Τόμ. 11 Αρ. 6Α (2022)
Άρθρα
Η επίδραση παιχνιδιών στρατηγικής τύπου σκάκι στην ανάπτυξη της αυτόνομης μάθησης στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση
ΘΕΚΛΑ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΗΛΙΑΣ ΜΑΥΡΟΕΙΔΗΣ, ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑ
Ικανότητες Εκπαιδευτικών και Μάθηση στην 4η Βιομηχανική Επανάσταση
ΖΩΗ ΚΑΡΑΝΙΚΟΛΑ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΟΠΟΥΛΟΣ
Η σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση ως μοχλός επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών / Distance school education as a lever for teachers' professional development
Αγγελική / Angeliki Καραγγέλου / Karangelou, Μανώλης / Manolis Κουτούζης / Koutouzis
Teachers4Europe: ο ρόλος του/της Ambassador ως καθοδηγητή / ηγέτη
Ειρήνη Τζοβλά, Βασιλική Ιωακειμίδου
TeachersForEurope: Διδάσκοντας εξ αποστάσεως δημοκρατικές αξίες στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης
Γεωργία Λάσκαρη, Σταυρούλα Σκιαδά
Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση ως μέσο επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
Αναστασία Στέφανος Κεσκινίδου, Σοφία Παπαδημητρίου
Σχεδιασμός και ανάπτυξη εξ αποστάσεως επιμορφωτικού προγράμματος για εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με στόχο την υποστήριξη του Προγράμματος Σπουδών της Μελέτης Περιβάλλοντος
Βασιλική Ιωακειμίδου, Θεόδωρος Γούπος, Δέσποινα Ιμβριώτη, Αικατερίνη Ριζάκη, Μιχαήλ Καλογιαννάκης
H αξιοποίηση του e-mentoring στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Μελέτη Περίπτωσης: μία καλή πρακτική e-mentoring όπως εφαρμόστηκε σε ομάδα Καθηγητών Συμβούλων του ΜΠΣ “Εκπαίδευση Ενηλίκων” του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου
Ευαγγελία Μανούσου, Μιχάλης Βιτούλης, Μαρία-Ελευθερία Γαλάνη, Δέσποινα Λαζάρου, Δήμητρα Μάρκου, Mαρία Ζωγράφου-Τσαντάκη, Γιώργος Καλμπουρτζής
Facilitating learning and promoting active participation and interaction in online university courses during the Covid 19 era: Views of AUTH undergraduate students
Μαρία (ΜARIA) Παυλή Κορρέ (PAVLIS KORRES)
Το Διδακτικό Μοντέλο Kirkpatrick στη διαδικτυακή μάθηση
Αδαμαντία (Adamantia) Γεράσιμος (Gerasimos) Σπατιώτη (Spatioti), Ιωάννης (Ioannis) Καζανίδης (Kazanidis), Τζένη (Jenny) Παγγέ (Pange)
Open, distance education and self-directed learning of teachers during Covid19 pandemic crisis
Panagiota Xanthopoulou, Stamatia Svarna
Διάδραση, Αυτονομία, Αυτορρυθμιζόμενη Μάθηση και Ενεργό Εμπλοκή Μαθητών στη Σχολικη εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση: Μελέτη Περίπτωσης στην Κύπρο την περίοδο της Πανδημίας COVID 19,
Σταύρος Νικόλαου Αναγνώστου, Μαρία Ηλία Αποστολάκου, Ανδρούλα Γεώργιου Μουρούζη, Μαρία Φραγκάκη