8ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΕΤΠΕ
Articles
Διαλογικοί Πράκτορες στην Εκπαίδευση: Εφαρμογή του MentorChat για την Υποστήριξη του Διαλόγου των Μαθητών
Κλεονίκη Αγραφιώτου , Νορμπέρτα Μαγκιτούκα, Στέργιος Τέγος, Σταύρος Δημητριάδης
Η αξιολόγηση του προσαρμοστικού εκπαιδευτικού συστήματος υπερμέσων MATHEMA
Α. Παπαδημητρίου, Μ. Γρηγοριάδου, Γ. Γυφτοδήμος
Αξιοποίηση Εργαλείων για τη δημιουργία Ηλεκτρονικών Μαθημάτων κατάλληλων για διάθεση μέσω Κινητών Συσκευών
Ιλόνα-Ελευθερία Ουασίτσα, Γ. Δημήτριος Σάμψων
Μοτίβα και Κανονικότητες στις Μικρές Ηλικίες: σχεδίαση της διδακτικής αξιοποίησης ψηφιακού υλικού
Σ. Γίδαρη, Ν. Μαρινάκου, Α. Χρονάκη
Η διδασκαλία του κύκλου στην Α΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου με την βοήθεια των ΤΠΕ
Νικόλαος Ζαράνης , Γεώργιος Μπαραλής
Συνήθεις εφαρμογές και αναπαραστάσεις μαθητών της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για το διαδίκτυο
Χρύσανθος Σωκράτους, Κωνσταντίνος Μπίκος
Οι Θεωρίες Μάθησης και η Ενσωμάτωσή τους στο Εκπαιδευτικό Λογισμικό: Μία εμπειρική έρευνα
Δήμητρα Αποστολοπούλου, Χρήστος Παναγιωτακόπουλος , Ανθή Καρατράντου
Ανάπτυξη οντολογίας Διαγραμμάτων Περιπτώσεων Χρήσης που είναι δυνατό να χρησιμοποιηθεί για εκπαιδευτικούς σκοπούς
Μαρία Μπαγιαμπού , Αχιλλέας Καμέας
Σχεδιασμός και αξιολόγηση διδακτικής παρέμβασης με τη χρήση συνδυασμού των ταξινομιών Bloom και SOLO
Ρίζος Χαλιαμπάλιας, Δημήτριος Κολοκοτρώνης
Ενσωμάτωση ρομποτικής ως εκπαιδευτικό-διαθεματικό εργαλείο από μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευση
Νίκλεια Ετεοκλέους-Γρηγορίου , Χριστόδουλος Ψωμάς
Ανάπτυξη δεξιοτήτων μεταγνώσης και επίλυσης προβλημάτων σε δραστηριότητες εκπαιδευτικής ρομποτικής
Παναγιώτα Νίκα , Σουμέλα Ατματζίδου , Σταύρος Δημητριάδης
Τεχνολογικά υποστηριζόμενη Τεχνική Εκπαίδευση με τη μέθοδο Project. Χρήση των Lego Mindstorms στη διδασκαλία του προγραμματισμού.
Ιωάννης Μπάκας, Δημήτριος Γ. Σάμψων
Ο ρόλος των συνεργατικών σεναρίων στη καθοδήγηση ομάδων σε δραστηριότητες εκπαιδευτικής ρομποτικής
Μαρία Κιουμουσίδου , Μαρία Βαβάμη , Ειρήνη Ασλανίδου , Σουμέλα Ατματζίδου
Συντονισμός του μαθήματος των Ερευνητικών Εργασιών με χρήση Εφαρμογών Πληροφορικής – Προτάσεις με χρήση ΤΠΕ
Δημήτριος Κολοκοτρώνης , Ρίζος Χαλιαμπάλιας
Εναλλακτική Πολυτροπική διδασκαλία Ιστορίας με ΤΠΕ μέσω e Twinning.
Σοφία Δ. Κανταράκη
Ένα διαδικτυακό πολυμεσικό περιβάλλον για τη διδασκαλία και εκμάθηση της ρυθμικής γυμναστικής
Μαρίνα Παπαστεργίου , Ελιζάνα Πολλάτου , Ιωάννης Θεοφυλάκτου , Κωνσταντίνα Καραδήμου
«Αξιοποιώντας ένα Διαδικτυακό Εργαλείο Υποστήριξης του Διαλόγου για Εκμάθηση Αγγλικών: Μελέτες Περίπτωσης»
Ελισσάβετ Σιάκα, Ελένη Καρακολίδου, Στέργιος Τέγος, Βασιλική Μπιζιούρη, Γεώργιος Μαυρόπουλος
Εφαρμογή του Scratch και χρήση του BeeBot στην τάξη εκμάθησης της Αγγλικής ως ξένης γλώσσας.
Ελένη Κοροσίδου, Θαρρενός Μπράτιτσης
«Ανοικτά Ψηφιακά Μαθήματα στα Ελληνικά Πανεπιστήμια και ΤΕΙ»
Λ. Μεράκος , Ν. Αβούρης , Γ. Κουρουπέτρογλου, Π. Μπαλαούρας , Π. Τσιαβός
Εκπαιδευτικές εφαρμογές της Wikipedia: Βιβλιογραφική ανασκόπηση.
Μαρία Ζουμπατιανού , Γεώργιος Φεσάκης
Ενσωμάτωση Ιστολογίων ως Εκπαιδευτικά Εργαλεία: Ανάπτυξη Κοινοτήτων Διερεύνησης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Νίκλεια Ετεοκλέους-Γρηγορίου , Στέλλα Φωτίου
Η αξιοποίηση των εργαλείων σχολιασμού και συζήτησης των wikis για τον εντοπισμό της αυτορρυθμιζόμενης μάθησης με την ανάλυση αλληλεπίδρασης
Κωνσταντίνος Κατσούλας, Στέλιος Κεσσανίδης
Δημιουργική πρόσληψη της λογοτεχνίας, το κοινωνικό δίκτυο φέισμπουκ ως χώρος μαθητικής έκφρασης
Σωτήρης Γκαρμπούνης, Βασίλης Συμεωνίδης
Ψηφιακές εφαρμογές στα ελληνικά μουσεία: μια μουσειοπαιδαγωγική ανάλυση
Νίκη Νικονάνου, Αλεξάνδρα Μπούνια
Τα επιστημονικά εκπαιδευτικά ιστολόγια μέσα από την κριτική ματιά των ειδικών
Βασίλειος Σωτηρούδας , Ιωάννης Γαρίτσης
Χρήση εκπαιδευτικών λογισμικών σε τάξεις νηπιαγωγείων: αποτελέσματα από μελέτες περίπτωσης
Κλεοπάτρα Νικολοπούλου
Νέα Ευρήματα στην Κατανόηση της Οριζοντιότητας των Υγρών σε Νήπια, με την Αξιοποίηση Προσομοιώσεων
Ελένη Φαρσάρη , Γεώργιος Πολυζώης
Ρούφος και Αιλιανός: δύο ελληνόφωνοι Ρωμαίοι μιλούν για δίαιτα και ψάρεμα.
Γεωργία Παντίδου, Γεώργιος Σωτηρόπουλος
Ποια είναι η επίδραση των ηλεκτρονικών υπολογιστών και των δικτύων επικοινωνίας στον τομέα της εκπαίδευσης σήμερα;
Ειρήνη Ιωσηφίδου , Τριαντάφυλλος Καλαϊτζινός
Μελέτη της μαθησιακής παρουσίας φοιτητών σε μια κοινότητα ιστολογίων χρησιμοποιώντας την Ανάλυση Κοινωνικών Δικτύων
Παναγιώτης Τσιωτάκης, Δημήτριος Ρούσσινος, Αθανάσιος Τζιμογιάννης
Μελέτη της συμμετοχής και της συν-εργασίας φοιτητών για την ανάπτυξη περιεχομένου μέσω wiki
Δημήτριος Ρούσσινος, Αθανάσιος Τζιμογιάννης
Προς ένα παιδαγωγικό πλαίσιο του Ιστού 2.0: Σχεδιασμός και αποτίμηση ενός προγράμματος προετοιμασίας εκπαιδευτικών
Αθανάσιος Τζιμογιάννης , Παναγιώτης Τσιωτάκης, Δημήτριος Ρούσσινος
Παρακινώντας τους Μαθητές με Εργαλεία Web2.0: Μια Εφαρμογή στην Α’θμια Εκπαίδευση
Σοφία Κάκκου, Ιωάννης Ψαρομήλιγκος, Αθανάσιος Σπυριδάκος , Γεώργιος Δημάκος , Ιωάννης Βρεττός
Διερεύνηση του Μετασχηματισμού της Τεχνολογικής Παιδαγωγικής Γνώσης Φοιτητών/τριών στα Μαθηματικά, στο πλαίσιο της Προπτυχιακής τους Εκπαίδευσης και μετέπειτα Σχολικής τους Δράσης, στον άξονα του Προγράμματος Σπουδών
Σπύρος Δουκάκης , Μαρία Μοσκοφόγλου-Χιονίδου, Δημήτρης Ζυμπίδης
Αξιοποίηση Ανοικτών Ακαδημαϊκών Μαθημάτων στην Ελληνική Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Παναγιώτης Ζέρβας , Γ. Δημήτριος Σάμψων
Μια εναλλακτική πρόταση διερεύνησης του επιπέδου τεχνολογικού αλφαβητισμού φοιτητών
Θεοδοσίου Σεβαστή, Ηλίας Καρασαββίδης
Μελέτη του τρόπου σχεδίασης εκπαιδευτικών σεναρίων με έννοιες Πληροφορικής από φοιτητές του ΤΕΕΑΠΗ Πατρών
Μαρία Γεωργούτσου , Βασίλης Κόμης , Αγγελική Τζαβάρα
Διερεύνηση των προφίλ και των αντιλήψεων των ενήλικων χρηστών σε πολυχρηστικά εικονικά περιβάλλοντα
Νικόλαος Πέλλας, Ιωάννης Καζανίδης
Σχεδιασμός, εφαρμογή και αξιολόγηση εικονικού κόσμου για τη διδασκαλία προγραμματισμού σε μαθητές Γυμνασίου
Ευστράτιος Περουτσέας , Αναστάσιος Εμβαλωτής
Σχεδιάζοντας μια VR διαδραστική αφήγηση ως παιχνίδι μάθησης: το παράδειγμα ‘ζώα στον πλανήτη σχημάτων’
Άννα Χρονάκη, Βασίλης Μπουρδάκης, Ιωάννης Στώικος
Τα εικονικά περιβάλλοντα πολλών χρηστών ως ψηφιακές τάξεις
Ευτυχία Κωλέτσου, Ιωάννης Βρέλλης, Τάσος Α. Μικρόπουλος
Predicting students' performance using artificial neural networks
Ioannis E. Livieris, Konstantina Drakopoulou, Panagiotis Pintelas
Courseware assessment through data mining techniques
Ioannis Kazanidis, Stavros Valsamidis, Sotirios Kontogiannis, Alexandros Karakos
STRUCTURAL LEARNING THROUGH DIGITAL STORYTELLING FOR PEOPLE WITH AUTISM
K. Chatzara , C. Karagiannidis , D. Stamatis
Reinforcement of Student Studies in Problem-Based Learning through Case-Based E-Learning Application
Arif Onan, Sevgi Turan, Melih Elçin
Η αξιολόγηση μιας ψηφιακής πλατφόρμας για τον γραμματισμό: οι απόψεις των εκπαιδευτικών
Ευθυμία Χατζηγεωργίου, Μαρία Παπαδοπούλου, Δόμνα Κακανά
Μαθησιακές δραστηριότητες στο περιβάλλον Scratch: Αντιλήψεις εκπαιδευτικών
Mαρία Κορδάκη, Παναγιώτης Ψώμος
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΣΤΡΟΓΓΥΛΗ ΤΡΑΠΕΖΑ H Επιμόρφωση Β' Επιπέδου: το μεικτό μοντέλο
Β. Δαγδιλέλης, Χ. Ζαγούρας, Β. Κόμης, Δ. Κουτσογιάννης, Χ. Κυνηγός, Δ. Ψύλλος
Utilizing and evaluating the virtual world of Second Life for collaborative learning activities: A primary case study
Nikolaos Pellas, Ioannis Kazanidis
Συνεργατική εννοιολογική χαρτογράφηση με τη χρήση πολυτροπικών εργαλείων των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας
Δημήτριος Γκότζος , Γεώργιος Ποταμιάς
Συνεργατικές διαδικασίες μοντελοποίησης με το μισοψημένο μικρόκοσμο του Ζογκλέρ
Ζαχαρούλα Σμυρναίου, Φωτεινή Μουστάκη, Χρόνης Κυνηγός, Μαρία Δασκολιά
Συνεργατικές δραστηριότητες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης: μία μελέτη περίπτωσης
Κωνσταντίνος Αντωνίου , Χριστίνα Βολιώτη , Παναγιώτης Στυλιανίδης
Ανάπτυξη των δεξιοτήτων επίλυσης προβλήματος σε ένα τεχνολογικά υποστηριζόμενο περιβάλλον συνεργατικής μάθησης
Λυδία Κορωναίου , Αικατερίνη Αλεξίου , Φωτεινή Παρασκευά
Αναπτύσσοντας Συνεργατικά Ηλεκτρονικό Μαθησιακό Περιεχόμενο με το QuickLessons: Μια Εμπειρική Μελέτη Αξιολόγησης στην Ελλάδα
Χρήστος Κυτάγιας , Πέτρος Γεωργιακάκης , Ιωάννης Ψαρομήλιγκος , Αθανάσιος Σπυριδάκος , Γεώργιος Δημάκος , Συμεών Ρετάλης
Σύγχρονες τάσεις της Εκπαιδευτικής Ρομποτικής
Δ. Αλιμήσης, Σ. Δημητριάδης, Β. Κόμης, Θ. Μπράτισης, Ν. Φαχαντίδης, Γ. Φεσάκης
Εκπαιδευτικό σενάριο για τη Γη με την ένταξη λογισμικών εννοιολογικής χαρτογράφησης και οπτικοποίησης
Μαρία Γεωργούτσου , Μαρία - Αντωνία Παναγιωτάκη , Βασίλη Κόμης
Ψηφιακός Γραμματισμός ενηλίκων Διερεύνηση ψηφιακής επάρκειας ενηλίκων
Ελένη Γιαννακοπούλου , Σοφία Μπάτζιου
Η Επίδραση της Διδασκαλίας σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον στο Επίπεδο Γνώσεων και Δεξιοτήτων Μαθητών/ριών Ε’ Δημοτικού
Παναγιώτα Χαλκή, Παναγιώτης Πολίτης, Αλιβίζος Σοφός
Εκπαιδευτικά παιχνίδια για την εκμάθηση του προγραμματισμού
Χρήστος Μαλλιαράκης, Στέλιος Ξυνόγαλος, Μάγια Σατρατζέμη
Χρήση η-Μαθημάτων και Παιδαγωγικών Υποδειγμάτων για την Υποστήριξη της Μάθησης Προγραμματισμού Πολυμέσων
Αναστάσιος Καρακώστας, Ζωή Καλαντζή
Αξιοποίηση εργαλείων του περιβάλλοντος SCALE για τη διδασκαλία της δομής επιλογής στο περιβάλλον e-ECLiP
Μ. Μπούμπουκα, Η. Βεργίνης, Α. Γόγουλου , Μ. Γρηγοριάδου
Αξιολόγηση της εκπαίδευσης τελειόφοιτων γυμνασίου στην πληροφορική
Αξιολόγηση της εκπαίδευσης τελειόφοιτων γυμνασίου στην πληροφορική
Εμμανουήλ Πουλάκης , Πέτρος Ρούσσος
Αθροιστική Ανάλυση και Xειρισμοί Φυσικών και Άυλων Αντικειμένων μέσω Απτών Διεπαφών Χρήστη
Ρ. Χαλιαμπάλιας, Α. Χρονάκη
Συγκριτική αξιολόγηση απτικής & γραφικής διεπαφής για προγραμματισμό ρομπότ: Τί προτιμούν τα παιδιά;
Θεοδόσιος Σαπουνίδης, Σταύρος Δημητριάδης
Αξιολόγηση ευχρηστίας και χρησιμότητας πρωτότυπης συσκευής βιο-ανάδρασης στην διαχείριση του άγχους φοιτητών
Ιπποκράτης Αποστολίδης , Άννα Παρασκευά , Κωνσταντίνα Καραγκιόζη , Θρασύβουλος Τσιάτσος, Μαγδαληνή Τσολάκη
Η παιδαγωγική αξιοποίηση της τηλεδιάσκεψης στο δημοτικό σχολείο: το περιβάλλον αλληλεπίδρασης
Παναγιώτης Αναστασιάδης , Eυαγγελία Μανούσου , Λάμπρος Καρβούνης, Γεώργιος Φιλιππούσης , Σπύρος Σιάκας , Αριστόκριτος Τομαζινάκης , Παναγιώτα Γκίζα , Έλενα Μαστοράκη , Αντώνιος Σπανουδάκης , Νεκταρία Ταγγίλη , Γιώργος Χαχλάκης , Νεκτάριος Κουκούλης , Ειρήνη Πουλά , Άννα Ρόδη
«Η χρήση των ΤΠΕ στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στα γνωστικά αντικείμενα των Φυσικών Επιστημών και της Γεωγραφίας»
Θωμαΐς Καρτσιώτου, Σωκράτης Τουμπεκτσής, Κωνσταντίνος Κλειτσιώτης, Ακριβή Καρποζήλου
Βιντεομαθήματα: Μία διδακτική παρέμβαση στη Γεωγραφία
Αγγελική Βουτσινά, Γεράσιμος Κέκκερης, Ιορδάνης Κοσμίδης
Αξιοποίηση και αξιολόγηση του λογισμικού «ΦΥΣΙΚΑ Ε΄- ΣΤ΄» στη διδασκαλία του αναπνευστικού συστήματος για τη Στ΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου.
Μ.- Ρ. Τζιουβάρα, Β. Πιλάτου, Χ. Καραγιαννίδης
Τα σ(χ)ήματα του κώδικα διαδικτυακής κυκλοφορίας (ΚΩ.ΔΙ.ΚΥ.)
Αλεξάνδρα Ψαλτίδου , Σπύρος Δουκάκης , Παναγιώτα Γιαννοπούλου
Ασφαλές Κοινωνικό Δίκτυο Μάθησης για εκπαιδευτικούς & μαθητές (Edmodo): διδάσκοντας στη δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση
Αλέξανδρος Καπανιάρης, Δημήτριος Λιόβας , Δέσποινα Νεοχωρίτου
Αθέμιτη Χρήση Πληροφοριών από το Διαδίκτυο και ο Ρόλος του Εκπαιδευτικού
Κυπαρισσία Παπανικολάου , Ευάγγελος Νομικός
Συνεργασία και Επαγγελματική Ανάπτυξη εκπαιδευτικών Ειδικής και Γενικής Αγωγής μέσα σε δυνάμει διαδικτυακές κοινότητες
Σοφία Ευφραιμίδου, Χαράλαμπος Καραγιαννίδης
Δημιουργία Πλατφόρμας για τη Διεξαγωγή Online Διαγωνισμών Προγραμματισμού
Αγαθονίκη Δεληγιαννάκου, Αναστασία Παπαβασιλείου
Θέμα Διατριβής: Kυκλοφορικό Σύστημα, Βασικές Έννοιες και Λειτουργίες: Βαθμός Κατανόησης από Μαθητές της Στ’ Τάξης Δημοτικού
Χριστιάνα Χρίστου, Νίκος Βαλανίδης
Εκπαιδευτική Εφαρμογή Ιερού Βραυρωνίας Αρτέμιδας
Ήρα Αλμπανούδη , Σταυρούλα Μπαμπατζιά , Αγγελική Αντωνίου , Γεώργιος Λέπουρας , Μανόλης Κουμπαράκης
Αξιολόγηση των ψυχαγωγικών και εκπαιδευτικών χαρακτηριστικών ενός ψηφιακού διαδραστικού παιχνιδιού σε έναν χώρο άτυπης εκπαίδευσης
Κωνσταντίνος Καραδημητρίου, Μαρία Ρούσσου , Αθανασία Ρουσσίδου
Σχεδιάζοντας ένα παιχνίδι για φορητές συσκευές σε ένα Ιστορικό Μουσείο
Μαρία Καρπαθιωτάκη, Γιώργος Σαχπατζίδης, Χρύσα Κοντάκη, Μαρία Ζαμενοπούλου, Χρήστος Σιντόρης, Νικολέτα Γιαννούτσου, Νίκος Αβούρης
From information consuming to participating: gamedesign supporting learning experiences in museums
Nikoleta Yiannoutsou, Nikolaos Avouris
Preliminary findings on the usage of an educational design tool for museum pathways
Evaggelia Triperina, Effie Tsiflidou, Stavros Gkinis , Nikos Palavitsinis, Xenofon Tsilibaris