοποίηση επερχόμενων τεχνολογιών από μελλοντικούς δασκάλους; Μία «δεύτερη ζωή» σε ένα Παιδαγωγικό Τμήμα
Ν. Μ. Παπαχρήστος, Ι. Βρέλλης, Τ. Α. Μικρόπουλος
Διδάσκοντας Εκπαιδευτική Ρομποτική σε Εκπαιδευτικούς μέσω Διαδικτυακής Πλατφόρμας Τηλεδιάσκεψης
Α. Πλέσσας, Δ. Αλιμήσης
Εκπαιδευτικές Δικτυακές Πύλες. Μελέτη περίπτωσης: Αξιολόγηση της Πύλης του Ε.Α.Π.
Α. Σκαλτσάς, Α. Καρατράντου, Β. Μαργαλιά
Διδασκαλία της Αξονικής Συμμετρίας στο Γυμνάσιο με χρήση ΤΠΕ
Α. Σκόδρας, Τ. Τριανταφυλλίδης, Χ. Μαρκόπουλος
Ψηφιακό διδακτικό υλικό μελλοντικών εκπαιδευτικών: Μελέτη των χαρακτηριστικών του
Α. Σκούρα, Β. Σπηλιωτοπούλου
Η επίδραση του άγχους των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης έναντι των Νέων Τεχνολογιών στην ενσωμάτωση τεχνολογίας κατά την εκπαιδευτική διαδικασία.
Π. Ταστσίδης, Π. Αντωνίου, Ε. Μπεμπέτσος
Διερεύνηση της μαθησιακής αποτελεσματικότητας μιας βασισμένης σε wiki δραστηριότητας στο πλαίσιο της εκπαίδευσης σε ΤΠΕ
Ν. Τσέλιος, Μ. Γεωργούτσου, Μ.Α. Παναγιωτάκη
Αξιολόγηση Ελληνικών Πανεπιστημιακών Τμημάτων Εκπαίδευσης με τη χρήση του Google Scholar και του δείκτη h
Ν. Τσέλιος, Π. Αλτανοπούλου
Προσαρμοστικότητα ως αναδυόμενη ιδιότητα σύνθεσης υπηρεσιών μάθησης στο Σημασιολογικό Ιστό
Μ. Τσιακμάκη, Ε. Γκανά, Χρ. Χαρτώνας
Η χρήση του βίντεο στην διδασκαλία των μαθηματικών: Μία πιλοτική εφαρμογή στο μάθημα “Μαθηματικά ΙΙ” του Τμήματος Βιομηχανικής Πληροφορικής του ΤΕΙ Καβάλας
Β. Τσιάντος, Κ. Καπενής, Γ. Πατσιλιάς, Ν. Μήττας, Σ. Χατζηφωτίου
Ένα πλαίσιο αναφοράς για το σχεδιασμό Εκπαιδευτικών Τεχνολογιών με «συναίσθημα»
Μ. Φειδάκης, Θ. Νταραντούμης
Το Σχεδιαστικό Εργαστήριο ως μέθοδος εξ αποστάσεως διδασκαλίας της σχεδίασης
Π. Φώταρης, Ε. Μαυρομμάτη
Εκτίμηση ποιότητας τεστ αυτοαξιολόγησης σε Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης
Π. Φώταρης, Θ. Μάστορας
Παιδιά, Ρομπότ και Lego Mindstorms: Καταγράφοντας το ξεκίνημα μιας αλληλεπιδραστικής σχέσης
A. Χρονάκη, Σ. Κούριας
Διδακτική παρέμβαση με το λογισμικό «Μαργαρίτα 3» για τη συγγραφή περιγραφικού κειμένου
Δ. Βασαρμίδου, Ε. Καργιωτάκη, Ε. Μαλαδάκη
Τα Google Tools στην Εκπαίδευση
Α. Γεωργοπούλου, Γ. Ζησιμάτου, Π. Ανδριτσάκης, Τ. Χουλιαρόπουλος
Διαδικτυακά μαθήματα. Μια εναλλακτική πρόταση διδασκαλίας με τη χρήση των ΤΠΕ
Χ. Γούτσος, Χ. Παπαναγοπούλου
Τηλεκπαίδευση Εκπαιδευτικών από τα Γραφεία Αγωγης Υγείας Α΄ & Β΄ Δ/νσης Π.Ε. Αθηνών
Ν. Ευσταθίου, Ν. Ορφανοπούλου, Π. Τσολάκος
Λογισμικά διαδικτυακής μαθησιακής εξέτασης και αξιολόγησης. Μια πρώτη προσέγγιση
Ε. Ζωγόπουλος , Κ. Μπαγουλή
«Ανακαλύπτοντας τον Van Gogh μέσα από την ταινία "Όνειρα” του Ακίρα Κουροσάβα» - Μια εκπαιδευτική εφαρμογή σε δυο σχολεία Δεύτερης Eυκαιρίας
Μαρία Καγιαβή, Χρύσα Παπαλαζάρου, Πέτρος Μανεσιώτης, Αριστείδης Κάνδιας
Διδάσκοντας Γεωμετρία με τη βοήθεια ηλεκτρονικού υπολογιστή - Εντυπώσεις των μαθητών
Μ. Μανωλόπουλος, Π. Πάγκαλος, Ε. Μαστροκωστοπούλου, Π. Κατσιλιώτης
Η χρήση της ψηφιακής, μαθησιακής πλατφόρμας Blackboard: κριτική περιγραφή της εφαρμογής της στην τάξη
Σ. Μπούσιος, Γ. Παπαδοπούλου, Γ. Βακερλής
Πολυμεσική προσέγγιση των αρχαίων ελληνικών στα πλαίσια έργου eTwinning
Αγγελική Νικολάου, Δημήτρης Πλατής
Διδασκαλία θεμάτων ηλεκτρομαγνητισμού στην Στ΄ τάξη του Δ.Σ. με χρήση προσομοιώσεων
Ν. Σισσαμπέρη, Γ. Φύττας
Τρόποι προαγωγής της διερευνητικής μάθησης των Φυσικών Επιστημών με την αξιοποίηση των ΤΠΕ
Φ. Στυλιανίδου, Π. Κουλούρης, Σ. Σωτηρίου
EduComics - Αξιοποίηση Υπερμεσικών Εκπαιδευτικών Κόμικς στην Τάξη
Σ. Ρετάλης, Μ. Βασιλικοπούλου, Π. Γεωργιακάκης , Μ. Μπολουδάκης
Εξοικείωση με τη γλώσσα προγραμματισμού Scratch και το ρομποτικό πακέτο Lego WeDo
Δ. Νικολός, Α. Μισιρλή, Γ. Δαβράζος, Ν. Μπακόπουλος, Β. Κόμης