Τόμ. 11 Αρ. 6Α (2022)

Δημοσιευμένα: 2022-01-22

Ικανότητες Εκπαιδευτικών και Μάθηση στην 4η Βιομηχανική Επανάσταση

ΖΩΗ ΚΑΡΑΝΙΚΟΛΑ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΟΠΟΥΛΟΣ

Teachers4Europe: ο ρόλος του/της Ambassador ως καθοδηγητή / ηγέτη

Ειρήνη Τζοβλά, Βασιλική Ιωακειμίδου

H αξιοποίηση του e-mentoring στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Μελέτη Περίπτωσης: μία καλή πρακτική e-mentoring όπως εφαρμόστηκε σε ομάδα Καθηγητών Συμβούλων του ΜΠΣ “Εκπαίδευση Ενηλίκων” του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου

Ευαγγελία Μανούσου, Μιχάλης Βιτούλης, Μαρία-Ελευθερία Γαλάνη, Δέσποινα Λαζάρου, Δήμητρα Μάρκου, Mαρία Ζωγράφου-Τσαντάκη, Γιώργος Καλμπουρτζής

Το Διδακτικό Μοντέλο Kirkpatrick στη διαδικτυακή μάθηση

Αδαμαντία (Adamantia) Γεράσιμος (Gerasimos) Σπατιώτη (Spatioti), Ιωάννης (Ioannis) Καζανίδης (Kazanidis), Τζένη (Jenny) Παγγέ (Pange)