3ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία»
Articles
Αλληλεπιδράσεις των ΤΠΕ, της εκπαιδευτικής αποτελεσματικότητας και των Θεωριών Οικοδόμησης της Γνώσης: Μια μελέτη περίπτωσης
Α. Καρατράντου, X. Παναγιωτακόπουλος
Αξιολόγηση του Υπερμεσικού Περιβάλλοντος HyperSea, για Διδασκαλία σε Διαδραστικό Πίνακα
Γ. Κουτρομάνος, Γ. Στυλιαράς
Αξιοποίηση Εκπαιδευτικών Παιχνιδιών στη Διδασκαλία και Εκμάθηση του Προγραμματισμού
Α. Θεοδωράκη, Σ. Ξυνόγαλος
Αξιοποίηση της NetLogo στη Διδασκαλία Δυο Ιδιοτήτων των Πολύπλοκων Συστημάτων στη Φύση.
Α. Γκιόλμας, Ά. Χαλκίδης, Μ. Παπακωνσταντίνου, Κ. Σκορδούλης
Αξιοποίηση της Τεχνολογίας των Εικονικών Μηχανών στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και την Κατάρτιση Πληροφορικής
Βασίλειος Βασιλάκης, Δημήτριος Τζανάκης
Αξιοποίηση του Moodle στην ενίσχυση της Εποικοδομηστικής και Κοινωνικοπολιτισμικής διάστασης στην εκπαίδευση
Πηνελόπη Μαλλιάρα, Άννα Σαριδάκη
Αξιοποίηση του Second Life στη Διδασκαλία Προγραμματισμού μέσω του Scratch σε Μαθητές Γυμνασίου
Ε. Περουτσέας, Α. Εμβαλωτής
Being Self-Directed through My Electronic Language Portfolio
C. Boutsia, F. Paraskeva, A. Alexiou
«ΧΡΗΣΗ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ. ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΔΙΟΥ»
Ν. Ζαράνης, Μ. Καλογιαννάκης, Στ. Παπαδάκης
Χρήση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία. Μελέτη Περίπτωσης σε Ειδικό Δημοτικό Σχολείο
Π. Ψαθοπούλου, Κ. Καλαμάκη
Διδασκαλία των δομών επιλογής και επανάληψης με εργαλείο την εκπαιδευτική ρομποτική: μια μελέτη περίπτωσης
Α. Στούμπου, Ν. Δέτσικας, Δ. Αλιμήσης
Διερεύνηση απόψεων μαθητών/τριών Γυμνασίου για την διαδικασία μάθησης Μαθηματικών με τη χρήση μικροπειραμάτων μέσω ΤΠΕ
Σ. Δουκάκης, Μ. Βροντάκης, Γ. Μιχαλοπούλου, Χ. Διαμάντης
Διερεύνηση της μάθησης εννοιών προγραμματισμού με το Scratch από μαθητές Ε’ και ΣΤ’ δημοτικού με βάση μια μεικτή ταξινομία Bloom και SOLO
Κ. Κατσούλας, Σ. Κατσούλας, Χ. Κατσούλας
Εικονικά Περιβάλλοντα Μάθησης για Παιδιά με Αυτισμό: Επισκόπηση Πεδίου και Προτάσεις Σχεδιασμού με Αυτισμό: Επισκόπηση Πεδίου και Προτάσεις Σχεδιασμού
Χ. Βολιώτη, Θ. Τσιάτσος, Σ. Μαυροπούλου, Χ. Καραγιαννίδης
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο της Ακρόπολης: Μια Διαθεματική Προσέγγιση που Ξεπερνά τα Όρια της Σχολικής Αίθουσας
Σ. Μυσιρλάκη, Β. Οικονόμου, Γ. Τζαφέρου, Κ. Μπουλταδάκη
«Εκπαιδευτική παρέμβαση υποστηριζόμενη από το εργαλείο LAMS: Η λειτουργία του Ηλεκτρονικού Υπολογιστή»
Μ. Σπανού, Χ. Σούλιου, Δ. Κωστοπούλου, Ρ. Μαλτέζου
«Εκπαιδευτικό Σενάριο για την Εκμάθηση της Αγγλικής Γλώσσας με την Χρήση του Εργαλείου LAMS στην Β' Γυμνασίου»
Γλυκερία Καραγιώργου, Δήμητρα Μακροζωνάρη, Βασιλική Γιολδάση, Ειρήνη Κατσίκη, Μαριάννα Κοράκη
Εκπαιδευτικό σενάριο για την επεξεργασία κειμένου στην προσχολική ηλικία: Μία μελέτη περίπτωσης
Μ. Γεωργούτσου, Μ. Α. Παναγιωτάκη, Β. Κόμης
Εκπαιδευτικό Σενάριο για την Καλλιέργεια της Δημιουργικής Σκέψης με τη Χρήση του LAMS στην Α΄ Γυμνασίου
Δ. Κωτσίδου, Β. Μακρή, Ε. Ξάνθου, Φ. Σιαμέτη
Εκπαιδευτικό σενάριο με την υποστήριξη ΤΠΕ για τη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας στο γυμνάσιο
Αρετή Κεραμίδα, Ιάκωβος Τσιπλακίδης
Εκπαιδευτικό υλικό με την αξιοποίηση των ΤΠΕ για εξ αποστάσεως και συμβατική εκπαίδευση ενηλίκων με θέμα την ασφάλεια στο διαδίκτυο
Π. Βασάλα, Δ. Τσακιρίδου, Δ. Ανδρεάδου
Εξάσκηση της Προφοράς στην Αγγλική Γλώσσα με Χρήση Εργαλείων του WEB 2.0 (E-Pronunciation)
Α. Αναστασίου, Π. Γεωργάλας, Δ. Ανδρούτσου
Φορητή ψηφιακή τεχνολογία και σχολείο: πόσο εφικτή είναι μία σύγκλιση;
Κ. Νικολοπούλου, Ε. Σάλτα
«Γινόμαστε μικροί ερευνητές»: ένα διαθεματικό διδακτικό σενάριο με αξιοποίηση λογιστικού φύλλου
Γ. Στύλου, Αικ. Μαυραντωνάκη
Η Αντεστραμμένη Διδασκαλία ως συνεργατική προσέγγιση μάθησης: Βιβλιογραφική επισκόπηση
Μαρίνα Κανδρούδη, Θαρρενός Μπράτιτσης
Η Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας Moodle στη Βαθμίδα του Γυμνασίου.
Σ. Μουγιάκου, Χ. Λόντος, Μ. Πάλμου, Α. Παπαλεκάκου, Δ. Χριστοπούλου, Ε. Χαραλαμπάτου, Μ. Παπαγεωργίου, Ο. Καπεζάνου
Η αξιoποίηση των Wikis για τη διδασκαλία του γνωστικού αντικειμένου της πληροφορικής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Ι. Καρυστινάκης, Φ. Παρασκευά
Η χρήση των ΤΠΕ στο πλαίσιο των Ομίλων ενδιαφέροντος: το παράδειγμα των Ομίλων Λογοτεχνίας
Δώρα Μέντη, Βαρβάρα Ρούσσου
Η διαφοροποίηση στη διδακτική της Ιστορίας με την αξιοποίηση του λογισμικού «Ιστορικός Άτλας-Centennia»
Α. Βακαλούδη, Β. Δαγδιλέλης
Πράσινη Εκπαίδευση για ένα Βιώσιμο μέλλον
Βιργινία Αρβανίτη, Ηλίας Καλαμπόκης, Ηρώ Κολιάκου, Αναστασία Μαστρογιάννη, Θαρρενός Μπράτιτσης
Η Διδασκαλία των Μηχανών Αναζήτησης με τη Μέθοδο της Πολυεπίπεδης Συναλλαγής Τριών Επιπέδων
Δ. Λιόβας, Σ. Δέγγλερη
H εκπαιδευτική ρομποτική ως όχημα για την ανάπτυξη δεξιοτήτων μεταγνώσης και επίλυσης προβλημάτων μαθητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Π. Νίκα, Σ. Ατματζίδου, Στ. Δημητριάδης
«Η Εναλλαγή των Εποχών» Διδακτικό σενάριο με την αξιοποίηση των Τ.Π.Ε.
Μαριάνθη Καϊάφα-Φωτίου, Δήμητρα Μακροζωνάρη
«Η Μικρασιατική Εκστρατεία». Μια Προσέγγιση των Ιστορικών Γεγονότων με τη Μέθοδο των Έξι Καπέλων της Σκέψης, στο Πλαίσιο ενός eTwinning Project»
Χ. Δημητρόπουλος, Ι. Κομνηνού, Θ. Μήλεση
«Η πρόθεση των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την ένταξη των ΤΠΕ στη μαθησιακή διαδικασία: Ερευνητικά δεδομένα»
Ε. Πεσματζόγλου, Α. Παπαδοπούλου
H ρομποτική για τους εκπαιδευτικούς: πρόκληση του εφικτού ή του ανέφικτου;
Σ. Φράγκου, Κ. Παπανικολάου
Κυκλοφορικό σύστημα: Πρόταση διδασκαλίας με τη χρήση των νέων τεχνολογιών
Ευπραξία Τριανταφύλλου, Αντώνιος Μπούρας, Αναστασία Κοντωσόρου
«Μαθητές και Ασφάλεια στον Ψηφιακό Κόσμο: Μια Διερευνητική, Διαθεματική Παρέμβαση Υποστηριζόμενη από το LAMS»
Α. Μπουλταδάκη, Φ. Νικολακοπούλου, Χ. Στυλιανοπούλου, Δ. Τσόντος
Μαθητική δημιουργικότητα με χρήση των Νέων Τεχνολογιών για την αξιοποίηση της ποντιακής διαλέκτου στο μάθημα των αρχαίων ελληνικών
Βασίλης Συμεωνίδης, Σταυρούλα Φώλια
Μελέτη Χαρακτηριστικών της Εικονικής Πραγματικότητας και των Χρηστών σε Εκπαιδευτικά Περιβάλλοντα
Α. Νάτσης, Α. Μικρόπουλος
Μελέτη Περίπτωσης Αξιοποίησης του LAMS για την Υποστήριξη Θεματικής Ενότητας του ΕΑΠ
Σ. Λαζαρόπουλος, Δ. Δαούσης, Β. Κόμης, Α. Καμέας
Μελέτη Περίπτωσης Αξιοποίησης του Moodle για την Υποστήριξη Θεματικής Ενότητας του ΕΑΠ
Δ. Δαούσης, Σ. Λαζαρόπουλος, Β. Κόμης, Π. Πιντέλας
Οι στάσεις των καθηγητών των Αρσακείων Γυμνασίων απέναντι στην αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας στη διδακτική και μαθησιακή διαδικασία
Παντελής Κατηνιώτης, Ευάγγελος Αργυράκης, Φώτης Κοτσαλίδης, Στέλλα Νάκη, Μαρίλη Δουζίνα, Στέλλα Ανδρεαδάκη, Άννα Τζώρτζη
Όλιβερ: ένα σοβαρό ψηφιακό παιχνίδι για την ανάπτυξη χωρικών εννοιών στην προσχολική εκπαίδευση
Ε. Γιαμπολδάκη, Η. Καρασαββίδης
Παραγωγή και λήψη οδηγιών κίνησης στο χώρο κατά την εκμάθηση της Αγγλικής ως ξένης γλώσσας με το ρομπότ BeeBot
Ε. Κοροσίδου, Ε. Μεδίτσκου, Θ. Μπράτιτσης
«Παιδαγωγικό Yπόβαθρο των Ψηφιακών Πόρων Εμπλουτισμού των Ηλεκτρονικών Σχολικών Βιβλίων των Θρησκευτικών»
Β. Μητροπούλου, Ι. Κομνηνού, Ν. Αργυρόπουλος
Πολυ-Παραμετρική Βαθμολόγηση Επίδοσης Εκπαιδευόμενων σε Μαθήματα Moodle
Ι. Δημόπουλος, Ο. Πετροπούλου, Σ. Ρετάλης
Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο με Βάση το Κυρίαρχο Μαθησιακό Στυλ Ενήλικων Μαθητών
Μ. Λεοντίδης, Σ. Παπαδάκης
Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Εφαρμογής Δημιουργίας Ψηφιακών Ιστοριών στο iPad
Ε. Γκιοντεντάι, Σ. Σ. Παπαδοπούλου
Σχεδιασμός και Εφαρμογή Διδακτικού Σεναρίου για την Ενότητα «Γνωρίζω το Διαδίκτυο»
Χ. Μουζάκης, Κ. Κουκούλης
Σχεδιασμός και Μελέτη ενός Προγράμματος Ηλεκτρονικής Μάθησης από Απόσταση στα πλαίσια ενός Έργου Comenius
Λ. Γολικίδου, Α. Τζιμογιάννης
Σχεδιασμός Πρότυπου Σεναρίου Διδασκαλίας με τίτλο “Το Αναπνευστικό Σύστημα του Ανθρώπου” και απεικόνισή του με το εργαλείο LAMS
Ι. Δαβλάντης, Μ. Κατσά, Α. Κουντάνη, Α. Μουστεράκη
Στερεοσκοπική όραση σε πραγματικό και εικονικό περιβάλλον εκπαιδευτικού περιεχομένο
Γ. Κ. Ζαχαρής, Τ. Α. Μικρόπουλος
Συνδυάζοντας Ομαδοσυνεργατικές Δράσεις και Εξατομικευμένη Μάθηση
Α. Αντωνόπουλος, Κ. Παπανικολάου
Τα Δικαιώματα του Παιδιού: Δημιουργία αφίσας στο νηπιαγωγείο με τη χρήση έργων τέχνης και λογισμικών
Α. Μουταφίδου, Κ. Μέλλιου, Θ. Μπράτιτσης