Educational Digital Storytelling and Learning Theories


Εξώφυλλο πρακτικών συνεδρίου
Δημοσιευμένα: Μαρ 19, 2024
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΨΩΜΟΣ
Περίληψη

Βασικός σκοπός της εκπαίδευσης είναι η επίτευξη της μάθησης. Έχουν δοθεί πολλοί ορισμοί ως προς το τι είναι μάθηση με κοινό στοιχείο των περισσοτέρων πως μάθηση είναι η αποτύπωση των αλλαγών στη συμπεριφορά ενός ατόμου ως αποτέλεσμα της εμπειρίας (De Houwer, Barnes-Holmes & Moors, 2013). Μια θεωρία μάθησης έχει ως σκοπό να περιγράψει και να εξηγήσει πως μαθαίνουν οι άνθρωποι, συμπεριλαμβανομένων των μηχανισμών και των διαδικασιών που εμπλέκονται.  Η εκπαιδευτική ψηφιακή αφήγηση είναι μια διδακτική στρατηγική που βασίζεται σε σύγχρονες θεωρίες μάθησης. Το επίκεντρο αυτού του άρθρου είναι η σχέση μεταξύ εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων ψηφιακής αφήγησης και ορισμένων σημαντικών και αναγνωρισμένων σύγχρονων θεωριών μάθησης, συγκεκριμένα, (α) εποικοδομισμός, (β) κοινωνικός εποικοδομισμός, (γ) κονστρουκτιβισμός, (δ) αφηγηματική θεωρία, (ε) θεωρία γνώσης τεχνολογικού παιδαγωγικού περιεχομένου, (στ) η γνωστική θεωρία πολυμεσικής μάθησης, (ζ) ανακαλυπτική μάθηση και (η) ανδραγωγική θεωρία.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Άρθρα