Educational Digital Storytelling and Learning Theories
Περίληψη
Βασικός σκοπός της εκπαίδευσης είναι η επίτευξη της μάθησης. Έχουν δοθεί πολλοί ορισμοί ως προς το τι είναι μάθηση με κοινό στοιχείο των περισσοτέρων πως μάθηση είναι η αποτύπωση των αλλαγών στη συμπεριφορά ενός ατόμου ως αποτέλεσμα της εμπειρίας (De Houwer, Barnes-Holmes & Moors, 2013). Μια θεωρία μάθησης έχει ως σκοπό να περιγράψει και να εξηγήσει πως μαθαίνουν οι άνθρωποι, συμπεριλαμβανομένων των μηχανισμών και των διαδικασιών που εμπλέκονται. Η εκπαιδευτική ψηφιακή αφήγηση είναι μια διδακτική στρατηγική που βασίζεται σε σύγχρονες θεωρίες μάθησης. Το επίκεντρο αυτού του άρθρου είναι η σχέση μεταξύ εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων ψηφιακής αφήγησης και ορισμένων σημαντικών και αναγνωρισμένων σύγχρονων θεωριών μάθησης, συγκεκριμένα, (α) εποικοδομισμός, (β) κοινωνικός εποικοδομισμός, (γ) κονστρουκτιβισμός, (δ) αφηγηματική θεωρία, (ε) θεωρία γνώσης τεχνολογικού παιδαγωγικού περιεχομένου, (στ) η γνωστική θεωρία πολυμεσικής μάθησης, (ζ) ανακαλυπτική μάθηση και (η) ανδραγωγική θεωρία.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Άρθρα

Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0.
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του συνεδρίου για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).