Διδακτική παρέμβαση με το λογισμικό «Μαργαρίτα 3» για τη συγγραφή περιγραφικού κειμένου
Περίληψη
Η παραγωγή γραπτού λόγου αποτελεί μια πολύπλοκη και απαιτητική διαδικασία, η οποία ωστόσο, είναι διδάξιμη. Καθοριστικής σημασίας για τη διδασκαλία της έχει αποδειχθεί η συμβολή των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας. Στην προκείμενη μελέτη παρουσιάζεται μια διδακτική παρέμβαση για τη διδασκαλία παραγωγής περιγραφικού κειμένου (περιγραφή προσώπου) με τη χρήση του λογισμικού «Μαργαρίτα 3» σε μαθητές Γ’ τάξης Δημοτικού.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Βασαρμίδου Δ., Καργιωτάκη Ε., & Μαλαδάκη Ε. (2023). Διδακτική παρέμβαση με το λογισμικό «Μαργαρίτα 3» για τη συγγραφή περιγραφικού κειμένου. Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 1029–1033. ανακτήθηκε από https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/4905
- Ενότητα
- Articles