6ο Συνέδριο Διδακτική της Πληροφορικής
Articles
Διδακτική του μαθήματος Πληροφορικής στην Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού: Προγραμματίζω και Ελέγχω με LOGO
Σ. Τσαγγοπούλου, Ν. Φαχαντίδης
Η επίδραση του τύπου των εργασιών στην αναδυόμενη προσέγγιση στον προγραμματισμό για μαθητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Γεώργιος Φεσάκης, Ελισάβετ Μαυρουδή, Τσαμπίκα Καράκιζα
Συνεργατικός Προγραμματισμός από Απόσταση και Προσαρμοστική Υποστήριξη της Συνεργασίας
Δ. Τσομπανούδη, Μ. Σατρατζέμη
Διδακτική Προσέγγιση για Διασφάλιση Ποιότητας Πηγαίου Κώδικα Λογισμικού με Βελτιστοποίηση των Μετρικών του
Μ. Μπασδαβάνος, Σ. Δέγγλερη
Σχεδιασμός και ανάπτυξη των εμπλουτισμένων ηλεκτρονικών βιβλίων Πληροφορικής Γυμνασίου: Η ενότητα του προγραμματισμού υπολογιστών
Α. Παλιούρας, Α. Πέτσος, Α. Σαριδάκη, Π. Τουκίλογλου, Π. Τσάκωνας, Ε. Χριστοπούλου, Α. Τζιμογιάννης
PROTEAS (PROgramming TangiblE Activity System): Τεχνολογικό σύστημα απτού και εικονικού προγραμματισμού για παιδιά
Θ. Σαπουνίδης, Σ. Δημητριάδης
Πρόταση διδακτικής προσέγγισης του αλγόριθμου της ταξινόμησης φυσαλίδας
Σ. Δουκάκης, Π. Γιαννοπούλου, Α. Πέρδος
Διαθεματική πρόταση διδασκαλίας για το μάθημα ΤΠΕ της ΣΤ’ Δημοτικού με χρήση γλωσσικών δραστηριοτήτων και του περιβάλλοντος Scratch
Δ. Χασανίδης, Κ. Ντίνας, Θ. Μπράτιτσης, Α. Στάμου, Χ. Γκόγκου
Μαθητές Δημοτικού Δημιουργούν Ψηφιακά Παιχνίδια στο Scratch για την Ανακύκλωση
X. Τάτση, Α. Παπαδάκη
Χρήση Ιστοεξερεύνησης Για Τη Διδασκαλία Της Ταξινόμησης: Ένα Προτεινόμενο Σενάριο Διδασκαλίας
Νικόλαος Χρ. Μπέκος, Γεώργιος Μακρής, Γεώργιος Μαυροχαλυβίδης
Διδακτική Προσέγγιση Του Αντικειμενοστραφούς Προγραμματισμού Με Το Scratch
Γ. Μαυροχαλυβίδης, Γ. Μακρής, Ν. Μπέκος
Αξιοποίηση των Lego Mindstorms NXT στην διδασκαλία του Προγραμματισμού: Η έννοια της μεταβλητής.
Γ. Παπαδανέλλης, Α. Καρατράντου, Χ. Παναγιωτακόπουλος
Διδακτική της Πληροφορικής με εφαρμογές Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, βασισμένης στην Εποικοδομητική θεωρία
Γ. Κυριακού, Ν. Φαχαντίδης
Επιμόρφωση Καθηγητών Πληροφορικής σε Θέματα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής
Π. Αλεξανδρίδου, Ν. Φαχαντίδης
Η Ηλεκτρονική Κοινότητα Εκπαιδευτικών Πληροφορικής: Ζητήματα τεχνολογικού και λειτουργικού σχεδιασμού
Π. Τσιωτάκης, Α. Τζιμογιάννης
Προετοιμάζοντας τον μελλοντικό δάσκαλο για το ψηφιακό σχολείο
Δ. Πλατή, Ι. Μπέλλου, Τ. Α. Μικρόπουλος
Η Διδακτική Ενότητα «Γνωρίζω τον Υπολογιστή», στα πλαίσια των Προγραμμάτων Σπουδών της Πληροφορικής: μια Μελέτη Περίπτωσης.
Δημήτριος Λιόβας, Αλέξανδρος Καπανιάρης, Κωνσταντίνος Βαϊνάς, Ευριπίδης Δημουλάς, Τίμος Αλμπάνης
Παράγοντες που Επηρεάζουν την Αυτοματοποιημένη Εξέταση Σπουδαστών
Χ. Χριστακούδης, Γ. Ανδρουλάκης, Χ. Ζαγούρας
Απόψεις εκπαιδευτικών για τη θέση της Πληροφορικής στα δημοτικά σχολεία διευρυμένου ωραρίου.
Θ. Μπράτιτσης, Δ. Χασανίδης, Α. Χατζόπουλος
Μελέτη Αναπαραστάσεων Νηπίων Για Την Έννοια Του Υπολογιστικού Συστήματος
Θ. Μπράτιτσης, Α. Γκίνη, Ι. Σαμανδή
Ευαισθητοποίηση Εκπαιδευόμενων Γονέων Στους Κινδύνους Του Διαδικτύου. Μια Μελέτη Περίπτωσης
Β. Σωτηρούδας, Ι. Γαρίτσης
Η χρήση του Web 2.0 για τη διεξαγωγή μαθήματος Διδακτικής της Πληροφορικής και των ΤΠΕ
Α. Τζαβάρα, Β. Κόμης, Μ. Γεωργούτσου, Φ. Σιάμπου
Μαρτυρίες Εκπαιδευτικών για τις Δυσκολίες Ένταξης του Web 2.0 στην Τάξη
Α. Γραμματικοπούλου, Π. Νίκα, Γ. Παλαιγεωργίου
Αξιοποίηση των Κοινωνικών Δικτύων για τη Διδακτική της Πληροφορικής σε Ενηλίκους Βιβλιογραφική ανασκόπηση
Α. Σωτηριάδου, Σ. Παπαδάκης
Αντιλήψεις νηπιαγωγών για την χρήση του Η /Υ ως εργαλείου ενίσχυσης της μάθησης στο νηπιαγωγείο
Μαρίνα Μπέση, Ζωή Ζιώγου
Διερευνώντας δράσεις που υποστηρίζουν ψηφιακά μαθησιακά περιβάλλοντα στο δημοτικό
Π. Λιλέ, Κ. Παπανικολάου
Η αξιοποίηση του Wiki σε παιδιά προσχολικής ηλικίας (το παράδειγμα των τροφικών αλυσίδων)
Δανάη Αιματίδου, Άννα – Κοραλία Σακαρετσάνου
Λαμβάνοντας υπόψη τις αντιλήψεις των εκπαιδευομένων στην ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού
Μ. Γρηγοριάδου, Η. Βεργίνης, A. Γόγουλου
Ανάλυση περιεχομένου του νέου σχολικού προγράμματος σπουδών για το νηπιαγωγείο ως προς τις ΤΠΕ
Ε. Καλεράντε, Α. Κοντοπούλου
Ο ρόλος του διαδικτύου και το περιβάλλον Τ.Π.Ε κατά την υλοποίηση της ερευνητικής εργασίας (Project): ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, Ένα ταξίδι στο χθες με τη χρήση της σημερινής τεχνολογίας
Α. Καπανιάρης, Γ. Οικονομίδης, Ζ. Αγγελοσοπούλου, Δ. Νεοχωρίτου
Βιωματική μάθηση και ΤΠΕ. Μια μελέτη περίπτωσης με χρήση του debate σε ενήλικες εκπαιδευόμενους
Γ. Παυλίδης, Μ. Καλογιαννάκης
«Ταξίδι στον κόσμο των Ρομπότ»: Υποστηρίζοντας την Εκπαιδευτική Διαδικασία με την Αξιοποίηση Καινοτόμων Εφαρμογών
Σ. Πιτσικάλης, Ι. Ε. Ουασίτσα
Η πορεία της Ηλεκτρονικής Μάθησης από τον Παγκόσμιο στο Σημασιολογικό Ιστό
Σ. Πιτσικάλης, Ι. Ε. Ουασίτσα
H Επιμόρφωση των Πληροφορικών Β' Επιπέδου: ένας πρώτος απολογισμός και προοπτικές
Μ. Γρηγοριάδου, Β. Δαγδιλέλης, Β. Κόμης, Α. Τζιμογιάννης
Εισαγωγή στο περιβάλλον Scratch: Παραδείγματα διδακτικών δραστηριοτήτων προγραμματισμού για την Αβάθμια και τη Ββάθμια εκπαίδευση
Θ. Μπράτιτσης, Δ. Χασανίδης, Π. Παπαχαραλάμπους, Ι. Αρβανιτάκης
LookingGlass: Διδασκαλία του προγραμματισμού, μετά το StoryTelling Alice
C. Kelleher, T. Bratitsis, D. Chasanidis, I. Arvanitakis