Μελέτη αξιοποίησης του Podcasting στην τεχνολογικά υποστηριζόμενη διδακτική της Γεωμετρίας

Περίληψη
Στο άρθρο αυτό προτείνεται και μελετάται η χρήση του Podcasting, για την ενίσχυση της διδασκαλίας της Γεωμετρίας στο Γυμνάσιο. Σε αυτή την εκπαιδευτική παρέμβαση η τεχνολογία Podcasting αξιοποιείται για την υποστήριξη της προσωπικής μελέτης των μαθητών/τριων εκτός του σχολικού διδακτικού ωραρίου. Στην εργασία, παρουσιάζουμε την εκπαιδευτική παρέμβαση και την πιλοτική μελέτη περίπτωσης που πραγματοποιήθηκε προκειμένου να διερευνηθεί η επίδραση αυτής της τεχνολογικά υποστηριζόμενης παρέμβασης στην επίδοση των μαθητών σε συγκεκριμένες γεωμετρικές δεξιότητες. Η πιλοτική μελέτη περίπτωσης πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 45 μαθητών της Γ’ Γυμνασίου, το όποιο αποτελούνταν από 2 ομάδες (πειραματική ομάδα και ομάδα ελέγχου). Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, δεν μπορεί να βγει ασφαλές συμπέρασμα για το εάν η τεχνολογία Podcasting βοηθά τους μαθητές να βελτιώσουν σημαντικά τις επιδόσεις τους στις γεωμετρικές δεξιότητες που εξετάστηκαν στην παρούσα μελέτη. Από την αξιολόγηση της εκπαιδευτικής παρέμβασης όμως προέκυψε ότι οι μαθητές βρήκαν ενδιαφέρουσα και σημαντική την αξιοποίηση του podcast.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Κοκκίνη Κ., Νικολουδάκης Ε., & Σαμψών Δ. (2023). Μελέτη αξιοποίησης του Podcasting στην τεχνολογικά υποστηριζόμενη διδακτική της Γεωμετρίας. Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 0351–0361. ανακτήθηκε από https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/4893
- Ενότητα
- Articles