Τόμ. 11 Αρ. 4Α (2022)

Δημοσιευμένα: 2022-01-22

Serious Film Games (S.FI.GA.): An Educational Approach of Scriptwriting through a Challenge of Uncertainty

Emmanouel Rovithis, Iakovos Panagopoulos, Agnes Papadopoulou, Andreas Giannakoulopoulos

Insightful Puzzle Design: Innovative Distance Education Practices as an Immediate Response to COVID-19

Angelos Papavlasopoulos, Agnes Papadopoulou, Nikos Konstantinou, Andreas Giannakoulopoulos

Η Ελληνική Δημόσια Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση τον καιρό του COVID-19: H άποψη των εκπαιδευτικών.

ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΣ, Χρήστος Κυριαζής, Σωτήριος Στόγιας

Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της εξΑΕ για το μάθημα «Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία» της Γ΄Λυκείου

Παρασκευή Ευάγγελος Παπαϊωάννου, Γεώργιος Κουτρομάνος, Κωνσταντίνος Κωτσίδης, Παναγιώτης Αναστασιάδης

Διερεύνηση στάσεων των εκπαιδευτικών για την αναγκαστική εξ αποστάσεως εκπαίδευση μαθητών/τριών λόγω COVID-19

Νεκταρία Παλαιολόγου, Ζωή Καρανικόλα, Ευαγγελία Δράγου, Κωνσταντίνος Ντίνας, Βασίλης Γιαλαμάς

The Leader-Member Exchange Theory and the Transformational Theory in Distance Higher Education: Bibliographical Review

Mαρία Σκορδύλη, Αδαμαντία Κωνσταντίνος Σπανακά