Αξιοποίηση Πλεονεκτημάτων STEM για τη Διδασκαλία του Ηλεκτρισμού στο Δημοτικό. Υλοποίηση Ρομποτικής Εφαρμογής μέσω Micro:bit
Περίληψη
Η παρούσα πιλοτική έρευνα διερευνά πως επιδρούν η αξιοποίηση της εκπαίδευσης STEM και η εκπαιδευτική ρομποτική στην επίδοση, την κατανόηση και τις στάσεις των μαθητών/τριών της Ε΄ τάξης, για τον ηλεκτρισμό και κατ’ επέκταση τις φυσικές επιστήμες. Ακολουθώντας τον οιονεί πειραματικό σχεδιασμό το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 32 μαθητές/τριες από δύο τμήματα του 12ου ΔΣ Ηρακλείου. Το ένα τμήμα αποτέλεσε την ομάδα ελέγχου και το άλλο την πειραματική ομάδα στην οποία υλοποιήθηκε διδακτική παρέμβαση με τη χρήση του Micro:bit. Η έρευνα υλοποιήθηκε τον Απρίλιο του 2022. Όπως προέκυψε η πειραματική ομάδα είχε αρκετά καλύτερες επιδόσεις συνολικά. Τα παιδιά και από τις δύο ομάδες δεν φάνηκε να επηρεάστηκαν σημαντικά στην άποψή τους για τη σημασία της Φυσικής και παρουσίασαν αυξημένη επιθυμία για ενασχόληση με αυτήν.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Εργασίες Υποψηφίων Διδακτόρων