Η Ελληνική Δημόσια Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση τον καιρό του COVID-19: H άποψη των εκπαιδευτικών.
Περίληψη
Η αρχική αντίδραση της πλειοψηφίας των κρατών παγκοσμίως για την αντιμετώπιση της πανδημίας του COVID-19 ήταν το γενικευμένο κλείσιμο της δια ζώσης εκπαίδευσης σε όλες τις βαθμίδες και η πραγματοποίηση εξ αποστάσεως διδασκαλιών. Με την ύφεση της πανδημίας, τα σχολεία άνοιξαν, αλλά σύντομα υποχρεώθηκαν να ξανακλείσουν λόγω του «δευτέρου κύματος». Τα στοιχεία δείχνουν ότι, αρχικά τα κράτη δεν ήταν έτοιμα για να αντιμετωπίσουν την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Τα κράτη και οι κοινωνίες δούλεψαν από το πρώτο ολικό lockdown και στο μεσοδιάστημα των δύο κυμάτων για να αντιμετωπίσουν ενδεχόμενο δεύτερο καθολικό κλείσιμο. Για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας του δευτέρου κύκλου της εξ αποστάσεως διδασκαλίας συνεισέφεραν το κράτος, οι σχολικές μονάδες, οι γονείς, οι μαθητές, αλλά κυρίως οι εκπαιδευτικοί. Στην παρούσα εργασία καταγράφουμε απόψεις εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελλάδα για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στις περιόδους της πανδημίας σε μια έρευνα που συμμετείχαν 411 εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων, η οποία πραγματοποιήθηκε χρησιμοποιώντας το Google Forms από τις 17/4/2021 μέχρι τις 6/5/2021. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι δεν έμειναν ικανοποιημένοι από το Υπουργείο, όσον αφορά την προετοιμασία του, ενώ θα ήθελαν πιο ενεργή την παρουσία του σε θέματα σχετικής επιμόρφωσης καθώς και επιδότησης για αγορά εξοπλισμού. Τέλος, θεωρούν ότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση δεν έχει ισοδύναμα αποτελέσματα συγκριτικά με τη δια ζώσης διδασκαλία.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Τεύχος
- Τόμ. 11 Αρ. 4Α (2022)
- Ενότητα
- Άρθρα