Ο Εκπαιδευτικός ως Λεξικογράφος: Ο Γλωσσικός Πόρος «Γλωσσογράφημα»
Περίληψη
Η παραδοσιακή προσέγγιση θέλει την λεξικογραφία να ασκείται από εξειδικευμένα ιδρύματα και τον εκπαιδευτικό σε ρόλο απλού διαμεσολαβητή της χρήσης λεξικών στην γλωσσική διδασκαλία. Στην εισήγηση υποστηρίζεται ότι η δυνατότητα να δημιουργούν ιστότοπους μπορεί να καταστήσει τους εκπαιδευτικούς λεξικογράφους, αν θελήσουν να καταγράψουν λέξεις που συναντούν στις αναγνωστικές εμπειρίες τους. Στην εισήγηση παρουσιάζεται ο διαδικτυακός γλωσσικός πόρος «Γλωσσογράφημα», ατομική δημιουργία, και προτείνεται η αξιοποίησή του στην διδακτική πράξη, στη διερεύνηση των παραδειγματικών σχέσεων των λέξεων.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Δημητρακόπουλος Π. Ν. (2023). Ο Εκπαιδευτικός ως Λεξικογράφος: Ο Γλωσσικός Πόρος «Γλωσσογράφημα». Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 1063–1068. ανακτήθηκε από https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/4854
- Ενότητα
- Articles