Ένα διαδικτυακό παιχνίδι ως περιβάλλον επίλυσης αλγεβρικών προβλημάτων από μαθητές των τριών τελευταίων τάξεων του Δημοτικού

Περίληψη
Η εργασία αυτή περιγράφει μια έρευνα γύρω από τη δραστηριότητα μαθητών Δ’, Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού με ένα διαδικτυακό παιχνίδι τοξοβολίας. Οι μαθητές κλήθηκαν να λύσουν μια σειρά προβλημάτων με ση μεταβαλλόμενες μεταβλητές με τη βοήθεια του παιχνιδιού στο σπίτι. Πιο συγκεκριμένα, η εργασία διερευνά τους τρόπους με τους οποίους οι μαθητές χρησιμοποίησαν το περιβάλλον ηλεκτρονικού υπολογιστή και τις στρατηγικές επίλυσης προβλήματος που εφάρμοσαν. Τα αποτελέσματα της έρευνας κατέδειξαν ότι η διαδικτυακή δραστηριότητα σχετίζεται με την επιτυχημένη επίλυση προβλημάτων στην τελική δοκιμασία. Επιπλέον, το περιβάλλον ηλεκτρονικού υπολογιστή ενθάρρυνε την εφαρμογή στρατηγικών και προσέφερε στους μαθητές την ευκαιρία να διερευνήσουν τη δομή των προβλημάτων.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Κολοβού Α., & Van den Heuvel-Panhuizen, M. (2023). Ένα διαδικτυακό παιχνίδι ως περιβάλλον επίλυσης αλγεβρικών προβλημάτων από μαθητές των τριών τελευταίων τάξεων του Δημοτικού. Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 0363–0372. ανακτήθηκε από https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/4894
- Ενότητα
- Articles