Τρέχον τεύχος


Τόμ. 2 Αρ. 1 (2023): 2ο Ετήσιο Ελληνόφωνο Επιστημονικό Συνέδριο Εργαστηρίων Επικοινωνίας: Το μέλλον της επικοινωνίας στην ψηφιακή εποχή

Δημοσιευμένα: 2024-03-03

2ο Ετήσιο Ελληνόφωνο Συνέδριο Εργαστηρίων Επικοινωνίας- Το μέλλον της επικοινωνίας στην ψηφιακή εποχή

Το Συνέδριο θα δώσει την ευκαιρία για τη συνάντηση ερευνητ(ρι)ών και επιστημόνων στο σύνολο του φάσματος του αντικειμένου της Επικοινωνίας, με στόχο τη χαρτογράφηση, σε διεπιστημονικό επίπεδο, της υπάρχουσας κατάστασης σε μια εποχή η οποία χαρακτηρίζεται από ραγδαίες αλλαγές στη φύση και στις μεθόδους της επικοινωνίας. Η σύγκλιση τεχνολογιών που διαγράφουν τα όρια μεταξύ της φυσικής και της ψηφιακής σφαίρας επηρεάζει το παρόν και διαμορφώνει το μέλλον της επικοινωνίας, μετασχηματίζοντας τομείς όπως η δημοσιογραφία, η πολιτική επικοινωνία, η εκπαίδευση, το εμπόριο, ο πολιτισμός, η υγεία, η επικοινωνία για το περιβάλλον, κ.ά.

Το Συνέδριο παρέχει μια διεπιστημονική πλατφόρμα σε ερευνήτριες/ητές, επαγγελματίες και εκπαιδευτικούς για να παρουσιάσουν και να συζητήσουν τις πιο πρόσφατες καινοτομίες και τάσεις, τις αναδυόμενες προκλήσεις και πιθανές λύσεις, στους τομείς της επικοινωνίας και της ενημέρωσης. Σκοπός του Συνεδρίου είναι να προωθήσει τον γόνιμο και δημιουργικό διάλογο ανάμεσα στα Εργαστήρια Επικοινωνίας και Ενημέρωσης ελληνόφωνων πανεπιστημίων, αλλά και στα υπόλοιπα μέλη της πανεπιστημιακής και ερευνητικής κοινότητας σχετικά με τις ευκαιρίες που δημιουργούν οι αναδυόμενες τεχνολογίες και την ανάγκη να χρησιμοποιηθούν υπεύθυνα για τη δημιουργία ενός πιο δίκαιου και βιώσιμου μέλλοντος.

Βασικός διοργανωτής για το 2023 είναι το Τμήμα Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου και η ερευνητική ομάδα «Νέα Μέσα, Νόηση και Μάθηση» (ΜCL-Media, Cognition, & Learning) στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου (ΤΕΠΑΚ).

Editorial

Ελένη Κύζα, Μάρκος Σουροπέτσης, Γιάννης Γεωργίου

Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης: Ο σύγχρονος εθισμός;

Φρειδερίκη Παρηγορίδου, Αναστασία Γιαννακοπούλου

Κοινωνικά Ιθαγενείς και Facebook

Μαρία Δρασιούδη, Γρηγορία Ζιάκα

Μη λεκτική επικοινωνία σε εικονικά περιβάλλοντα μάθ

Βλάσιος Κασαπάκης, Elena Dzardanov, Ανδρονίκη Αγελαδά

Το Μάρκετινγκ Επικοινωνίας και η Παιχνιδοποίηση στη Διαδικτυακή Δημοσιογραφία

Μαρία I. Κλουβιδάκη, Στέλιος Τσαφαράκης, Νίκος Αντωνόπουλος

Η Πολιτική Επικοινωνία στην ψηφιακή εποχή: Η περίπτωση των Κοινωνικών Μέσων

Γεωργία Γιολτζίδου, Φωτεινή Γιολτζίδου, Θεόδωρος Χρυσάφης


Προβολή όλων των τευχών