Εξ αποστάσεως επιμορφωτικό πρόγραμμα : «Η αξιοποίηση του web 2.0 στο σύγχρονο σχολείο – Από τη θεωρία στην πράξη με έμφαση στη συνεργασία, τη δημιουργικότητα και την κριτική σκέψη»: Αποτίμηση και προοπτικές


Δημοσιευμένα: Δεκ 21, 2017
Παναγιώτης Σπύρος Αναστασιάδης
Κωνσταντίνος Μιχαήλ Κωτσίδης
Αλεξία Σπανουδάκη
Περίληψη

Η ιδιαιτερότητα της νέας εποχής του διαδικτύου και της ψηφιακής πληροφορίας, ο απίστευτος ρυθμός των αλλαγών και η ταχύτατη απαξίωση των γνώσεων, διευρύνουν την αναγκαιότητα σχεδιασμού και υλοποίησης ευέλικτων συστημάτων επιμόρφωσης, με στόχο την απόκτηση νέων κοινωνικών δεξιοτήτων.  Το εργαστήριο Διά Βίου και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης του Παιδαγωγικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Κρήτης, ανταποκρινόμενο στις σύγχρονες επιμορφωτικές  ανάγκες των εκπαιδευτικών, υλοποίησε από τον Δεκέμβριο του 2013 έως τον Ιούνιο του 2017, σε 8 ανεξάρτητους επιμορφωτικούς κύκλους (τμήματα επιμορφούμενων) ένα πρόγραμμα εξ αποστάσεως επιμόρφωσης με τη χρήση των ΤΠΕ με θέμα: «Η Αξιοποίηση του Web 2.0 στο Σύγχρονο Σχολείο –Από τη Θεωρία στην Πράξη με Έμφαση στη Συνεργασία, τη Δημιουργικότητα και την Κριτική Σκέψη». Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η συνολική αποτίμηση του συγκεκριμένου επιμορφωτικού προγράμματος.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Άρθρα
Βιογραφικά Συγγραφέων
Παναγιώτης Σπύρος Αναστασιάδης, Πανεπιστήμιο Κρήτης
Καθηγητής
Κωνσταντίνος Μιχαήλ Κωτσίδης, Πανεπιστήμιο Κρήτης
Υπ. Διδάκτορας Παν. Κρήτης
Αλεξία Σπανουδάκη, Πανεπιστήμιο Κρήτης
Υπ. Διδάκτορας Παν. Κρήτης