Θέμα Διατριβής: Kυκλοφορικό Σύστημα, Βασικές Έννοιες και Λειτουργίες: Βαθμός Κατανόησης από Μαθητές της Στ’ Τάξης Δημοτικού


Δημοσιευμένα: Σεπ 16, 2022
Χριστιάνα Χρίστου
Νίκος Βαλανίδης
Περίληψη

Η έρευνα αποσκοπεί να διερευνήσει και να συγκρίνει το βαθμό στον οποίο μαθητές της Στ΄ τάξης του δημοτικού σχολείου που θα διδαχθούν με τον παραδοσιακό τρόπο και μαθητές Στ΄ τάξης που θα διδαχθούν με μια νέα διδακτική προσέγγιση: (α) αποκτούν τις βασικές γνώσεις σχετικά με το ρόλο του κυκλοφορικού συστήματος και τη σπουδαιότητα του για τη ζωή, (β) αντιλαμβάνονται τις αλληλεπιδράσεις του κυκλοφορικού συστήματος με άλλα συστήματα του οργανισμού, (γ) αναγνωρίζουν τους κινδύνους που ελλοχεύουν στο σύγχρονο τρόπο ζωής για τη διατήρηση της καλής υγείας του κυκλοφορικού συστήματος, (δ) προτείνουν δράσεις για διατήρηση ή βελτίωση της υγείας και πρόληψη προβλημάτων υγείας. Η έρευνα θα διερευνήσει επίσης σε ποιο βαθμό η κατανόηση των μαθητών επηρεάζεται από άλλες μεταβλητές, όπως το φύλο, το επίπεδο μόρφωσης πατέρα, το επίπεδο μόρφωσης μητέρας, επίδοση των μαθητών σε ένα δοκίμιο γενικής γνωστικής ικανότητας και η σχολική τους επίδοση.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Articles