Τόμ. 12 Αρ. 5 (2023): ICODL2023
Άρθρα
Η αξιολόγηση των Καθηγητών - Συμβούλων του ΕΑΠ ως εργαλείο υποστήριξης για την αντιμετώπιση του άγχους των φοιτητών/τριών
Θεογνωσία Κουνατίδου, Αντώνης Λιοναράκης
Δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού συμπληρωματικής εξ αποστάσεως Εκπαίδευσης για έγκλειστους ενήλικες
Βασιλική Κουτζεκλίδου, Αντώνης Λιοναράκης
Ο ρόλος των Mαθησιακών Δραστηριοτήτων στην υποστήριξη σύγχρονων εξ αποστάσεως συνεδριών επιμόρφωσης.
ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΜΟΥΛΑ, ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΑΡΜΑΚΟΛΑΣ, ΙΩΣΗΦ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ
H Χρήση των Υπηρεσιών Σύννεφου του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου για την Εποπτεία της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης
ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΑΡΛΗΣ , ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΟΤΣΙΦΑΚΟΣ
Η Χρήση της Εικονικής Πραγματικότητας για την Ενίσχυση της Εκπαιδευτικής Εμπειρίας στα Μαζικά Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα (MOOCs)
Ανδρονίκη Αγελαδά, Ερμιόνη Παπαδοπούλου, Βλάσιος Κασαπάκης, Απόστολος Κώστας, Νίκος Σουλακέλλης