Τόμ. 11 Αρ. 4Α (2022)
Άρθρα
Serious Film Games (S.FI.GA.): An Educational Approach of Scriptwriting through a Challenge of Uncertainty
Emmanouel Rovithis, Iakovos Panagopoulos, Agnes Papadopoulou, Andreas Giannakoulopoulos
Insightful Puzzle Design: Innovative Distance Education Practices as an Immediate Response to COVID-19
Angelos Papavlasopoulos, Agnes Papadopoulou, Nikos Konstantinou, Andreas Giannakoulopoulos
Ο σχεδιασμός και η δημιουργία εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας για διαδραστική επικοινωνία και μη-τυπική μάθηση στον τομέα της παραγωγής τρισδιάστατου animation στον πολιτισμό. Η περίπτωση των ‘Έξυπνων Αφισών’
Λαμπρινή Τριβέλλα, Αναστασία Λαμπροπούλου, Γεώργιος Μαργαρίτης, Σπύρος Σιάκας
Η Ελληνική Δημόσια Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση τον καιρό του COVID-19: H άποψη των εκπαιδευτικών.
ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΣ, Χρήστος Κυριαζής, Σωτήριος Στόγιας
Η αποτελεσματικότητα της εφαρμογής σύγχρονης και ασύγχρονης σχολικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στις θετικές επιστήμες
ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΠΑΣ, Sofia Papadimitriou
Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της εξΑΕ για το μάθημα «Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία» της Γ΄Λυκείου
Παρασκευή Ευάγγελος Παπαϊωάννου, Γεώργιος Κουτρομάνος, Κωνσταντίνος Κωτσίδης, Παναγιώτης Αναστασιάδης
Διερεύνηση στάσεων των εκπαιδευτικών για την αναγκαστική εξ αποστάσεως εκπαίδευση μαθητών/τριών λόγω COVID-19
Νεκταρία Παλαιολόγου, Ζωή Καρανικόλα, Ευαγγελία Δράγου, Κωνσταντίνος Ντίνας, Βασίλης Γιαλαμάς
Απόψεις και στάσεις των δασκάλων σχετικά με τη χρησιμότητα της τηλεκπαίδευσης, τα εσωτερικά κίνητρα και την αντιλαμβανόμενη αυτοαποτελεσματικότητά τους την περίοδο της πανδημίας
Ευστάθιος Ξαφάκος, Γεωργία Τζήλου, Γεώργιος Πασιόπουλος
The Leader-Member Exchange Theory and the Transformational Theory in Distance Higher Education: Bibliographical Review
Mαρία Σκορδύλη, Αδαμαντία Κωνσταντίνος Σπανακά
Ο ρόλος της παιδαγωγικής διάστασης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στην οικοδόμηση ενός «Ανοικτού Σχολείου» την εποχή του Covid-19. Μελέτη περίπτωσης σε μαθητές της Γ΄ Λυκείου στη Θεσσαλονίκη. The school distance education in the era of COVID -19: The role of the pedagogical dimension of the distance education in the construction of an "Open School". Case study in 12th grade students in Thessaloniki.
Θεογνωσία Κουνατίδου, Ηλίας Μαυροειδής, Πουλχερία Μαρούκη