Σύγχρονες τάσεις της Εκπαιδευτικής Ρομποτικής
Περίληψη
Από τον Seymour Papert έως σήμερα, η πορεία της Εκπαιδευτικής Ρομποτικής ακολούθησε τόσο τις τεχνολογικές εξελίξεις όσο και τις εκπαιδευτικές αλλαγές. Σε ερευνητική αλλά και εφαρμοσμένη διάσταση, συναντούμε προσπάθειες εκπαιδευτικής αξιοποίησης της Ρομποτικής, με στόχο τη δημιουργία ανοιχτών μαθησιακών μικρόκοσμων, τη διεπιστημονική προσέγγιση των θετικών και θεωρητικών αντικειμένων, τον τεχνολογικό αλφαβητισμό, την ανάπτυξη δεξιοτήτων αλγοριθμικής σκέψης αλλά και κοινωνικής μορφής, την υλοποίηση διαισθητικού χειρισμού, τη χρήση απτών μεθόδων προγραμματισμού, αλλά και τη διάδραση εικονικών και πραγματικών οντοτήτων. Στο σύγχρονο ελληνικό σχολείο δράσεις εκπαιδευτικής ρομποτικής εισάγονται τόσο με πρωτοβουλία εμπνευσμένων εκπαιδευτικών, όσο και με την υποστήριξη του νέου αναλυτικού προγράμματος.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Αλιμήσης Δ., Δημητριάδης Σ., Κόμης Β., Μπράτισης Θ., Φαχαντίδης Ν., & Φεσάκης Γ. (2022). Σύγχρονες τάσεις της Εκπαιδευτικής Ρομποτικής. Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 440–442. ανακτήθηκε από https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/4694
- Τεύχος
- 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΕΤΠΕ
- Ενότητα
- Articles