Vol. 9 No. 1A (2017): Ο Σχεδιασμός της Μάθησης

Published: 2017-12-21

The "discourse" of Hellenic Open University Faculty Members on providing distance learning using MOOCs: Pedagogical roles and interaction between teacher and students

Γεράσιμος Σ. Κουστουράκης, Χρήστος Θ. Παναγιωτακόπουλος, Φωτεινή Λιακοπούλου

Distance learning support in mathematics for first year students

Νικόλαος M. Ματζάκος, Μιχαήλ Καλογιαννάκης

The importance of face-to-face meetings in Open Distance Learning (ODL) courses

ΒΑΣΙΛΙΚΗ (VASILIKI) ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ (PANAYOTI) ΜΟΣΧΟΥΡΗ (MOSCHOURI), ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ (EMANOUIL) ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗΣ (APOSTOLAKIS)

Tutor practices in new HOU programmes. Stories from the trenches: the case of LRM (Language Education for Refugees and Migrants)

Αικατερίνη Ιωάννης Μακρή, Μαρία Παπαδοπούλου, Ρούλα Τσοκαλίδου, Ελένη Σκούρτου, Ευγενία Αρβανίτη, Αναστασία Γκαϊνταρτζή, Βασιλική Κάντζου, Πολυξένη Μανώλη, Εύη Μάρκου, Άννα Μουτή, Νεκταρία Παλαιολόγου, Ρούλα Κίτσιου

An Open Educational Resource Promoting Entrepreneurial Skills in Youth

Angelika I Kokkinaki, Despo Ktoridou, Despo Ktoridou

Assessing Student Performance by Learning Analytics Dashboards

Andreas F. Gkontzis, Christoforos V. Karachristos, Fotis Lazarinis, Elias C. Stavropoulos, Vassilios S. Verykios

Social Networks and Distance Learning in Digital Age: Design & implementation of the Educational & Social Network (ESN) by The E-learning lab of the University of Crete

Παναγιώτης Σπύρος Αναστασιάδης, Κωνσταντίνος Μιχαήλ Κωτσίδης, Νικόλαος Μαρκάκης