Ανακοινώσεις
Πρόσκληση υποβολής εργασίας για τα Πρακτικά του 5ου Πανελληνίου Συνεδρίου Νέων Ερευνητών/Ερευνητριών
2024-09-09
Με αυτή την ανακοίνωση καλείστε να υποβάλλετε τις τελικές αναθεωρημένες εργασίες σας για τα πρακτικά του συνεδρίου έως τις 15 Δεκεμβρίου 2024 στο σύστημα υποβολής εργασιών του Συνεδρίου στο ΕΚΤ επιλέγοντας Νέα Υποβολή.
Πρόσκληση υποβολής εργασιών για το 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο Νέων Ερευνητών και Ερευνητριών στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (10-12 Μαϊου 2024)
2024-01-08
Στις 10-12 Μαϊου 2024, η ΕΝΕΦΕΤ διοργανώνει το 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο Νέων Ερευνητών και Ερενητριών σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών και το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας στο Λαιμό Πρεσπών (πιθανή έναρξη Παρασκευή πρωί ανάλογα με τον αριθμό των εργασιών που θα παρουσιαστούν).
Πρόσκληση υποβολής εργασιών
Καλούνται οι υποψήφιες διδακτόρισσες και οι υποψήφιοι διδάκτορες καθώς και οι μεταπτυχιακοί φοιτητές και φοιτήτριες που βρίσκονται στο στάδιο εκπόνησης της μεταπτυχιακής τους εργασίας με αντικείμενο την Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία να υποβάλλουν μέχρι 1η Μαρτίου 2022 μία Σύνοψη της ερευνητικής τους με τις προδιαγραφές που ακολουθούν.
Τρέχον τεύχος
4o Πανελλήνιο Συνέδριο Νέων Ερευνητών και Ερευνητριών
Δημοσιευμένα: 2024-09-14
Οι εργασίες παρουσιάστηκαν στο 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Νέων Ερευνητών/τριών της ΕΝΕΦΕΤ, που διοργανώθηκε από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης και πραγματοποιήθηκε στις 16-18 Σεπτεμβρίου 2022, στην Αλεξανδρούπολη.
Επιμέλεια έκδοσης: Αναστάσιος Ζουπίδης, Ιωάννης Λεύκος, Αναστάσιος Μολοχίδης, Ελένη Πετρίδου
Τόμος Πρακτικών
Πρακτικά 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Νέων Ερευνητών/τριών Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
Αναστάσιος Ζουπίδης; Ιωάννης Λεύκος, Αναστάσιος Μολοχίδης, Ελένη Πετρίδου
Εργασίες Μεταπτυχιακών Φοιτητών και Φοιτητριών
Ιστορικά επιστημονικά όργανα στη μη-τυπική Εκπαίδευση: Οι απόψεις και ο ρόλος των εκπαιδευτικών
Μαρία Παναγοπούλου, Κωνσταντίνα Στεφανίδου
Η Διερεύνηση ως Μέθοδος Διδασκαλίας για το μάθημα της Φυσικής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Μία επισκόπηση της βιβλιογραφίας
Στυλιανή Κουμή, Αναστάσιος Ζουπίδης
Σχεδιασμός, Ανάπτυξη, Εφαρμογή και Αξιολόγηση μίας ΔΜΑ, για τη Διάδοση της Θερμότητας με Αγωγή, με Στόχο τη Διερεύνηση των Μαθησιακών Μονοπατιών των Μαθητών
Ελένη - Μαρία Βαλκάνου, Ιωάννης Σταράκης, Αναστάσιος Ζουπίδης
Απόψεις Εκπαιδευτικών Φυσικών Επιστημών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για Πτυχές της Φύσης της Επιστήμης: η Περίπτωση της Σχέσης των Επιστημονικών Νόμων έναντι των Θεωριών
Γλυκερία Σκεύα, Άννα Κλώθου, Αναστάσιος Ζουπίδης
Ανάπτυξη και αξιολόγηση διδακτικού υλικού με επίκεντρο το «infographic», για τη STEM εκπαίδευση στην κλιματική αλλαγή
Έλλη Σαμπροβαλάκη, Δημήτριος Σταύρου
Το Διερευνητικό Μοντέλο Διδασκαλίας στις Φυσικές Επιστήμες: Aπόψεις και Δυσκολίες στην Εφαρμογή του Μοντέλου από Προϋπηρεσιακούς Εκπαιδευτικούς
Φωτεινή Μαρή, Κωνσταντίνα Στεφανίδου
Διερεύνηση των Διασυνδέσεων STEM Πεδίων σε Διδακτική Ενότητα Νανοτεχνολογίας από Μελλοντικούς Εκπαιδευτικούς
Χαρίκλεια Μπιτσάκη, Δημήτρης Σταύρου
Αξιολόγηση Διερευνητικών Δραστηριοτήτων, οι οποίες Απαρτίζουν Ψηφιακά Μαθησιακά Σενάρια
Δέσποινα Βαλσαμούλη, Ιωάννης Λεύκος
Εργασίες Υποψηφίων Διδακτόρων
Ανάπτυξη ψηφιακών περιβαλλόντων μάθησης για διδασκαλία STEM αντικειμένων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
Νικόλαος Καπελώνης, Δημήτριος Σταύρου
Διερεύνηση Διδακτικών Παρεμβάσεων σε Μαθητές Λυκείου, σε θέματα σύγχρονης φυσικής, με αξιοποίηση πολλαπλών αναπαραστάσεων
Στυλιανή Κλαυδιανού, Μολοχίδης Αναστάσιος
Η Συμβολή της Φορητής Μάθησης και της Παιχνιδοποίησης στον Νανο-εγγραμματισμό Παιδιών Πρώιμης Ηλικίας
Πανδώρα Δορούκα, Μιχαήλ Καλογιαννάκης
Το μοντέλο Ιδέες - Κόσμος - Τεκμήρια ως εργαλείο σχεδιασμού μιας Διδακτικής Μαθησιακής Ακολουθίας για την Οικολογία
Χριστίνα Ντινολάζου, Πηνελόπη Παπαδοπούλου
Ιδέες και διαδικασίες μάθησης Φοιτητών Τμημάτων Φυσικής και Χημείας πάνω στις εξαρτώμενες από το μέγεθος οπτικές ιδιότητες υλικών στην νανοκλίμακα
Ιωάννης Μεταξάς, Δημήτριος Σταύρου, Ιωάννης Παυλίδης
Διδακτικές Παρεμβάσεις σε Mαθητές/Mαθήτριες Λυκείου στη Στρατηγική Ελέγχου Μεταβλητών με τη Xρήση ενός Παιδαγωγικού Πράκτορα σε Συνεργατικό Πλαίσιο
Σιλβέστρα Σακελλαρίου, Άγγελος Σοφιανίδης, Ευριπίδης Χατζηκρανιώτης
Σχεδιασμός και ανάπτυξη μεθοδολογίας για την κατασκευή εφαρμογών Προσαρμοστικής Παιχνιδοποίησης στις Φ.Ε
Αλκίνοος Ιωάννης Ζουρμπάκης, Μιχαήλ Καλογιαννάκης
Εννοιολογική Αλλαγή στις Φυσικές Επιστήμες: Διερεύνηση της Επίδρασης Γνωστικών Μεταβλητών στη Συνεκτικότητα της Γνώσης των Παιδιών
Ελένη Κανελλιά, Δημήτριος Σταμοβλάσης
Συνεργατική Συνοχή Ομάδων Συνεργατικής Μάθησης στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
Χρήστος Χρυσανθόπουλος, Πηνελόπη Παπαδοπούλου, Αλεξάνδρα Μπεκιάρη, Γεώργιος Μαλανδράκης
Αξιοποίηση Πλεονεκτημάτων STEM για τη Διδασκαλία του Ηλεκτρισμού στο Δημοτικό. Υλοποίηση Ρομποτικής Εφαρμογής μέσω Micro:bit
Ευφρανσία Τζαγκαράκη, Μιχαήλ Καλογιαννάκης
Αναπαραστάσεις των γονιδιακών μοντέλων στις αντιλήψεις των μαθητριών/ών και εκπαιδευτικών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: προκαταρκτικά ευρήματα
Δέσποινα Τσόπογλου-Γκίνα, Πηνελόπη Παπαδοπούλου