Διδακτική αξιοποίηση εκπαιδευτικών λογισμικών σε ενότητα του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος της Γ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου

Περίληψη
Στην παρούσα εισήγηση περιγράφεται το πλαίσιο διδακτικής αξιοποίησης εκπαιδευτικών λογισμικών στην 5η ενότητα της Μελέτης Περιβάλλοντος της Γ’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου με τίτλο «Ο τόπος μου». Ο σκοπός της εισήγησης είναι να παρουσιαστεί ο τρόπος με τον οποίο επιτυγχάνονται οι διδακτικοί στόχοι της ενότητας με τη χρήση κατάλληλων εκπαιδευτικών λογισμικών. Η προτεινόμενη διδακτική προσέγγιση υποστηρίζει τόσο την εποπτική διδασκαλία όσο και τη μάθηση επιμέρους γνωστικών αντικειμένων αλλά και την ανάπτυξη δεξιοτήτων υψηλού επιπέδου. Οι μαθητές αναζητούν πληροφορίες για γεωγραφικούς όρους με τη μηχανή αναζήτησης της Google, τις επεξεργάζονται στο Word και κατασκευάζουν εννοιολογικό χάρτη με το kidspiration ώστε να αναπτυχθούν τα κατάλληλα νοητικά σχήματα και αξιοποιούν αισθητικά τους διδαγμένου σωρούς με το Tuxpaint. Τέλος αξιολογούν και αξιολογούνται τόσο με την παραγωγή γραπτού κειμένου μέσω των Ιδεοκατασκευών όσο και με τη συμπλήρωση κενών με τι jclose του Hot Potatoes.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Χολέβας Ν., & Λουμάκου Μ. (2023). Διδακτική αξιοποίηση εκπαιδευτικών λογισμικών σε ενότητα του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος της Γ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου. Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 1243–1248. ανακτήθηκε από https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/4917
- Ενότητα
- Articles