Η γλωσσική έκφραση μαθητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κατά την τηλεκπαιδευτική διαδικασία: Πρόταση ερευνητικού σχεδιασμού
Περίληψη
Το ελληνικό Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανταποκρινόμενο στην αναστολή της δια ζώσης διδασκαλίας στις εκπαιδευτικές δομές, εξαιτίας της πανδημίας του ιού COVID-19, ενεργοποίησε την εφαρμογή της Tηλεκπαίδευσης - Εξ Αποστάσεως Διδασκαλίας (Τ-ΕΑΔ) στους μαθητές της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Η εφαρμογή της «Επείγουσας Εξ Αποστάσεως Διδασκαλίας», όπως αναφέρεται σε παγκόσμιο επίπεδο, στα σχολεία μετέφερε το ενδιαφέρον στη σπουδαιότητα των ψηφιακών μέσων και ειδικότερα στον τρόπο αξιοποίησής τους στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Μέσα σε αυτές τις συνθήκες τίθεται το ερώτημα, που σχετίζεται με τον βαθμό στον οποίο ο ρόλος της Τ-ΕΑΔ θα περιοριστεί στην κάλυψη των έκτακτων αναγκών λόγω της πανδημίας στο πλαίσιο μιας τεχνοκεντρικής προσέγγισης ή αν θα προσανατολιστεί στον εμπλουτισμό των γνώσεων και δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών και μαθητών ανοίγοντας νέους ορίζοντες διδασκαλίας και μάθησης, με σκοπό «να μάθουν οι μαθητές πώς να μαθαίνουν» συνδυάζοντας την πολυμορφικότητα των νέων τεχνολογιών και τις νέες μεθόδους διδασκαλίας και μάθησης. Στην παρούσα εργασία περιγράφεται μια πρόταση ερευνητικού σχεδιασμού που θα έχει ως σκοπό τη διερεύνηση των στάσεων και απόψεων φιλολόγων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τη γλωσσική έκφραση μαθητών κατά την τηλεκπαιδευτική διαδικασία.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Τεύχος
- Τόμ. 11 Αρ. 4Α (2022)
- Ενότητα
- Άρθρα