H αξιοποίηση της τεχνολογίας Wiki για τη συνεργατική οικοδόμηση της γνώσης σε δυο διαφορετικά εκπαιδευτικά πλαίσια


Δημοσιευμένα: Σεπ 22, 2023
Λέξεις-κλειδιά:
Συνεργατική Μάθηση Web 2.0 Wiki Κοινότητα Μάθησης
Γ. Δαβράζος
Β. Κόμης
Ν. Τσέλιος
Περίληψη

Η παρούσα εργασία αναφέρεται σε δυο εμπειρικές έρευνες οι οποίες πραγματοποιήθηκαν, κατά το ακαδημαϊκό έτος 2009-2010, η πρώτη σε πρωτοετείς φοιτητές του Τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, και η δεύτερη σε σπουδαστές της Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης, στο πλαίσιο των Πρακτικών Ασκήσεων Διδασκαλίας (ΠΑΔ). Κύριος στόχος και των δυο ερευνών ήταν να μελετηθούν η δυνατότητα αξιοποίησης της τεχνολογίας Wiki για τη συνεργατική οικοδόμηση της γνώσης και να αποτελέσουν την αφετηρία για μια σειρά περαιτέρω ερευνών σε σχέση με την εκπαιδευτική χρήση της εν λόγω διαδικτυακής τεχνολογίας. Ο καθορισμός παιδαγωγικού πλαισίου εκπόνησης της διδακτικής παρέμβασης φαίνεται να είναι ο καθοριστικός παράγοντας επιτυχίας αξιοποίησης της συγκεκριμένης τεχνολογίας για εκπαιδευτικούς σκοπούς.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Articles

Παρόμοια άρθρα

Μπορείτε επίσης ξεκινήστε μια προηγμένη αναζήτηση ομοιότητας για αυτό το άρθρο.