Χρήση εργαλείων του διαδικτύου στο μάθημα των Εικαστικών. Μια διαθεματική προσέγγιση στο Γυμνάσιο με άξονα τα ιπποτικά μνημεία της Ρόδου.
Περίληψη
Με την παρούσα εισήγηση επιχειρείται να αναδειχθεί η συμβολή των ηλεκτρονικών υπολογιστών, και ειδικότερα των εργαλείων του διαδικτύου, στο πλαίσιο μιας διαθεματικής προσέγγισης με θεματικό άξονα τα «Ιπποτικά μνημεία της Πόδου». Η διαθεματική προσέγγιση διεξήχθη το σχολικό έτος 2010-2011 με 164 μαθητές της Α’ Γυμνασίου πόλεως Ρόδου. Παράλληλα, επιχειρείται η διερεύνηση των απόψεων του ερευνητικού δείγματος απέναντι στα ιπποτικά μνημεία της Ρόδου και την αναβίωση των ιπποτικών παραδόσεων. Για την επίτευξη των επιδιώξεων της έρευνας αξιοποιήθηκαν σύγχρονα εργαλεία του διαδικτύου. η μελέτη της ιπποτικής περιόδου και η εικαστική επεξεργασία εικόνων με τη βοήθεια των νέων τεχνολογιών μετέτρεψε τη διδακτική πράξη σε μια ζωντανή εμπειρία δημιουργικής διαδικασίας. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται οι απόψεις των μαθητών για τα ιπποτικά μνημεία της Ρόδου. Ως μέσο συλλογής των δεδομένων της έρευνας χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο, ενώ οι μέθοδοι που αξιοποιήθηκαν για την ανάλυση του είναι η Παραγοντική Ανάλυση Πολλαπλών Αντιστοιχιών και Ιεραρχική Ταξινόμηση.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Καμπουροπούλου Μ., Στέφος Ε., & Παναγιωτόπουλου Π. (2023). Χρήση εργαλείων του διαδικτύου στο μάθημα των Εικαστικών. Μια διαθεματική προσέγγιση στο Γυμνάσιο με άξονα τα ιπποτικά μνημεία της Ρόδου. Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 0301–0310. ανακτήθηκε από https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/4891
- Ενότητα
- Articles