8ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΕΤΠΕ

Δημοσιευμένα: 2022-09-16

Διαλογικοί Πράκτορες στην Εκπαίδευση: Εφαρμογή του MentorChat για την Υποστήριξη του Διαλόγου των Μαθητών

Κλεονίκη Αγραφιώτου , Νορμπέρτα Μαγκιτούκα, Στέργιος Τέγος, Σταύρος Δημητριάδης

Οι Θεωρίες Μάθησης και η Ενσωμάτωσή τους στο Εκπαιδευτικό Λογισμικό: Μία εμπειρική έρευνα

Δήμητρα Αποστολοπούλου, Χρήστος Παναγιωτακόπουλος , Ανθή Καρατράντου

Ο ρόλος των συνεργατικών σεναρίων στη καθοδήγηση ομάδων σε δραστηριότητες εκπαιδευτικής ρομποτικής

Μαρία Κιουμουσίδου , Μαρία Βαβάμη , Ειρήνη Ασλανίδου , Σουμέλα Ατματζίδου

Ένα διαδικτυακό πολυμεσικό περιβάλλον για τη διδασκαλία και εκμάθηση της ρυθμικής γυμναστικής

Μαρίνα Παπαστεργίου , Ελιζάνα Πολλάτου , Ιωάννης Θεοφυλάκτου , Κωνσταντίνα Καραδήμου

«Αξιοποιώντας ένα Διαδικτυακό Εργαλείο Υποστήριξης του Διαλόγου για Εκμάθηση Αγγλικών: Μελέτες Περίπτωσης»

Ελισσάβετ Σιάκα, Ελένη Καρακολίδου, Στέργιος Τέγος, Βασιλική Μπιζιούρη, Γεώργιος Μαυρόπουλος

«Ανοικτά Ψηφιακά Μαθήματα στα Ελληνικά Πανεπιστήμια και ΤΕΙ»

Λ. Μεράκος , Ν. Αβούρης , Γ. Κουρουπέτρογλου, Π. Μπαλαούρας , Π. Τσιαβός

Παρακινώντας τους Μαθητές με Εργαλεία Web2.0: Μια Εφαρμογή στην Α’θμια Εκπαίδευση

Σοφία Κάκκου, Ιωάννης Ψαρομήλιγκος, Αθανάσιος Σπυριδάκος , Γεώργιος Δημάκος , Ιωάννης Βρεττός

Τα εικονικά περιβάλλοντα πολλών χρηστών ως ψηφιακές τάξεις

Ευτυχία Κωλέτσου, Ιωάννης Βρέλλης, Τάσος Α. Μικρόπουλος

Predicting students' performance using artificial neural networks

Ioannis E. Livieris, Konstantina Drakopoulou, Panagiotis Pintelas

Courseware assessment through data mining techniques

Ioannis Kazanidis, Stavros Valsamidis, Sotirios Kontogiannis, Alexandros Karakos

STRUCTURAL LEARNING THROUGH DIGITAL STORYTELLING FOR PEOPLE WITH AUTISM

K. Chatzara , C. Karagiannidis , D. Stamatis

ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΣΤΡΟΓΓΥΛΗ ΤΡΑΠΕΖΑ H Επιμόρφωση Β' Επιπέδου: το μεικτό μοντέλο

Β. Δαγδιλέλης, Χ. Ζαγούρας, Β. Κόμης, Δ. Κουτσογιάννης, Χ. Κυνηγός, Δ. Ψύλλος

Συνεργατικές διαδικασίες μοντελοποίησης με το μισοψημένο μικρόκοσμο του Ζογκλέρ

Ζαχαρούλα Σμυρναίου, Φωτεινή Μουστάκη, Χρόνης Κυνηγός, Μαρία Δασκολιά

Συνεργατικές δραστηριότητες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης: μία μελέτη περίπτωσης

Κωνσταντίνος Αντωνίου , Χριστίνα Βολιώτη , Παναγιώτης Στυλιανίδης

Αναπτύσσοντας Συνεργατικά Ηλεκτρονικό Μαθησιακό Περιεχόμενο με το QuickLessons: Μια Εμπειρική Μελέτη Αξιολόγησης στην Ελλάδα

Χρήστος Κυτάγιας , Πέτρος Γεωργιακάκης , Ιωάννης Ψαρομήλιγκος , Αθανάσιος Σπυριδάκος , Γεώργιος Δημάκος , Συμεών Ρετάλης

Σύγχρονες τάσεις της Εκπαιδευτικής Ρομποτικής

Δ. Αλιμήσης, Σ. Δημητριάδης, Β. Κόμης, Θ. Μπράτισης, Ν. Φαχαντίδης, Γ. Φεσάκης

Εκπαιδευτική επίδοση και ψηφιακές δεξιότητες

Χρύσα Σοφιανοπούλου, Βασιλική Μπουντζιούκα

Εκπαιδευτικά παιχνίδια για την εκμάθηση του προγραμματισμού

Χρήστος Μαλλιαράκης, Στέλιος Ξυνόγαλος, Μάγια Σατρατζέμη

Αξιολόγηση ευχρηστίας και χρησιμότητας πρωτότυπης συσκευής βιο-ανάδρασης στην διαχείριση του άγχους φοιτητών

Ιπποκράτης Αποστολίδης , Άννα Παρασκευά , Κωνσταντίνα Καραγκιόζη , Θρασύβουλος Τσιάτσος, Μαγδαληνή Τσολάκη

Η παιδαγωγική αξιοποίηση της τηλεδιάσκεψης στο δημοτικό σχολείο: το περιβάλλον αλληλεπίδρασης

Παναγιώτης Αναστασιάδης , Eυαγγελία Μανούσου , Λάμπρος Καρβούνης, Γεώργιος Φιλιππούσης , Σπύρος Σιάκας , Αριστόκριτος Τομαζινάκης , Παναγιώτα Γκίζα , Έλενα Μαστοράκη , Αντώνιος Σπανουδάκης , Νεκταρία Ταγγίλη , Γιώργος Χαχλάκης , Νεκτάριος Κουκούλης , Ειρήνη Πουλά , Άννα Ρόδη

«Η χρήση των ΤΠΕ στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στα γνωστικά αντικείμενα των Φυσικών Επιστημών και της Γεωγραφίας»

Θωμαΐς Καρτσιώτου, Σωκράτης Τουμπεκτσής, Κωνσταντίνος Κλειτσιώτης, Ακριβή Καρποζήλου

Βιντεομαθήματα: Μία διδακτική παρέμβαση στη Γεωγραφία

Αγγελική Βουτσινά, Γεράσιμος Κέκκερης, Ιορδάνης Κοσμίδης

Τα σ(χ)ήματα του κώδικα διαδικτυακής κυκλοφορίας (ΚΩ.ΔΙ.ΚΥ.)

Αλεξάνδρα Ψαλτίδου , Σπύρος Δουκάκης , Παναγιώτα Γιαννοπούλου

Η περίπτωση της λογοκλοπής σε ιστολόγια φοιτητών

Εριφύλλη Αβραμίδου, Γεράσιμος Κέκκερης

Δημιουργία Πλατφόρμας για τη Διεξαγωγή Online Διαγωνισμών Προγραμματισμού

Αγαθονίκη Δεληγιαννάκου, Αναστασία Παπαβασιλείου

Εκπαιδευτική Εφαρμογή Ιερού Βραυρωνίας Αρτέμιδας

Ήρα Αλμπανούδη , Σταυρούλα Μπαμπατζιά , Αγγελική Αντωνίου , Γεώργιος Λέπουρας , Μανόλης Κουμπαράκης

Σχεδιάζοντας ένα παιχνίδι για φορητές συσκευές σε ένα Ιστορικό Μουσείο

Μαρία Καρπαθιωτάκη, Γιώργος Σαχπατζίδης, Χρύσα Κοντάκη, Μαρία Ζαμενοπούλου, Χρήστος Σιντόρης, Νικολέτα Γιαννούτσου, Νίκος Αβούρης

Preliminary findings on the usage of an educational design tool for museum pathways

Evaggelia Triperina, Effie Tsiflidou, Stavros Gkinis , Nikos Palavitsinis, Xenofon Tsilibaris