Η αποτελεσματικότητα της εφαρμογής σύγχρονης και ασύγχρονης σχολικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στις θετικές επιστήμες
Περίληψη
Στόχος της εργασίας, είναι η μελέτη της ετοιμότητας των εκπαιδευτικών Θετικών Επιστημών, για την αποτελεσματικότητα της εφαρμογής σύγχρονης και ασύγχρονης εκπαίδευσης στην σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση (εξΑΕ), σύμφωνα με την υπ. αριθμ. 57233/Υ1 απόφαση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΥΠΑΙΘ) κατά την εφαρμογή της κατά το σχολικό έτος 2019-2020.Εξετάστηκε η ετοιμότητα των εκπαιδευτικών Θετικών Επιστημών για τη χρήση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στη B/θμια εκπαίδευση. Συγκεκριμένα καταγράφηκαν και μελετήθηκαν στοιχεία για την αποτελεσματικότητα της εφαρμογής σύγχρονης και ασύγχρονης εκπαίδευσης, από μέρους των εκπαιδευτικών θετικών επιστημών σύμφωνα με την προαναφερθείσα απόφαση του ΥΠΑΙΘ.
Από τα αποτελέσματα φάνηκε ότι η εκπαιδευτική δραστηριότητα των εκπαιδευτικών Θετικών Επιστημών για τη χρήση της εξΑΕ στη B/θμια εκπαίδευση περιορίστηκε κυρίως στη χρήση Πλατφόρμας Ασύγχρονης Εκπαίδευσης, καθώς και επιμορφώσεις. Ως βασικές πλατφόρμες για την χρήση εξ αποστάσεως σύγχρονης εκπαίδευσης χρησιμοποίησαν την Big Blue Button (lessons.sch.gr) και την πλατφόρμα Webex. Το συμπέρασμα ως προς την αποτελεσματικότητα της εφαρμογής σύγχρονης και ασύγχρονης σχολικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στις Θετικές Επιστήμες είναι ότι η επιτυχής υλοποίηση προγραμμάτων εξΑΕ απαιτεί την ταυτόχρονη διερεύνηση και διασφάλιση όλων των προϋποθέσεων για την αποτελεσματική εφαρμογή της.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Τεύχος
- Τόμ. 11 Αρ. 4Α (2022)
- Ενότητα
- Άρθρα