Announcements
Πρόσκληση υποβολής εργασιών για το 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Νέων Ερευνητών και Ερευνητριών στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (27 – 29 Μαρτίου 2026)
2025-11-24
Με αυτή την ανακοίνωση καλείστε να υποβάλλετε τις εργασίες σας για το 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Νέων Ερευνητών και Ερευνητριών στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (27 – 29 Μαρτίου 2026) έως τις 24 Δεκεμβρίου 2025 στο σύστημα υποβολής εργασιών του Συνεδρίου στο ΕΚΤ επιλέγοντας Νέα Υποβολή.
ΠΑΡΑΤΑΣΗ!!! Πρόσκληση υποβολής εργασίας για τα Πρακτικά του 5ου Πανελληνίου Συνεδρίου Νέων Ερευνητών/Ερευνητριών
2024-09-09
Με αυτή την ανακοίνωση καλείστε να υποβάλλετε τις τελικές αναθεωρημένες εργασίες σας για τα πρακτικά του συνεδρίου έως τις 15 Ιανουαρίου 2025 στο σύστημα υποβολής εργασιών του Συνεδρίου στο ΕΚΤ επιλέγοντας Νέα Υποβολή.
Call for Papers for the 5th New Researchers’ Conference (NRC) on Didactics in Science and New Technologies in Education (10-12 May 2024)
2024-01-08
On 10-12 May 2024, the Panhellenic Association for Science and Technology Education will organise the 5th NRC in collaboration with the Departments of Early Childhood Education and the Department of Primary Education of the University of Western Macedonia in Laimos Prespes (the conference may begin on Friday morning depending on the number of the participants).
Call for papers
PhD candidates, as well as postgraduate students who are in the process of preparing their postgraduate thesis on Didactics of Science and New Technologies in Education, are invited to submit by March 1, 2024, a Synopsis (extended abstract) with the following guidelines.
Current Issue
4th NR Panhellenic Conference - 2022
Published: 2024-09-14
Οι εργασίες παρουσιάστηκαν στο 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Νέων Ερευνητών/τριών της ΕΝΕΦΕΤ, που διοργανώθηκε από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης και πραγματοποιήθηκε στις 16-18 Σεπτεμβρίου 2022, στην Αλεξανδρούπολη.
Επιμέλεια έκδοσης: Αναστάσιος Ζουπίδης, Ιωάννης Λεύκος, Αναστάσιος Μολοχίδης, Ελένη Πετρίδου
eProceedings
Πρακτικά 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Νέων Ερευνητών/τριών Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
Anastasios Zoupidis; Ιωάννης Λεύκος, Αναστάσιος Μολοχίδης, Ελένη Πετρίδου
ΜsCs
Ανάπτυξη και αξιολόγηση διδακτικού υλικού με επίκεντρο το «infographic», για τη STEM εκπαίδευση στην κλιματική αλλαγή
Έλλη Σαμπροβαλάκη, Δημήτριος Σταύρου
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΕΩΝ STEM ΠΕΔΙΩΝ ΣΕ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΝΑΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΟ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ
Χαρίκλεια Μπιτσάκη, Δημήτρης Σταύρου
Αξιολόγηση διερευνητικών δραστηριοτήτων οι οποίες απαρτίζουν ψηφιακά μαθησιακά σενάρια
Δέσποινα Βαλσαμούλη, Ιωάννης Λεύκος
Ιστορικά επιστημονικά όργανα στη μη-τυπική Εκπαίδευση: Οι απόψεις και ο ρόλος των εκπαιδευτικών
Μαρία Παναγοπούλου, Κωνσταντίνα Στεφανίδου
Η Διερεύνηση ως Μέθοδος Διδασκαλίας για το μάθημα της Φυσικής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Μία επισκόπηση της βιβλιογραφίας
Στυλιανή Κουμή, Αναστάσιος Ζουπίδης
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΙΑΣ ΔΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΑΓΩΓΗ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΜΟΝΟΠΑΤΙΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
Ελένη - Μαρία Βαλκάνου, Ιωάννης Σταράκης, Αναστάσιος Ζουπίδης
Απόψεις Εκπαιδευτικών ΠΕ04 για τη Φύση της Επιστήμης
Γλυκερία Σκεύα, Άννα Κλώθου, Αναστάσιος Ζουπίδης
PhDs
Το μοντέλο Ιδέες - Κόσμος - Τεκμήρια ως εργαλείο σχεδιασμού μιας Διδακτικής Μαθησιακής Ακολουθίας για την Οικολογία
Χριστίνα Ντινολάζου, Πηνελόπη Παπαδοπούλου
Ιδέες και διαδικασίες μάθησης Φοιτητών Τμημάτων Φυσικής και Χημείας πάνω στις εξαρτώμενες από το μέγεθος οπτικές ιδιότητες υλικών στην νανοκλίμακα
Ioannis Metaxas, Dimitris Stavrou, Ioannis Pavlidis
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΛΕΓΧΟΥ ΜΕΤΑΒΛΗΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΕΝΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΑ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Σιλβέστρα Σακελλαρίου, Άγγελος Σοφιανίδης, Ευριπίδης Χατζηκρανιώτης
Σχεδιασμός και ανάπτυξη μεθοδολογίας για την κατασκευή εφαρμογών Προσαρμοστικής Παιχνιδοποίησης στις Φ.Ε
Αλκίνοος Ιωάννης Ζουρμπάκης, Μιχαήλ Καλογιαννάκης
ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ: ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΜΕΤΑΒΛΗΤΩΝ ΣΤΗ ΣΥΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
Ελένη Κανελλιά, Δημήτριος Σταμοβλάσης
Συνεργατική Συνοχή Ομάδων Συνεργατικής Μάθησης στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
Χρήστος Χρυσανθόπουλος, Πηνελόπη Παπαδοπούλου, Αλεξάνδρα Μπεκιάρη, Γεώργιος Μαλανδράκης
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΩΝ STEM ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ. ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΜΕΣΩ MICRO:BIT
Ευφρανσία Τζαγκαράκη, Μιχαήλ Καλογιαννάκης
Αναπαραστάσεις των γονιδιακών μοντέλων στις αντιλήψεις των μαθητριών/ών και εκπαιδευτικών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: προκαταρκτικά ευρήματα
Δέσποινα Τσόπογλου-Γκίνα, Πηνελόπη Παπαδοπούλου
Ανάπτυξη ψηφιακών περιβαλλόντων μάθησης για διδασκαλία STEM αντικειμένων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
Νικόλαος Καπελώνης, Δημήτριος Σταύρου
Διερεύνηση Διδακτικών Παρεμβάσεων σε Μαθητές Λυκείου, σε θέματα σύγχρονης φυσικής, με αξιοποίηση πολλαπλών αναπαραστάσεων
Στυλιανή Κλαυδιανού, Μολοχίδης Αναστάσιος
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΦΟΡΗΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΟΝ ΝΑΝΟ-ΕΓΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΩΙΜΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Πανδώρα Δορούκα, Μιχαήλ Καλογιαννάκης